07-01-2008, 01:52 AM
Eellugu: lõpetatud keskkool ning sisse astutud kunstiülikooli
siis ei ole jäänud mahti mehhaanikuks/autoremondilukksepaks õppida..
Kuna käsil ühe auto korda seadmine (mitte päris "äsja tehasest tulnud" korda, aga siiski..)
siis tekkis palju küsimusi/mõtteid..
Olen kuulnud ning arvan samamoodi, et kui (ei leia õiget sõna)
forsseerida/tuunida mootori sisse- ja väljalaset (jättes välja kõik ülejäänud düüsid,
klapid, "aknad", põlemiskambrid ja muud kanalid)
võib tema "töötegur" suureneda ning üldse paremini edasi minna.
Kas alloleval pildil olev väljalase võib olla kuidagi parem kui originaal?
Kuna mootorit ennast ei taha puurida või keevitada
siis on vist esialgu mõtet vahetada "vahetatavad" osad
nagu karburaator, väljalase, plokikaas jne..
Küsimusi on veel palju, aga ei hakka seda posti
nende kõigiga kohe kurnama, aga paar ikka panen kirja:
Kas ja kus sellist pildil olevat väljalaset tehakse?
(seda juba tean, et high-performance "vennad"
endale neid teha lasevad kuid kui mul pole just
drift'imiseks mõeldud Supra't vms siis
kas on liiga kallis selline väljalase?)
Kas, kes ja kus tegeleb mootori aja jooksul kaduma läinud hobujõududega?
(selle alla vist liigitub ka hoonimine ja lihvimine jne..!?)
Tänan informeerivate vastuste eest,
Allan
PS! Loodan, et postitusest ei hakata kirjavigu otsima
vaid lähtutakse ikka informatsiooni soovist kui sellest aru saadakse =)
Hmm..
..posti sisu lühidalt:
Tahaksin mootorit rikkumata vahetada väljalaske torud
ning vastavalt sellele (ka kooskõlas) seadistada sisselaske.
Küsimus: kas/kus tehakse sellist väljalaskekollektorit?
siis ei ole jäänud mahti mehhaanikuks/autoremondilukksepaks õppida..
Kuna käsil ühe auto korda seadmine (mitte päris "äsja tehasest tulnud" korda, aga siiski..)
siis tekkis palju küsimusi/mõtteid..
Olen kuulnud ning arvan samamoodi, et kui (ei leia õiget sõna)
forsseerida/tuunida mootori sisse- ja väljalaset (jättes välja kõik ülejäänud düüsid,
klapid, "aknad", põlemiskambrid ja muud kanalid)
võib tema "töötegur" suureneda ning üldse paremini edasi minna.
Kas alloleval pildil olev väljalase võib olla kuidagi parem kui originaal?
Kuna mootorit ennast ei taha puurida või keevitada
siis on vist esialgu mõtet vahetada "vahetatavad" osad
nagu karburaator, väljalase, plokikaas jne..
Küsimusi on veel palju, aga ei hakka seda posti
nende kõigiga kohe kurnama, aga paar ikka panen kirja:
Kas ja kus sellist pildil olevat väljalaset tehakse?
(seda juba tean, et high-performance "vennad"
endale neid teha lasevad kuid kui mul pole just
drift'imiseks mõeldud Supra't vms siis
kas on liiga kallis selline väljalase?)
Kas, kes ja kus tegeleb mootori aja jooksul kaduma läinud hobujõududega?
(selle alla vist liigitub ka hoonimine ja lihvimine jne..!?)
Tänan informeerivate vastuste eest,
Allan
PS! Loodan, et postitusest ei hakata kirjavigu otsima
vaid lähtutakse ikka informatsiooni soovist kui sellest aru saadakse =)
Hmm..
..posti sisu lühidalt:
Tahaksin mootorit rikkumata vahetada väljalaske torud
ning vastavalt sellele (ka kooskõlas) seadistada sisselaske.
Küsimus: kas/kus tehakse sellist väljalaskekollektorit?