Kaherattaliste detaile?
#1

Jõuluvana näitas kätte pikka aega puutumata aida (trobikond võrre, suht vähelevinud ning veidi jalgrattaid), enamus asju on juba omale "nime" (millega tegu) ja "perekonnanime" (mis isendi küljest). Jäänud on sellised asjad, millest sooviks aimu saada.

Tundub, et sovjeediaegne lasteratas. Kas võib tegu olla esialgu kolme-, hiljem kaherattaliseks muudetava riistapuuga? Teab ehk keegi nimetust ja tehast?
   

Tõenäoliselt suht.levinud naistekas, tagumise "lehvikuga"? Mis mark?
   

Võrrilise/mopeedi piduriklotsid.Alumiiniumkorpusele katted peale needitud?
Kas need võivad olla Riga-1 omad?
   

Stopperiga piduri/siduri link? Milleküljest?
   

Esilaternad, Rigalistest pea poole väiksemad.Mingi ratta omad?
   

Mingi amort?    

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#2

Roheline jalgratas PVZ.
Piduriklotsid sobivad Riga-1-le ja suht kõigile moppidele vist.
Link meenutab võrri oma.
Vasta
#3

Lasteratta raami kohta mõte Sul vist õige, ketiratta augud tunduvad väga tuttavad, marki/tootjat ei oska öelda, lg. Oldmoped peaks teadma, ma arvan.

Esilaternad olid müüa koos dünamotega jalgratta lisaseadmeteks, tootjat ei oska jälle öelda.

Mingi amort on tõesti Minski M1M 125 cm3 tagumine hõõrdamortisaator, töötab koos "teleskoop-tüüpi" amordiga millel on ainult vedru, mis töötab kokkusurumisele, see hoobamort leevendab vedru tagasiliikumist ja ka kokkusurumist, õnnetu värk suhteliselt.
Vasta
#4

siduri/piduri link on võrri oma ja laternad peak olema 70-nendate jalgratta oma(võin eksida)
Vasta
#5

[Pilt: dkv2.jpg]

Siseturu mudelinime öelda momendil ei oska, tootjatehast ka mitte - olen sama ratast näinud mitme erineva tehase embleemiga
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne