Esimesel ja teisel pildil enamus hammasrattaid Kovrovetsi (võivad olla ka Voshoodi omad) käigukastist (kaks põrkhammastega sidurikorvi tagant), laagriga hammasratas kuulub vanemale mopeedile ja sooniline võll on Iz Jupiteri oma. Viimasel pildil on Jawa või Cz mootori- ja peaülekande ketirattad ja üks Iz Planeta käiguvahetusvõlli piiraja-suunaja.
Tänan vastamast , IŽ-56-Planeta tüüpi käigukasti ei tundunud jah ükski neist kuuluvat va see piiraja - hammasrattad IŽ-ga võrreldes suht kleenukesed, seega mingi väiksema pilli teema just. Jawa/Cz ketirataste hambad võin ma üle lugeda õdangul, silma järgi oli neid seal ka erinevate hammaste arvudega.
Esimesel ja teisel pildil olev ketiratas on Kovrovetsi või Voshodi mootoriülekandest. Laagriga hammasratas ei ole kindlasti 125-se oma, pildil oleval on lülitusnukkide (nukksidurid) läbimõõt suurem kui hammasratta osal, 125-sel (Moskva, Minsk jne) on vastupidi ja suuruse vahe on märgatav.
27 hambaga on Jawa 354 või 360 mootoriülekande omad; 18 hambaga peaülekande tähikut kasutati põhiliselt Jawa 250-l.
Cz hammakad on minuteada veidi teise kujuga, vähemalt mootoriülekande oma küll.