Mis ei meeldi liikluses.

PETSS Kirjutas:Mitte kuidagi ei meeldi need ette pööramised sõiduautode poolt.
Ja sõidaks kurat siis, kui juba ette pööras, aga tihtipeale venib ees nigu täi mööda märga m...i. Samas ei saa vastutulejate tõttu raisast mööda ka.
Selline asi häirib ikka tõsiselt. Tee on sõitmise koht, magamise jaoks on kodus voodi.

PS. Antud kirjatükiga tahan eriti tervitada seda jobu, kes mulle Keila Statoilist täna hommikul täiega ette keeras ja siis teepeale magama jäi.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta

tiitv Kirjutas:
Tsitaat:Ning lõpuks - põlev (mitte muidugi põlema unustatud) suunatuli on Soomes see võti, mis peaaegu alati tagab Sulle "eesõiguse" ümberrivistamiseks, st kaasliiklejad võimaldavad seda teha. Seda Eestile (ja eriti Tallinnale) tüüpilist olukorda, et põleva suunatulega autot ei lasta ümber rivistada, ei ole ma Soomes veel kohanud.
Selle LE punkti rikkumine Eestis käib küll tõsiselt pinda.
(§93. Taga sõitev rööbasteta sõiduki juht peab andma teed ümberreastuvale naaberrea juhile.
§94. Kõrvuti sõitvate juhtide vastastikusel reavahetamisel peab juht andma teed temast paremal olevale juhile.)

Paljud teist kasutavad suunatuld ENNE manöövrit? Tallinnas sõites on tihti nii, et mina saan aru, et naaberreast sm üritab ümberreastuda aga see mis ei põle on suunatuli!!! Tihtipeale alustatakse manöövrit ja siis näidatakse suunatuld, manöövri alustamiseks tuleb lugeda seda, kui sõiduk liigub oma sõidurea serva ja isegi üle joone.

Dad.
Vasta

Dad: mina näitan. Alati, sest ma ei kannata suunatuleta sõelujaid.

Veomeestele: Saan teie vihast aru, kui kodanik keerab ette 90 alas. Huvitav, kas koormale oleks ohutum, kui selle tegelase sujuva pidurdsamisega teelt lükkaks? Vähemalt uimerdajale jääks küll meelde... Meie seaduste järgi jääb küll tagant otsasõitja süüdi, seega on ettekeerajad seaduse silmis õiged mehed. Jama jah...

Viisakus ja teistega arvestamine tuleb kodust kaasa. Või ei tule, sõltuvalt vanematest. Kool ja sõjavägi vaid arendavad seda põhja, mis kodus on antud. Kurb, aga nii see on. Seega, katsume oma võsukesed teistega arvestavateks kasvatada.

Muide, nii tähelepaneku korras: kõige kiiremini ja paremini võetakse omaks just "mitteviisakad" võtted. Piisab vaid üks kord ennast unustada, kui kohe on kalli järeltulija sõnavaras taas üks sõna juures. Ja loomulikult hakatakse seda kohe ka suhu sobitama, et kuidas maitseb.
Täpselt sama juhtub ka liikluses...
Vasta

Ega otsa ei sõida ju kellelegi meelega(kuigi vahel tekkib küll tunne ,et võiks pisut nügida, sest minu Volvole suurt kokkusõit PKW ga viga ei tee).Asi lihtsalt tolles .Hoidsin ära awarii ehk ka säästsin inimelu.Aga koorem kõik pilla palla.Ja muudkui maksan.Aga kui bussis kukub äkkpidurduse tõttu reisija ja sattub tolle tõttu haigemajasse? Kes siis süüdi?Wabandust ,et nii isiklikul teemal.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta

Tartus Eedeni ringil sõitis linnaliinibuss ning hakkas ringilt väljuma tagasi Sõpruse sillale. Siis aga sõitis ringile auto ette ning buss oli sunnitud pidurdama viisil, et inimesed kukkusid. Buss sõitis autole järele ning peatas ta silla teises otsas kinni. Bussijuht tõi autojuhi bussi ning lasi tal inimeste ees vabandada. Autojuhi enda sõnul oli linnas uus ja ei tabanud olukorda. Seda mina kinnitada ei oska. Bussis oli minu elukaaslane, kes selle loo mulle rääkis.
Mootorratturite omavahelist tervitamist olen samuti täheldanud.
Liikluses ei meeldi olukord, kus pikkivahet ei saa hoida. Tartus seda väga tihti ei juhtu, kuid maanteel trügitakse vahele, kui eessõitjaga isegi ca 50 m vahet on.
Vasta

Suvi käes ja tüdrukutel seelikud lühikesed.

Täna siis Jüri bensukas äestati liiklusmärki, juhil vaade vasakule, märk ilmus nii kolme meetri pealt, kiirus nii 15-20 km/h, märgi vastu muidugi blokkpiduriga väiksema hooga. Hiljem väänati sama masina juhile 1800 EEK fooritulede mitte märkamise eest Hiiu ülesõidul. Peatee küll, foori tuleks ka jälgida, mitte ainult kimada, mis siis et foori Pärnu maanteelt hästi näha pole.

Mehel hakkas puhkus ja "täkku täis", maksis talle katkise esistange ja 1800 EEK riigikassasse.

Kodanikud, liikluses silmad lahti, naisi saab ka auto kõrval lantida!
Vasta

dad Kirjutas:Paljud teist kasutavad suunatuld ENNE manöövrit? Tallinnas sõites on tihti nii, et mina saan aru, et naaberreast sm üritab ümberreastuda aga see mis ei põle on suunatuli!!! Tihtipeale alustatakse manöövrit ja siis näidatakse suunatuld, manöövri alustamiseks tuleb lugeda seda, kui sõiduk liigub oma sõidurea serva ja isegi üle joone.

Dad.

Tõesti sündinud lugu, peaosas sõber (nime jätan arusaadavatel põhjustel mainimatta) ja üks saabi omanik. Kõrvalosas (loe:kõrvalistmes) mina.
Üks kodanik ei näidanud Tartu kesklinnas suunatuld mitte ühtegi! korda, mil me tema taga sõitsime. Meie pidime tegema tema pärast mitu ohtlikku manöövrit. Järgnesime talle kesklinna Statoili tanklasse. Seal siis sõber (olgu öeldud, et tegu väga turske kujuga) võttis pagasnikust mutrivõtme ja müttis sisse tema esimesed suunatuled, öeldes, kui sa neid ei kasuta, siis pole sul neid ka vaja. Selle peale muidugi kisa lahti ja probleem suur, lubati kutsuda alguses politsei, pärast juba kõik sõbrad kokku. Selle peale mainis sõber, et meil kogu sinu liikluskäitumine videona olemas (muidugi polnud tegelikult), siis asi rahunes...

Selline käitumine võiks olla LE-s sissekirjutatud ja lubatud Big Grin

T.

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta

41Degree Kirjutas:Olgu öeldud, et hiljem lisan auto margi ja numbri ka.
Nii, täna sain politseinikelt kirjakese postkasti. Teatati, et juht on kindlaks tehtud, temaga on peetud väike kasvatuslik "arenguvestlus". Juhti olla ka hoiatatud vastavalt seaduses ette nähtud korrale (viide on küll paragrahvile, mis näeb ette trahvi, aga mina saan aru, et öeldi lihtsalt: ära enam tee), mida oligi kõikse paremal juhul oodata. Samuti olla juht lubanud edaspidi hoolikam olla.

Mis ma ikka muud ütlen, kui et olgu jah hoolikam ja minupoolsed tervitused hõbedase Passati numbriga 099MKN vastutavale kasutajale (tõenäoliselt tegu ju liisinguautoga).
Vasta

Tambets Kirjutas:Selline käitumine võiks olla LE-s sissekirjutatud ja lubatud Big Grin

T.

Siis ilmuksid vabatahtlikud korravalvurid (vbolla suunatule müüjad) kes peksaksid suvaliste ühe juhiga autodel suundi sisse.
Ma loodan et su sõber viisakust ei propageeri- suitsu ei pakkunud järelikult vastu hambaid.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

Järjekordselt suutsin ma ennast herneks vihastada. Need isehakanud politseinikud on ikka sõna otseses mõttes ajukääbikud. Kui teel on kiiruspiirang 50 km/h siis mõni lontrus otsustab et kiirusepiirang on hoopis 30 km/h ja hakkab siis sellega ees sõitma. Kui keegi mööduma hakkab, hakkab kiirendama ja keerab ette. AITÄH Peugeot 407!!!

Liikluseeskiri:
§128. Juht ei tohi:
1) põhjendamatult aeglase sõiduga takistada teisi sõidukeid;
2) järsult pidurdada, kui see pole vajalik ohutuse tagamiseks.

§134. Juht, kellest mööda sõidetakse, ei tohi möödasõitu takistada sõidukiiruse suurendamisega ega muul viisil.
Vasta

Võibolla tekkis teepeale ajutine 30-ne märk,mida sa ei jõudnud näha sest sõitsid eesliikujal liiga sabas?
Ei taha nüüd küll tüli norida aga ise liikudes näiteks Suur-Sõjamäe teel,on kiirus piiratud ajutise 30-ga aga mõni tolgendab sõna otseses mõttes "perses" kinni ja nii kui mina 30 juurde jõudes kiirust aegsasti vähendan,lendab "stangesrippuja" minust mööda.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta

No ja siis? Lase ta mööda, las lendab, mis see sulle teeb. Kui too eelnevas postituses mainitud kodanik oleks tahtnud 30 märki jälgida, siis mis teda kiirendama sundis, sõitnud edasi oma tegeliku või kujuteldava piirangu järgi ja polekski probleemi.

Julgelt pooled neist 30 märkidest on nagunii rohkem ärritavad kui ohutust tagavad ja ülejäänutest pooled on ka lihtsalt selle pärast, et pärast teeremonti ei viitsita õigeaegselt liigset killustikku kokku pühkida, vaid oodatakse kuni see iseenesest teeservadesse koguneb. Ma ei mäletagi, millal ma nägin viimati 30 märki mille taga ka mingi töö käis. Muidugi on 30 alas 30-ga sõitjail põhiseaduslik ja inimeseväärikust toetav õigus seda teha, aga noh kui keegi otsustab seda siiski mitte teha, siis valdaval enamikul juhtudest on see teguviis mõistetav.

Samas näiteks Mustamäe tee joonimistöödel, mida viimastel päevadel usinasti tehakse ja kus koguaeg keegi töömees keset sõidurida tolgendab, on piirang 50 ja kedagi ei huvita. Ju siis pole ikka nii sigaohtlik.

Õnneks on sellest hakanud ka otsustajad aru saama ning vähemalt maanteedele enam iga piuksu pärast 30 ei topita, progress missugune. Kui iga väiksema asja juurde 30 panna, siis devalveerub see märk sedavõrd, et varsti ei viitsita enam seda üldse vaadata ning reaalse ohu korral pole märgist mingit tolku. Praegu vähemalt lastakse kiirus 40 peale ja vaadatakse korra ringi, et mis toimub.

Ühine nimetaja kõigel sellel jaburdusel on pime viha, kui keegi mööda sõidab siis ollakse vihased, kui keegi ette jääb siis ollakse vihased, kui keegi ette reastub siis on ta trügija, kui kogemata vale rea valid ja ei lasta ümber reastuda siis on nad ülbikud, jne jne jne. Üldiselt on mul garaaþis reegel, et kui ma hakkan autojuppide peale karjuma, siis on aeg koju minna Smile, ma arvan et midagi sarnast kehtib ka liikluse kohta, et kui üle mingi x arvu kordi tunnis vererõhk tõuseb, siis oleks aeg liiklemises väike paus teha ja ühistransporti kasutada. Olen ise proovinud ja mõjub üllatavalt hästi muideks.
Vasta

Kindlasti ei tekkinud, kuna antud lõigus oli just pärast pindamist lahtine killustik ära koristatud ning kiirust juba tõstetud (30 km/h piirang võib olla maksimaalselt 3 päeva, siis 50 km/h veel maksimaalselt 3 päeva ning siis peab olema suurim lubatud kiirus taastatud). Antud koht on maantee ning liiklus on enamasti parasjagu hõre. Pealegi ma üritan igal võimalusel sõita normaalse pikivahega. Ka enne möödasõitu on parem kaugemalt hoog üles võtta, kui vastassuunas alles koguma hakata.

Ja kui natukene seadustesse süvendeda, siis näiteks tee ehituse töödel tohib 30 km/h piirangut hoida kuni 2 km pikkusel teelõigul. Tee omaniku nõusolekul võib tehtava töö iseloomust sõltuvalt ka küll lõik pikem olla.
Vasta

mäletan mingi hetk siiberdas linnaliikluses ühe veoauto ees bemm.. samuti kordagi suuna ei näidanud.
Veoauto kiiredan bemmile risti ette, pidas teise kinni, hüppas autost välja (ka mitte just pisike poiss) ning murdis läbi lahtise akna suunatule kangi ära. kui ei kasuta, pole vaja.
Bmw-s istus rullis nokaga noormees kes ainult kokutada julges, kuna teine oli temas pea kaks korda suurem, rinnuni habemega.
See et mõni keset teed pargib nu ok... tüütu ta on aga kui osad kukuvad tuututama kui 50ga sõidad, on ka nagu mõttetu. Seda enam, et piirkiirus linnas on 50, mis tähendab, et peaks sõitma <50, mitte +/- 60ga.
Ja kõige nõmedam on siiski liikluses siiberdamine. Näit Taksopargist Tipini, vahetas tüüp 10+ korda rida, suunda näitas kahel korral, iga foori taga kiirendas täiega ja tipi ringile jõudsin mina enne teda, selle juures kordagi rida vahetamata või täieliku seisu pidurdamata.
Vasta

Ma arvan, et järgmise posti lisab kasutaja Tegelane5, kes arvab, et paragrahv 82 on mökudele ja kardab, et suunatulekangi müüjate elu läheb liiga roosiliseks...

§ 82. Suunamärguanne tuleb vastavalt liiklusolukorrale anda õigel ajal, kuid mitte hiljem kui 3 sekundit enne sõidu, manöövri või peatumise alustamist. Suunatulemärguanne peab jätkuma manöövri ajal ja tuleb lõpetada kohe pärast manöövrit, käemärguande võib lõpetada vahetult enne sõidu alustamist, manöövrit või peatumist.

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta

A siis kui sa foorumi reeglite vastu peaksid eksima, oled nõus et adminn tuleb ja lööb arvutiekraani kurikaga sisse? Aa ja muidugi, sul on ju ka BMW, kuna igaüks teab et BMW juhid rikuvad eeskirju, siis äkki tuleks kohe ennetavalt vastav operatsioon läbi viia, stiilis et noh, üks ees või taga, ilmselt ta ikka oli ära teeninud. Ja kui jätad auto 15,5 minutiks kellaga tasulise parkimise alasse, siis auto katuse peale, konks külge ja minema lohistada. Huligaan rsk.

See suunatulekangi ära murdmine on ilus legend, ma ei usu eluilmas et kasutaja ullivilli seda oma silmaga nägi Smile
Vasta

Jesper, 100% Sinuga nõus. Kui juba nulltolerants, siis nulltolerants. Lisaks ekraanile tuleb lüüa sassi ka ruuter, telekas ning igaks juhuks saagida läbi ka radikad ning veetorud elamises. Suitsuanduri puudumisel tuleb koheselt tuba põlema panna, et saaks aru mida oleks häiresignaal päästnud. No tule taevas appi!

Ühelegi õigusrikkumisele ei tohi vastata omapoolse seaduse rikkumisega! See ongi kultuursuse alustala ning näitab ka harituse taset. Suunatule mitte näitamine on üks rikkumine. Teisele inimesele materjaalse kahju tekitamine on hoopis midagi muud ning oluliselt karmima karistusega. Enne kui omakohtuga alustada võiks läbi mõelda ka tagajärjed (kas ikka väärib kriminaalkaristust ja kuni 5 aastat vanglat). Samas pääseb see suunatule mittenäitaja mingi 600 kroonise trahviga umbes. Sama lugu ka valesti parkijatega. Pargib siis pargib, aga hullemad on need, kes siis valesti parkivatele telliseid katusele loobivad. Nendest fotokatega klõpsijate vastu ei saa niikuinii.

Ma olen vist varemgi maininud, et väga oluline on teada, kui palju auto tegelik kiirus on ning mida spidomeeter hoopis näitab. Kui see selge ei ole, ei tohi ka kedagi rikkujaks tembeldada. Politsei peab sama moodi alkomeetreid, radareid ja autokaale kalibreerima ja taatlema, muidu nendega tehtud mõõtmised ei kehti.
Vasta

tiitv Kirjutas:Järjekordselt suutsin ma ennast herneks vihastada. Need isehakanud politseinikud on ikka sõna otseses mõttes ajukääbikud. Kui teel on kiiruspiirang 50 km/h siis mõni lontrus otsustab et kiirusepiirang on hoopis 30 km/h ja hakkab siis sellega ees sõitma. Kui keegi mööduma hakkab, hakkab kiirendama ja keerab ette. AITÄH Peugeot 407!!!
Siinkohal kaks lugu omast kogemusest "liikluspolitseinikega".
Esimene Tallinnas Kopli-Erika ristmikul. Äärmiselt ohtlik koht, kuna keset ristmikku jookseb üle trammitee ja kuna teekattemärgistus puudub, on Kopli poolt tulevatel sõidukitel kombeks väga loomingulisi trajektoore pidi seda ristmikku ületada. See tähendab, et piki Erika tänavat ristmikule liikudes tuleb eriti tähelepanelik olla. Selleks, et tihedama liikluse korral sealt mõistliku aja jooksul üle saada, tuleb vahel ära kasutada ka pisemad vahed peateel liikujate vahel. Kuna piki Koplit ristmiku ületajatesse tekkis parasjagu vahe, hakkasin aegsasti liikuma ja venisin vaikselt üle trammitee, et lasta läbi veel viimased Kopli poolt Erikasse viadukti alla keerajad. Neist esimene vanem naisterahvas otsustas mu vahele lasta (aegajalt seda juhtub), kuid see ei mahtunud pähe tema taga liikunud kaubikujuhile, kes põhjagaasiga naisterahva autost keset ristmikku mööda kimas ja end minu pakiruumi haakis. Peale kurvi ristiku tänaval tegi tüüp banzaid ja paugutas minust mööda ning minu nina ees tagasi reastudes pani korraks blokki. Antud juhul ma aimasin, et midagi sellist võib juhtuda ja kokkupõrge jäi olemata. Kaubiku küljepeeglist oli näha, et tüüp mulle mingisuguseid käemärke näitas. Kusjuures tegemist oli 50ndates meesterahvaga. Vähemalt sai tüüp oma päeva õnnestunuks lugeda näidates kaasliiklejatele koha kätte. Mis sest, et protseduuri käigus kolm autot hädapidurduse pidid tegema (naine ristmikul, Ristiku tänaval banzai aegu vastutulnud sõiduk ja mina).
Teine juhus eelmisel reedel Viljandi-Imavere maanteel 100 piirangu alas. Tumepunane Mazda 683AUZ (kui keegi näeb, lehvitage) kulges maanteel 80ga. Seda, et vahel mõned möödasõidetavad hakkavad parajal hetkel kiirust lisama ja niiviisi enda ja teiste liiklejate elu huvitavaks teevad, tuleb ikka ette. Konkreetne Mazdajuht oli kategooria kõrgem. Esimene möödasõidukatse läks aiataha, kuna ei olnud erilist soovi avalikul maanteel võiduajamist korraldada. Eemal oli näha ka vastutulijaid ja pealegi võttis tüüp ise mõneks ajaks kiiruse 110 piirile. No olgu peale, mõtlesin väikese vahe sisse lasta ja tema sabas edasi liikuda, kuid selle peale sai tüübil kiire läbi ja niipea kui järgmine vastutulija 100m kaugusel oli, tõmbas suht kiiresti kiiruse maha. Äkkpidurdus ka minu poolt. Sel, hetkel kui vastutulijad otsas ja üritasin uuesti mööduda, hakkas tüübil jälle kiire. Deja vu. Enne järgmist pimedat kurvi jälle kiirus 70le. Selle peale lasin pikema vahe sisse ja kolmanda katsega sain tänu paremale algkiirusele vennikesest mööda. Roolis u. 40-aastane mees, naine kõrval. Huvitav, millest nad rääkisid sel hetkel? Sellest, kui p_s ikka liiklus on Eestis?
Vasta

Hmm...null tolerants küll. Ma kaldun arvama, et foorumi reeglite vastu eksimine ei tekita eluohtlikku olukorda või kuidas?
Muuseas, kui ma just ei eksi, oli teema pealkirjas sõna liiklus...
Aga kui võtame teised teemad sisse, siis kas ma saan sinu nägemusest õigesti aru:
1) Varas krutib sinu autolt velgi alt - sina pooldad teda mitte segada, kutsuda politsei, ja loodad, et jõuavad õigeaegselt.
- sina kutsud teda korrale, tema paneb plehku, sina krutid veljed alla tagasi, loodad, et ta enam ei tee
Ok, võtame eluohtlikud olukorrad:
Kujuta ette, Eesti riik muretseb sinu tervise pärast ja käseb sul näiteks turvavöö kinnitada.
Ausalt, mulle meeldiks kui kõik seda teeks. Aga kui näiteks Sina (PS! See on ainult näide ja ei süüdista sellega kedagi millegi tegemises/tegematta jätmises) turvavööd ei kinnita, siis mis mul sellest? Kasutades dad-i lauset "mis see minu perset nokib?" Ei nokigi.
Sellega tekidad sa ohtliku olukorra vaid endale.
Kuid kui sinu autol puuduvad näiteks pidurid (PS! See on ainult näide ja see ei oma tõelist väärtust), siis see juba nokib, kuna sellega tekitad ka ohu minule.
Või siis otsene seos selle minu kirjutatud juhtumiga.
Oletame, et sina sõidad minu taga. Mina peatun takistuse ees, ja sina mitte ei kavatse pidurit vajutada. Nähes, et sa ei reageeri, püüan ohutusse kohta oma masina sõita. See ka nokib.
Ja alkoholijoobes isiku käest, kes kihutab näiteks õuealas ning on peatunud millegi pärast ja oletame et tal on kapott lahti ei võtaks sina ka talt mõnda vajalikku jubinat kapoti alt ära, et ta edasi sõita ei saaks (kui ta sulle võtmeid ei loovuta), sest ära võtmisel võib seal mõni klamber, juhe voolik vms katki minna ja see on materiaalne kahju.

Jahh, Jesper, mul on bmw. Kas peame tekitama äkki uue teema bmw=omanik on rullnokk?


mossepower Kirjutas:Mulle ei meeldi üldse mittemidagi liikluses, kiirusepiirangud, jalakäiijad, suunatuled, valgusfoorid, debiilsed kaasliiklejad aga peab leppima. Teine võimalus on omale BMW osta, siis kõik lubatud...

Tsitaate teisest foorumist Kirjutas:Tõsi, selline klassikaline "rullnoksistumine" on jäänud vähemaks. Kindlasti on kaasa aidanud meedia ja üldsuse kommentaarid.
Ise näiteks ei julge linnavahel kõvasti muusikat kuulata, sest automaatselt oleks jopski, järgmisena ootavad inimesed kummi vilinat jne.
Nimme kohe annan teed, sõidan normaalse kiirusega jne.

Hiljuti kuulsin mingis telesaates kommentaari, kus BMW oli pauku pannud oma lolluselt. Saatejuht, selle asemel, et öelda "Järjekordne BMW", ütles margiks :" Auto, millega ikka juhtub". Halenaljakas, aga jäi meelde.

Veel pärit ühelt "vastiku auto omanikult, kes liikluseeskirju ei järgi"
Jalakäijate ületee laskmine:
Ikka lasen. Neil ju õigus.
Ja siis endamoodi mõtlen, et tagumine kindlasti mõtleb, et "mida Sa nüüd teed ?, mis ajast BMW inimesi üle laseb".

Aga mina lasen. Mõni tõmbleb küll taga, aga mind ei huvita. Kui jalakäija tahab üle saada, siis tuleb lasta. Ja väga paljud jalakäijad tänavad kätt tõstes, mis teeb tuju heaks.

T.

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta

Ma isiklikult hoian pöialt, et te järgmine kord teete oma trikke mingi "kohaliku poksiklubi poiste" masinaga. See episood ilmselt teeks õigusriigi ja teatavate isikuvabaduste kaitse vajaduse palju paremini selgeks kui misiganes oopus mida ma siia kirjutada jaksan Smile

Sul võib põhimõtteliselt mingis eriti väärastunud plaanis õigus olla, aga tsivilisatsiooni keskel need asjad nii ei käi. Kui sinu eesmärgiks on teha Eestist mingi Somaalia sarnane suurema-nuia-õiguse riik, siis on see põhimõtteline maailmavaate erinevus ja siin ei ole midagi teha. Samas ma siiralt loodan et tegemist on lihtsalt noorusliku suure pildi haaramise võimetusega, mis läheb aja jooksul üle.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne