väheke füüsikat
#1

50 küsimust ajapiiranguta:
http://www.forddoctorsdts.com/quizzes/Me...titude.php

palju te saate? ise sain 82%..
Vasta
#2

430 punkti ja 86%
Asjalikud küsimused muidu, kooliaegne füüsika tuleb tuttav. Kuigi jah, mõned tehnilised terminid võtsid natuke kukalt kratsima.
Vasta
#3

450 silma ja 90%

41Degree - siiski tehniline füüsik Smile
Vasta
#4

470p 94%,

Päris huvitavad küsimused. Kas selles hüdraulilise masina ülesandes polnud viga? PSI= Pounds per Square Inch (rõhk) peaks olema kogu anumas ühesugune, seega ka väiksemal kolvil.
Vasta
#5

Küsimus oli "how much force" mitte "how much pressure".

Täiendus: muidugi ühikutega on nad nats mööda pannud jah, PSI-des jõudu ei mõõdeta, ega ka kilogrammides jne.
Vasta
#6

350 ja 70%
Siiani kõige nõrgem tulemus. Vabandan end välja sellega, et koolis pole kunagi inglise keelt õppinud (vene+saksa) ja kõik mis ma ingliskeelest tean, on tulnud internetist/telerist.
Seega paljudest küsimustest ei saanud aru, eriti need terminid =)

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#7

350 punti ja 70%. Parandamisruumi on veel küllaga - eriti arvutamiste koha pealt.
Vasta
#8

480p, 96%, passed. Hüdraulika küsimus oli minumeelest ka vigane.
Vasta
#9

90%, 450p. Pole paha 20 aastat peale keskkooli lõpetamist.
Vasta
#10

Hüdraulika küsimuses olid vist ka kolvid valet pidi, st. suurele rakendati
50 ja väikselt taheti 1xx...700 naela.
Vasta
#11

450 punkti ja 90%.
Niisugused ülesanded tuleks koolinoortele kohustuslikuks teha - saaks reidikultuuri asemel natuke loogikat arendada.
Vasta
#12

400 p 80%
Ma vaidleks neljataktilise mootori tööpõhimõtte kohal.
Küsimus oli vist, et kuidas õhk silindrisse liigub kui sisselaske klapp on avatud.
Minu inglise keel on põlve peal õpitud seega ei pruukinud õieti arus saada küsimusest.
Vastuseks valisin kolb imeb õhu kambrisse.
Õige oli atmosfäri rõhk(rõhkude vahe siis) surub õhu kambrisse.
See on täpselt kas klaas on pool täis või pool tühi.
Rõhkude vahe tekib kolvi liikumisest alla, hõrendus, muidu võiks ju seisval mootoril sisselaske klapi lihtsalt lahti teha ja uskumattu atmosfäri rõhk pressib silindrisse ja lükkab kolvi alla, bumm mootor töötab õhu jõul Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne