Karpatõ streigib
#1

Tere.Sai alustatud karpatõ elluäratamist, sai vahetatud kolb jm pisiasju.Masin hakkas ikka kenasti turtsuma kui edasi lükkasin, kuid niipea kui küünla peale panin muutus see turtsumine väga vaevaliseks-ükskõik kui kiirest mopeedi edasi lükkasin ikka podises niii nagu jalutaks sellega, vahel isegi nagu haakuks kinni.Võtan küünla ära, kõik jälle normaalne.. Milles asi?
Vasta
#2

kompressiooni oled mõõtnud?



Vasta
#3

sellest ei tea ma küll midagi, kuidas seda mõõta ja paika saada ?
Vasta
#4

Sellest jutust loeb välja, et ilma küünlata töötab antud mootor paremini kui küünlaga.
Tundub, et foorumi mopeediosa on tõusnud täiesti uuele tasemele!
Vasta
#5

kust sa välja loed, et mootor töötas?ma räägin sellest podisemisest mida mootor teeb kui teda käik sees lükkad, eeldasin et see oli arusaadav
Vasta
#6

kui küünla peale paneb on kompressioon liiga kõva, et ei jõua mootorit õieti ringi vedada.
Ka minu muraveil oli peale rõngaste ja kolvi vahetust nii, kuid siis oli kolb liiga tihkelt silindris.



Vasta
#7

kuidas kompressiooni madalamaks saab siis? sry ma ei jaga eriti neid värke, kuid on heas korras karpatõ ja tahaks ikka liikvele saada
Vasta
#8

sidur libiseb äkki.
Vasta
#9

sai siduritross maha võetud ja siis proovitud, ikka sama
Vasta
#10

Minumeelest peabki nii olema, et käik sees ilma küünlata liigub väga hästi ja küünlaga vaevaliselt. Kompressiooni üldjuhul madalamaks ei tahetagi saada, vaid ikka tugevamaks. Pane kõik asjad korda ja lükka 1. käiguga hea pinnase (asfaldi) peal käima, kui vändaga ei lähe. Kui siduritross ära võtta, siis peabki kõik samaks jääma, sest sidur on ikka peal, ainult ei lahuta lihtsalt.

Muide mul ka Karpatõ.
Vasta
#11

Kettad kulunud?
Vasta
#12

mossepower Kirjutas:Kettad kulunud?
ei usu, enne seismajäämist olevat sidur hea olnud, ei usu et nüüd laksust puruks läinud.ise hetkel masinast eemal, loodan varsti ligi pääseda ja uurida.võtaks siduri maha ja vaataks mis seal näitab siis
Vasta
#13

pokk10 Kirjutas:Minumeelest peabki nii olema, et käik sees ilma küünlata liigub väga hästi ja Pane kõik asjad korda ja lükka 1. käiguga hea pinnase (asfaldi) peal käima
ei saa, sest 1kõik kus ja kuidas ma seda lükkan, teeb mootor samasugust aeglast häält
Vasta
#14

ratas lohiseb järgi?et nagu ei käi ringi korralikult?
siis suru peale ühe käega vms...



Vasta
#15

Siis ehk on sidur lahti või siduri alusplaat (pulkadega ) puruks, kui räägid, et enne töötas.
Vasta
#16

No sidur libiseb, mis seal teha. Vaata, et vabakäik õige oleks, tross vabalt liiguks ja et õige õli sees on. Kui asjad korras, siis lahtivõtmisest ei pääse.
Vasta
#17

tundub, et kisub siduri vahetamiseks.Keegi oskab öelda kus tartus müüakse mingis motopoes tervet sidurikomplekti?
Vasta
#18

Mis õli sul käigukastis on? Igatahes me panime käigukasti mingit käigukasti õli, nime päris ei mäleta oli vist Tad-17 kui ma ei eks ja see võttis siduri hirmsalt libisema. Tavaliselt olen ma käigukasti kallanud autooli see pole seda sidurit küll libisema võtnud. Sul on V-50 mootor vist, kui sa oled motokuuris sama kasutaja nimega nagu siin.
Vasta
#19

Tad-17 on traktori käigukastiõli ja ei sobi eriti mootorrattale Wink, kuigi keelatud pole miski, eks igaüks tea mis ta sisse valab. Autool on piisavalt hea.

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta
#20

mootoriks on tegelikult s-62, õli panin käigukasti 8-mv vms.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne