T 25 raam
#1

Sai tuua endale selline põkats aga asi on selles et tal on esimest raami keevitatud ja see pole pidama jäänud.Kas oleks mõtekas raami uuesti keevitada või muretseda kuskilt uus raam.
Vasta
#2

Sõltub sellest kes ja kuidas keevitab.
Vasta
#3

Huvitav, tavaliselt annavad sillatalad neil järgi.
Kustkohast see eesmine poolraam siis pooleks läks?

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#4

siin pildid ka: http://www.foto24.ee/album/29427
Vasta
#5

Ega seda vist paremaks saa. Iseasi, kust ja kui kergelt asenduse leiad.

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#6

see mis seal tehtud on seda kull ei saa keevituseks nimetad pigem porno on see.lase relakaga maha suurem jama ja vii oskaja keevitaja juurde .ära tavaliste elktroodidega keevita vaid osta köva sulam elektoodid kallid on aga ära tasubja tuleb odavam kui uus raam osta
Vasta
#7

Isiklikult mõtleks küll uue poolraami peale.eks ta ikkagi käändub ja väändub seal mingil määral.praktiliselt pool masinat vaja ju peale toetada.aga eks see ole igaühe enda otsustada.

i´m the fucking piledriver...
Vasta
#8

kui ära keevitada kas ta siis nii tugev on ,et peab vastu ka lumelükkamisele,sahk kinnitub raami külge
Vasta
#9

jällegi isiklik arvamus,aga minuarust t-25 loodud töötama siiski tagumiste rippseadmetega.ei kuku kõvasti kisama,kui tera ette riputada,aga minu heakskiitu see ei pälvi.võin küll kõvast eksida,aga kas tehas on ette näinud tera kinnitamise ette otsa?kui juhtub keset lumelükkamist vastu kivi minema,saab poolraam,kuhu krutitakse tera kinnitused,vist päris kena litaka.laias laastus loogika,kas panna hobune lumesahka tõmbama,või tõukama.
endale leiutasin vinklist,karprauast ja 200 l vaadist taha mingisuguse lumelükkamise monstrumi.dt-75-t ei asenda,aga lume koristab hoovi pealt täitsa rahuldavalt ära.
ning nagu öeldud,räägin oma isiklikku arvamust,targutama ei hakka.mees teab mis mees teeb. Smile

i´m the fucking piledriver...
Vasta
#10

Originaaltera vaheraam kinnitub eest kammitsatega üle poolraami ja tagant poolraami kinnituspoltide alla (need tuleb 15 mm pikemate vastu vahetada).

Selles mõttes ühinen eelkõnelejaga, et see ees olev tera on üks õnnetus. Aga lume saab minema puskida, kui kõvasti nühkida. Oli kaks talve sihuke asi kasutada ja sellest piisas - T-25 on vaid traktori surrogaat. Tera riputamine selle ette vaid halvendab saadavat tulemust. Rippsüsteemil olev variant võib olla oluliselt parem...

Tollest keevitusest ei oska pildi järgi mitte midagi arvata. Väljast näeb välja üsna jube, kuid ega enne purunemist või läbilõikamist tegelikku läbikeevituvust ei näe. Kuigi, antud kohas saaks panna paar lappi peale ja niimoodi saaks liitekoht üsna tugev...
Vasta
#11

aga kas keegi oskaks öelda palju uus poolraam maksma võiks minna?
Vasta
#12

Eestis neid vaevalt müüakse. Venest tuua lastes arvatavasti min. 10 kilo.

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#13

Soovitan küsida oü traktoriärist Sauel või türi belestist
Vasta
#14

hinda ei oska pakkuda.pühapa on trakt. pood kinni,aga ei taha eriti 10k juttu uskuda.täiskomplektne kabiin maksab võru trakt.poes tellides 15k. balansiir jäi
vist u 3k kanti.

i´m the fucking piledriver...
Vasta
#15

Penn Kirjutas:hinda ei oska pakkuda.pühapa on trakt. pood kinni,aga ei taha eriti 10k juttu uskuda.täiskomplektne kabiin maksab võru trakt.poes tellides 15k. balansiir jäi
vist u 3k kanti.

aga kas keegi oskab öelda palju maksab t-25 mootori ja käigukasti vaheline tetali keskelt on eriti peenike vist nimetatakse siduri koda. kas on ültse seda saada .metsas palki tömmates palk jäi kännu taha ja tömbas prao sisse vöi tasub keevitad antke nõu
Vasta
#16

Enda masinal jookseb buldooseri raam masina keskelt(poolraami poltide alt) tagumiste veohoobade kinnituste alla välja. Poolraami tagumine osa on ka keevitatud ja taastamise ajal leidsin taas uusi mikropragusid, mis said kõrvaldatud. Põhimõtteliselt võiks isegi leida mingi seose buldooseri kasutamise ja raamipurunemise vahel, kuna enda teine ,tuttuuena ostetud t-25 (-89) pole siiamaani esinenud antud vigu(ptui-ptui-ptui), ei ole ka sahka ees.

Vanemal masinal raam selline
http://www.album.ee/node/11497467/50079416

Mootorrattad,talu-ja metsatehnika,masinaehitus
Vasta
#17

ühesönaga lähipäevadel saab raam traktori küljest eemaldatud aga mootorit maha kiskuda ei tahaks,siit ka siis küssa: kas karteri põhja alt võib mootorit toestada? sidurikoja alt saab niikui nii toestatud aga mootorit peaks ka toestama.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne