1974 Opel Ascona A
#1

Jõudis kätte aeg mil' tean suht kindlalt, et masin minu silme all korda seatakse!

=)

Kes ei tea, millega tegu: '74 Ascona 19S

Pildid suht räägivad enda eest, aga kui keegi pime on siis..
..auto on aastast 1974 (suht hea kümnend autonduses),
tumekollane kupee tühimassiga 930 kg,
mida paneb liikuma 1897 cm3 CIH mootor (66 kW/90 Hj).

Lugu siis selline, et arvatavasti tuli Soomest (üle küsimata veel kõik),
aga Eestis palju vist kah sõitnud pole kuigi mingi "põhjaremondi" laadne
asi juba tehtud (oleks nagu sõitnud Eesti teid)..
..esialgu jäi silma kui John naabritel külas käis oma kollase viguriga.
Siis aga pidi John jälle välismaale rändama ning otsustas auto
teene vastu vahetada - vend ITimees ja nii sai teeneid osutatud =)

Sõitis alguses nagu nalja - summuti muidugi tegi kurja häält ning soe õhk oli "kinni" ;
Siis sai esimesel sillal veidi laagrite ja kõiksugu pingutamisi tehtud ning sõitis jälle veidi..
..kevadel kui mõtlesin põhja üle vaadata tuli siis välja asjaolu,
et põhja nagu polegi - nii palju siis sellest "põhjaremondist"..   =)

Auto läheb nädala jooksul keevitamisele..
..valmis peaks saama ta '08 veebruariks [hüpoteetiline] Smile

Tänud Adam Opel A.G. Rüsselsheim'ile

[Pilt: number.jpg]


PS! Lugemist/vaatamist: Ascona A Page


_____
Allan
Vasta
#2

Selliste ymmarguste silmadega asconat polegi näinudBig Grin kandilisi ka väheBig Grin

Pole midagi targemat teha
Vasta
#3

Lahe, et tegemist on suure mootoriga isendiga (Ascona A kontekstis muidugi). Enamasti kipuvad sellistest omaaegsetest pereautodest tulevastele põlvedele säilima ikka baasvarustuses ja kõige nõrgema mootoriga isendid (mille vanem generatsioon endale tihti pensionipõlveks soetas).
Vasta
#4

Digika akud said tühjaks kuid pildistasin kuidas lahti võtsin..
..et teaks kuidas kokku panna =)

Pildistan täna õhtul veel kui aega saan.

Pildid: Pildid kolisid nagi'st picasa'sse
Vasta
#5

Pilte uuendatud!

PS! Miks ma oma postitusi muuta ei saa?
Vasta
#6

Saab küll! Selleks vajuta parema hiire klöpsuga, muuda nuppu peal ja sealt valid ülevalt, OPEN LINK IN NEW WINDOW ja asi korras ning saatki oma postitust muutma hakkata.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#7

...või pane foorumi keeleks inglise keel.
Vasta
#8

Olukord on nadi..
..põhi ja palju muid kohti tuleb uued teha - keevitajale läheb suurem osa mu rahadest.
Et lihtsustada mõnd tegemist sooviks kaasfoorumlaste abi - teab keegi kust leida A seeria Ascona'le kere detaile?

Üks näide: Dr Manta Shop (Saksamaa)
Blechteile/Body panels -> Ascona/Manta-A ->

Kuid seal hinnad nii soolased, et see siia läänemere rannikule kohe üldse ei kõlba..
..on mõnd vihjet, kust otsida veel detaile?
Vasta
#9

Kere ikka päris õnnetu...
Vasta
#10

Jällegi soovitan sommide poole oma murega pöörduda. Või oled sealt juba abi otsinud ja mitte saanud?

http://www.opel6070club.com/forum/

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta
#11

Tänud aidanutele - sain hetkel tagapõlle ja tagumised rattakoopa kaared [tiivakaared vms] ning suht soodsalt..
..Almelo'st - täpsemalt Belgiast =)

Loodan, et varsti on tegemisest ka pilte ja saab mingigi hüpoteetilise valmimisaja paika panna..

Polter

Btw - soomlased ei oska küll paremini aidata kui neilt Inglise keeles küsida Smile
Vasta
#12

Tõsine tagavedune Ascona, edu ja jõudu liikvele saamiseks !
Vasta
#13

Soomlastelt peabki küsima soome keeles.
Ingliskeelset alafoorumit loevad nad kordades vähem. Soomekeelseid postitusi loevad aga usinasti.
Lisaks ei ole Ascona A harrastajate seas just levinumate mudelite hulgas. Sõsarmudel Manta A seevastu vähe levinum. Kuna Manta ja Asconal kattuvad päris palju osi (kere alumised plekid, sillad, mootorid, salongistki midagi), kasuta otsinguis ka Manta A mudelit.


C
Vasta
#14

Pean lihtsalt mainima, et väga laheda masinaga on tegu Smile

Audi S8 4.2 1998
Audi 200 2.1 5E 1981
Volkswagen T3 Syncro Caravelle GL 1990
Ex Audi 100 2.2 R5 1985; Audi 100 2.8E V6 1992; Audi 90 2.0 R5 1986, Audi 100 2.2 R5 1986, Audi 100 2.8Q V6 1991
Vasta
#15

V6tsin aega - v6ttis aega - ning v6tab veel =)
Hetkel natuke vabamat aega ning k2isin aitasin kaasa veidi putitamisel.
Töö j2rjekord: karp -> poritiib -> tagap6ll -> pagasiruumi p6hi - > kaardilugeja p6hi -> mootoriruum -> ...
Ning palju-palju nipet-n2pet.
Kui enam lund ei ole loodan, et ei ole ka tegemata tööd auto kallal.
Varsti j2lle annan teada, mis saanud on.

Allan
Vasta
#16

Masu-masu-masu =)

Kuid ikkagi asi edeneb - k6ik-K6IK säästud l2hevad sinna =)
Arvatavasti saab n2dalap2rast k6ik lihvimised tehtud..
..st v2rv maha ja krunt asemele. Ning siis 6ige veidi pahtlit.

Kysimus nyyd lugejaile kah. Kust otsida vidinaid-pudinaid, mida vanuse t6ttu v2lja vahetada [nt kruvid, poldid, seibid, tihebdid, plastik klambrid, torud jms]?
Vasta
#17

Oled pilte ka töö käigus teinud? Kui väga spetsiifiliste poltide-mutrite-seibidega tegemist pole, siis aitab lähim hästivarustatud poldipood. Muude loetletud juppidega on juba hulka keerulisem...
Vasta
#18

mingid pudinad kattusid ka järgmise Ascona ehk B-ga mida hea õnne korral võib meie vabariigis veel kohata ... aegajalt satuvad mõned ka juppidena müüki ... suurem valik muidugi ebay`s (saksa omas) ...
Vasta
#19

Pildid

V6tsin k2tte - v6tsin lahti.
Kere kyljes vaid sillad.
Keevitajal ruumi.

Allan
Vasta
#20

Kapott, uksed ja varsti ka tagant pagasi luuk lahti v6etud ja v2rvimiseks-parandamiseks puhtaks tehtud.

Pildid kolisid teisele aadressile picasaweb'is.
Pildid t2ienevad l2himate p2evade jooksul.

Kysimus ka: kuidas/millega lihtsalt eemaldada pigimatid, et metall 2ra v2rvida kenasti?

Pigimatid ka uste sees (seal mehaaniliselt eemaldamine keerukam
kui autos endas), kuhu hiljem paigaldaks uuesti.
Kuid puhtaks tahaks teha kere ennist.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne