03-01-2008, 10:14 AM
Mõnda aega kaalusin, kas panna oma võrriline siia üles või mitte. Aga pragmatism sai tagasihoidlikkusest võitu - amf-i kaudu olen varemgi abi saanud, kui olen välja toonud mõne enda isendi. Piiburgi kunagi märkis ära, et kui ei räägi, siis keegi ei tea sulle vajalikku pakkudagi.
Tegemist esimese pilliga neljast, mis korda sättimist ootavad. Teised kolm on siis Riga-7, Gauja kaks mudelit: sadula-küljes oleva tööriistakotiga ja teine siis pakiraami küljes olevaga.
Ei hakanud pikalt leiutama, hakatuseks kutsusin sealt läänepoolsest maakonnast ühe asjatundja kohale. Võttis tummaks - kuivõrd pole kunagi võrriliste "bioloogiasse" süvenenud, siis tuli uusi teadmisi ikka parasjagu.
Ja nüüd mõistan veidi paremini ka lugupeetud kaasfoorumlast, kui ta aeg-ajalt oma hambaid nooremate kallal veidike teritab (viimati vist mingi võrripaagi ostusooviga seoses).
Aga rattast endast - tegemist siis "punase tähe" võrriliste mudeli Gaujade järglasega (esimesed riga nime kandvad olid käikudega). Ausalt öeldes ei teadnud enne om-ga suhtlemist, et mul selline üldse olemas on. Aga olemas ta on - raamikuju on selline:
Veidi veel meenutab Gaujat, silmale kõige nähtavam erinevus on vist raami tugevdusplekk. Võrdluseks siinkohal üks Gaujadest:
Vahemärkusena - ärge palun laske end häirida valest sadulast ning ketipingutajast isendi küljes, ta on hetkel täpselt sellises seisus, nagu välja sai kaevatud. Riga-5 kannab esihargi kannul veel vapiembleemi, see on õnneks eraldi olemas, järgmised riia võrrilised said juba plekist birka.
Rattad sarnanevad (kuid kahjuks ainult sarnanevad) samuti Gauja omadega, kui ma oldmopedist õigesti aru sain, siis erinevused tulevas sisse kodarates. Huvitaval kombel on esiratas peenemate kodaratega kui tagumine.
Tagumise ratta kodaraid on osa puudu, ega jää muud üle, kui loota hea õnne peale leidmaks doonorratast. Keskjooks peaks olema veel laagrite peal ning tagumine rummusisu jalgratta oma, seega seal erilist peavalu osade leidmisel ei tohiks tulla.
Paagid on üks huvitav teema võrriliste juures, veel kaks nädalat tagasi oleks minagi arvanud, et ühed võrri paagid kõik. Oldmoped "kainestas" oma loenguga päris ruttu. Siin siis Riga-5 paagikinnitumine raamile:
Kütusekraan on veel vana tüüpi, kuhu külge kinnitub sisekeermega suur stutser, vot see on vaja kusagilt leida (õigemini mitu, sest kolme pilli peale on ainultüks alles). Mootor läheb aiste vahele D5, sellest praegu pikemalt ei pajata.
Sadul on juba uuemat tüüpi, s.t. sadula-aluse panipaigaga tööriistade jaoks, kuid pruunika kattega (järgmistel juba mustaga).
jätkub....
Tegemist esimese pilliga neljast, mis korda sättimist ootavad. Teised kolm on siis Riga-7, Gauja kaks mudelit: sadula-küljes oleva tööriistakotiga ja teine siis pakiraami küljes olevaga.
Ei hakanud pikalt leiutama, hakatuseks kutsusin sealt läänepoolsest maakonnast ühe asjatundja kohale. Võttis tummaks - kuivõrd pole kunagi võrriliste "bioloogiasse" süvenenud, siis tuli uusi teadmisi ikka parasjagu.
Ja nüüd mõistan veidi paremini ka lugupeetud kaasfoorumlast, kui ta aeg-ajalt oma hambaid nooremate kallal veidike teritab (viimati vist mingi võrripaagi ostusooviga seoses).
Aga rattast endast - tegemist siis "punase tähe" võrriliste mudeli Gaujade järglasega (esimesed riga nime kandvad olid käikudega). Ausalt öeldes ei teadnud enne om-ga suhtlemist, et mul selline üldse olemas on. Aga olemas ta on - raamikuju on selline:
Veidi veel meenutab Gaujat, silmale kõige nähtavam erinevus on vist raami tugevdusplekk. Võrdluseks siinkohal üks Gaujadest:
Vahemärkusena - ärge palun laske end häirida valest sadulast ning ketipingutajast isendi küljes, ta on hetkel täpselt sellises seisus, nagu välja sai kaevatud. Riga-5 kannab esihargi kannul veel vapiembleemi, see on õnneks eraldi olemas, järgmised riia võrrilised said juba plekist birka.
Rattad sarnanevad (kuid kahjuks ainult sarnanevad) samuti Gauja omadega, kui ma oldmopedist õigesti aru sain, siis erinevused tulevas sisse kodarates. Huvitaval kombel on esiratas peenemate kodaratega kui tagumine.
Tagumise ratta kodaraid on osa puudu, ega jää muud üle, kui loota hea õnne peale leidmaks doonorratast. Keskjooks peaks olema veel laagrite peal ning tagumine rummusisu jalgratta oma, seega seal erilist peavalu osade leidmisel ei tohiks tulla.
Paagid on üks huvitav teema võrriliste juures, veel kaks nädalat tagasi oleks minagi arvanud, et ühed võrri paagid kõik. Oldmoped "kainestas" oma loenguga päris ruttu. Siin siis Riga-5 paagikinnitumine raamile:
Kütusekraan on veel vana tüüpi, kuhu külge kinnitub sisekeermega suur stutser, vot see on vaja kusagilt leida (õigemini mitu, sest kolme pilli peale on ainultüks alles). Mootor läheb aiste vahele D5, sellest praegu pikemalt ei pajata.
Sadul on juba uuemat tüüpi, s.t. sadula-aluse panipaigaga tööriistade jaoks, kuid pruunika kattega (järgmistel juba mustaga).
jätkub....
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...