Postitused: 349
Teemad: 31
Liitus: Dec 2007
Maine:
8
25-12-2007, 19:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-12-2007, 19:53 PM ja muutjaks oli
karpaadid.)
Tere.Sai alustatud karpatõ elluäratamist, sai vahetatud kolb jm pisiasju.Masin hakkas ikka kenasti turtsuma kui edasi lükkasin, kuid niipea kui küünla peale panin muutus see turtsumine väga vaevaliseks-ükskõik kui kiirest mopeedi edasi lükkasin ikka podises niii nagu jalutaks sellega, vahel isegi nagu haakuks kinni.Võtan küünla ära, kõik jälle normaalne.. Milles asi?
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
kompressiooni oled mõõtnud?
Postitused: 349
Teemad: 31
Liitus: Dec 2007
Maine:
8
sellest ei tea ma küll midagi, kuidas seda mõõta ja paika saada ?
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Sellest jutust loeb välja, et ilma küünlata töötab antud mootor paremini kui küünlaga.
Tundub, et foorumi mopeediosa on tõusnud täiesti uuele tasemele!
Postitused: 349
Teemad: 31
Liitus: Dec 2007
Maine:
8
kust sa välja loed, et mootor töötas?ma räägin sellest podisemisest mida mootor teeb kui teda käik sees lükkad, eeldasin et see oli arusaadav
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
kui küünla peale paneb on kompressioon liiga kõva, et ei jõua mootorit õieti ringi vedada.
Ka minu muraveil oli peale rõngaste ja kolvi vahetust nii, kuid siis oli kolb liiga tihkelt silindris.
Postitused: 349
Teemad: 31
Liitus: Dec 2007
Maine:
8
kuidas kompressiooni madalamaks saab siis? sry ma ei jaga eriti neid värke, kuid on heas korras karpatõ ja tahaks ikka liikvele saada
Postitused: 349
Teemad: 31
Liitus: Dec 2007
Maine:
8
sai siduritross maha võetud ja siis proovitud, ikka sama
Postitused: 253
Teemad: 5
Liitus: Sep 2004
Maine:
8
26-12-2007, 18:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-12-2007, 18:51 PM ja muutjaks oli
pokk10.)
Minumeelest peabki nii olema, et käik sees ilma küünlata liigub väga hästi ja küünlaga vaevaliselt. Kompressiooni üldjuhul madalamaks ei tahetagi saada, vaid ikka tugevamaks. Pane kõik asjad korda ja lükka 1. käiguga hea pinnase (asfaldi) peal käima, kui vändaga ei lähe. Kui siduritross ära võtta, siis peabki kõik samaks jääma, sest sidur on ikka peal, ainult ei lahuta lihtsalt.
Muide mul ka Karpatõ.
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
ratas lohiseb järgi?et nagu ei käi ringi korralikult?
siis suru peale ühe käega vms...
Postitused: 253
Teemad: 5
Liitus: Sep 2004
Maine:
8
Siis ehk on sidur lahti või siduri alusplaat (pulkadega ) puruks, kui räägid, et enne töötas.
Postitused: 323
Teemad: 33
Liitus: Jun 2007
Maine:
7
No sidur libiseb, mis seal teha. Vaata, et vabakäik õige oleks, tross vabalt liiguks ja et õige õli sees on. Kui asjad korras, siis lahtivõtmisest ei pääse.
Postitused: 349
Teemad: 31
Liitus: Dec 2007
Maine:
8
tundub, et kisub siduri vahetamiseks.Keegi oskab öelda kus tartus müüakse mingis motopoes tervet sidurikomplekti?
Postitused: 48
Teemad: 14
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Mis õli sul käigukastis on? Igatahes me panime käigukasti mingit käigukasti õli, nime päris ei mäleta oli vist Tad-17 kui ma ei eks ja see võttis siduri hirmsalt libisema. Tavaliselt olen ma käigukasti kallanud autooli see pole seda sidurit küll libisema võtnud. Sul on V-50 mootor vist, kui sa oled motokuuris sama kasutaja nimega nagu siin.
Postitused: 816
Teemad: 30
Liitus: Aug 2006
Maine:
5
Tad-17 on traktori käigukastiõli ja ei sobi eriti mootorrattale
, kuigi keelatud pole miski, eks igaüks tea mis ta sisse valab. Autool on piisavalt hea.
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Postitused: 349
Teemad: 31
Liitus: Dec 2007
Maine:
8
mootoriks on tegelikult s-62, õli panin käigukasti 8-mv vms.