Postitused: 87
Teemad: 22
Liitus: May 2006
Maine:
0
nimelt juhtus täna selline tobe lugu,et vahetasin enda 2002a audi a4-l mootoriõli ja õli pealevalades ei tahtnud õli tase kuidagi kerkida,kuni ühel hetkel oli ta kaugelt üle ülemise piiri. Üleliigne üli sai välja lastud, kuid küsimus jääb hinge,mis oleks võinud olla juhtuda,kui oleks selle üleliigse u. 0,5l õliga sõitu läinud??? on ehk kellegil kogemusi
Postitused: 3,187
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
64
0,5l ei tee hullu midagi, ainult tagant viskab musta suitsu välja.
Postitused: 27
Teemad: 1
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Kunagi top auto teeninduse mehed valasid alati pool sendmeetri üle ülemise kriipsu, ei löönud musta välja ega juhtunud midagi muud koledat ega ilusat.
Postitused: 104
Teemad: 3
Liitus: Jul 2007
Maine:
2
Räägitakse, et kõrgem õlisurve pidi pumba ära rikkuma.
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
Bensumootoril võivad ka küünlad kiiremini hävida.
Alguses võibki valada pisut üle max kriipsu,pärast peale mootori käivitamist saavad õlikanalid ka täis ja õlitase karteris läheb normi.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 621
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Mitte miskit hullu ei juhtu, ei musta ega valget. Kui on 2,6-ne Audi mootor, siis võib see 0,5 lausa sisse jääda. Muul juhul ,,räägitakse,, klapisääretihendite koormamisest. Kui õli ei ,,söö,, , tegid õigesti.
Postitused: 621
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Mis seal ,,hävib,,? Tihkel mootoril seda ei juhtu. Kohviveskitel ja ,,Stalingradidel,, kindlasti. Tegevuse järjekord: 1.vana õli vekka, 2. filter ära, 3. uus filter külge, 4. uus õli sisse, 4.käivitad kuni ölituli kustund on, 5. kontrollid taset uuesti, vajadusel lisad.
Postitused: 3,187
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
64
Jah, küünlad võib piiksu keerata, aga mul isiklikult pole seda juhtunud. Ega see nüüd hea asi ei ole, kindlasti on soovitav liigne õli välja lasta, aga midagi katastroofilist ka ei juhtu.
Postitused: 36
Teemad: 3
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Hommik!
Põhjendage palun, miks ta peaks küünlad "piiksu" keerama? Seda ma küll usun, et kui pilgeni täis valad ja kolbide liikumist hakkab takistama. Siis lööb küll igast võimalkust kohast välja.
Onu Mart
Postitused: 1,408
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Küünaldele mõjub see et põlenud õli ladestub neile, aga noh see 0,5 l ei tekita arvatavasti sinist suitsugi-miski pärast arvan et nii uuel autol katt olemas
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 36
Teemad: 3
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Sellega olen päri. Aga see eeldab ,et klapisääre tihendid kehvad või mootor juba nii kulunud, et õlirõngas ei koori õli ära. Natuke suurem õlikogus karteris seda küll ei tekita.
Postitused: 87
Teemad: 22
Liitus: May 2006
Maine:
0
niisiis oleks võinud ka selle õli sisse jätta,kuid parem karta kui kahetseda
Postitused: 621
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Kui juba 0,5-e liitri õli üle normi kallamine süüteküünaldele ladestub siis oleks ehk soovitav kogu õli välja lasta.Kui mootor ,,kõõks,, teeb siis vähemasti öli viga ei olnud...
Postitused: 3,187
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
64
Seletage nüüd, mida te siin tõestate?
Kas
a. liiga suur õlikogus, mille tulemusena satub õli silindritese ja põleb seal, ei saa küünlaid põhimõtteliselt rikkuda?
b. 0,5l üle maksimumi on liiga väike kogus, et küünlaid rikkuda
c. 0,5l üle on selle konkreetse mootoritüübi jaoks liiga väike kogus, et küünlaid rikkuda
Postitused: 621
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
On muidugi mootoreid, mille õli nämmimine algul pähe ei mahu.N.t. Toyota Corolla 4A-FE ja 4E-FE mootorid. Õlirõngaste pärast. Samuti hakkab üleliigse õlikoguse pärast omanikuga riidlema MB E-klass (võimalik ja kindel et ka mõni teine ). Kuid see Toyota hälve ei keera küünlaid tuksi.
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Kuni kepsud vastu õlipinda ei ulatu ja õli üles peksma ei hakka ei juhtu hullu midagi. Tegelikult hakkab õli ka mõnevõrra enne otsest kontakti kepsuga juba väntvõlli tekitatud õhu turbulentsi tõttu lenduma...
Postitused: 382
Teemad: 42
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
pool senti üle max märgi ei tapa veel kedagi,
kuigi
korgi pealgi on kiri, et vältida üle max märgi valamist, sest võib kahjustada katalüsaatorit
Postitused: 1,142
Teemad: 268
Liitus: Feb 2003
Maine:
9
Veidi OT aga olen näinud oma silmaga 1,4l bensiinimootorit, millel normi(3,3 l) asemel peaaegu seitse liitrit sisse oli kallatud, kuna õli tuli põles kogu aeg. Päästis selle masina õigeaegne teenindusse tulek! Diagnoos- õlirõhuandur tuksis...
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...