(Seda postitust muudeti viimati: 15-09-2008, 17:22 PM ja muutjaks oli motoblokk.)
Mina ostsin Niva 2007 aasta viimasel päeval. Enne on olnud vaid üks omanik, kes hoidis autot väga. Ostes võttis ta selle auto kohe seest lahti ja tegi veduriõliga kokku. Nii on ta teinud üle paari aasta. Sama tegi ka väljast poolt. Põhjalik ehitus algas 10 aastat tagasi. Sel ajal teostati kere ja mootori remont (2001 a.). Vahetati ka veermiku detaile (tagasild jpm.). Lisatud on elektriaknad 2x, elektripeeglid, uued istmed, uus polster, kesklukk, katuseluuk, mootori eelsoojendus (el.), astmelauad, stereo, el. ventilaator, lisatuled, elektronkell jpm.
Kõik muu on originaal ja väga heas korras.
1. jaanuaril aastal 2008 möödus 30 aastat esmasest registreerimisest.
Vajab veidi värviparandusi. Ostes oli läbitud kilomeetreidtiksunud 55604km. peale kapitaalremonti.
Kui kellelgi on pakkuda autole esiembleemi ( sobib ka 2103-e oma), siis andke julgelt teada. Vahetuseks võin pakkuda 2108 esiembleemi või vanema moskvich 2140 küljeembleemi!
Ärge pahandage kui see auto liiga tavaline on, et siia lisada.
Muide, 1978.aasta tehaseraamat väidab, et eksisteerib ka Niva versioon 1300 cm3 mootoriga ja teiste ülekannetega käigukasti ning sildadega.
Mis rooli puutub, siis 2103/06 rool peaks asja ära ajama. Elektripeeglid ja aknad on eelmise omaniku omalooming, toona käisid nad kõik füüsise jõul.
1977/1978.aasta ühes Tehnika ja Tootmises peaks olema Nivadest põhjalik lugu, meenub suur kaanepilt.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Jah eksisteeris neid 1300 cm3 69 hj, kuid väga vähe.
Elektriaknad on loomulikult omalooming.
Olen kuulnud ka presentkatusega Nivadest aga ühtegi pilti pole nendest kahjuks näinud.
Google pildiotsing andis varasema Niva kohta selliseid tulemusi:
Tähelepanu tasub pöörata 1. pildil Niva põrkeraudadele ja gabariidi tuledele!
2. pildil peaks olema samuti üks varasem Niva.
3. pildil peaks olema mudel 2122.
Presentkatus oli vist Prantsusmaal tegutsenud Lada maaletooja Lada-Poch näputöö. Ehk siis seesama punt, kes Niva Dakari rallile saatsid. Kiire otsing näitab ka teisi kabriode tootjaid. Lada Niva Savanne näiteks üks märgusõna selles vallas.
A
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
kabrio niva lasti vabatuse platsis 90-nedate algul pommiga puruks (estonian airi ees), see oli väga ülbe masin, vähemalt väjast tundus kvaliteedilt tavaniivaga võrreldes nagu siga ja kägu, kui leiad kuskilt arhiivist selle pommiplahvatuse pilte, siis see sõjaväroheline niva oli seal alati esiplaanil
motoblokk Kirjutas:Google pildiotsing andis varasema Niva kohta selliseid tulemusi:
Tähelepanu tasub pöörata 1. pildil Niva põrkeraudadele ja gabariidi tuledele!
2. pildil peaks olema samuti üks varasem Niva.
3. pildil peaks olema mudel 2122.
3. pildil on Niva armee-variant ja minuteada on see veel amfiib...
Tervist üle pika aja!
Pole siin ei tea mis ajast midagi kirjutanud. St. seda viga tuleb parandada.
Ütlen kohe et neil, kes lugenud Eesti Ladaklubi foorumit, siisneil pole mõtet lugeda.
Kevadel kimbutasid autot bensupumba anomaaliad, see väljendus selles et auto hakkas soojenedes hüppama ja võttis tihti nö. hinge kinni. Hakkasin siis uurima. Läks peale uus bensiinipump, ei midagi, kõik endine. Korraga bensiinipumpa uurides sain aru et tõukur lihtsalt ripub. Ja loomulikult otsustas siis ta mootorisse kukkuda koos tekstoliidist kinnituse tükiga. Ega midagi, auto alla ja karteripõhja avama. Selleks kulus ca. 8 tundi (ikkagi Niva ju). Siis oli juba sellest jamast nii kõrini et soetasin elektrilise bensupumba. Ühe sõidu sain ikka tehtud, siis otsustas see pump üles ütleda ja samas ka üles sulada. Läksin siis taas üle meh. pumba peale. Ikkagi tunduvalt lihtsam lahendus.
Siis suve lõpupoole sai auto ära lakitud, täitsa kena jäi.
Pump kuumenes üle. Kogu juhtmestik sulas lahti. Keegi rääkis mingist puuduvast releest.Aga viga seisnes selles (vähemalt Ladaklubi meeste jutu järgi): bensupumbal peab olema korralik süsteem koos tagasivoolu ja surveklapiga muidu küpsetab ära.
Mina ei tea, enne pumba soetamist sain just Ladaklubist infi et ei pea olema mingit tagasivoolu.
Mis siis ikka,see ju Ziguli ja võibki rohkem mehaaniliselt töötada.