Esitulede reflektorpinna taastamine
#1

Kas sellist asja tehakse, kas sellist asja on majanduslikult mõtekas teha, eeldusel, et kaks uut väljamaalt tellides lähevad neljakohalise summma maksma.
Probleem konkreetselt on Ford Granada väsinud esitulede peegelpinnas. Granada foorumis on leidlikud insenerid saavutanud tulemusi sobitades peegelpinnaks M 2141peegelpinna , samast allikast info, et Vaz 2108 refkektor pidi pareminigi veel sobima, kuid lõpuks jõuti järelduseni, et tegmist on viletsate tuledega lihtsalt ning mõistlik oleks laduda esiosa tulesid täis, aga mind huvitab ka ülevaatuse poolne külg asja juures. Praegune pind on noh, teate küll mis selle pinnaga juhtub mõnekümne aastaga.
Läikiva aerosooliga värvides jääb sulle tõesti värvitud pind, on kuuldud ka fooliumteibi vms. katsetamist.
Kuna siin foorumis veel vähemalt kaks Grannyt taastamisel on , siis kuidas nende omanikud on probleemi otsustanud lahendada.
Kel kogemust, astugu välja.

Ford Granada
Vasta
#2

marz,
tere !

algatasin sama teema mõne aeg tagasi kuid paistab, et see jooksis liiva

loe ja veendu ise:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=22246

Asja võib ju teostada, kuid määravaks vist on ikkagi pinna ettevalmistus, mida vist põlve otsas niisama teha ei õnnestu.... samas hiljem võib veenduda, et keskkond kus reflektor tööle hakkab on ikka päris kuum , et 10 kroonise (Säästumarketist) fooliumiriba või lausa teibi (vene foorum) kleepimisest midagi välja ei tule.
Ideaalis peaks kate olema ikka galvaaniline, kuid vannitajad pinda paraku ise ette ei valmista.Tulemus peab aga olema peegelsile, et üleüldse mingisugusest optikast juttu saaks olla.

Pulli pärast võin fooliumivarianti proovida .Ei ole päris meeles, kas on üks katkise klaasiga eksemplar alles.

vanakooli austaja
Vasta
#3

Kasutades otsingut leiad firma Vaakumkroom.Suhtlesin esindajaga -normaalne mees.Taastavad ja kroomivad Scania tehasele tulesi. Viljandis tegi kasutaja elnino,kuid AJUTISELT vist ei tee.Elnino teenust tasub kasutada kui on tegu millegi üliharuldasega.
Granada ju suht poisike ,sellele peaks lihtsamini silmad pähe saama!

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#4

Siin foorumis on mees, kes oskab esitulede reflektorit kroomida. Minul kroomis ta eelmisel aastal ühe bussi esitule reflektori ning kvaliteediga olen väga rahul. Eeltöö tegin ise ning üks tuli on veel järge ootamas. Teise tule puhul pean muidugi eeltööle nati rohkem rõhku panema jääb tulemus parem.
Muidugi, kui tegu on veel tootmises olevate tuledega tasub otsida uusi. Mina olin fakti ees, et selliste tulede tootmine lõpetati aastal `87.

P.S. Tema kontakti avalikult siia ei pane, kuna pole selleks luba küsinud.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#5

Enne, kui te kõik kroomima tormate, tuletage hetkeks meelde fakt, et esituled on liiklusohutuse seisukohalt äärmiselt olulised. Ma siiski üritaks leida finantsvahendid uute või korras kasutatute saamiseks. Kroomimine ja muud tööd on pigem selline preservatiivi pesemise variant. Kasutada ju saab, aga mingit kindlustunnet kohe kindlasti ei anna.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#6

Minu arvates tasub kroomida/taastada/replikana valmistada vaid VÄGA vanade ja haruldaste tulede reflektoreid, ei enamat.

Usun, et mingi 30 aastat vanagi sõiduki tulereflektoreid on vast võimalik veel kusagilt leida, 1930-40tel aastatel ja varem valmistatud sõidukite korral aga vast tihtipeale enam mitte.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#7

Vaata pilte ja tee järgi Wink
Soome keele oskus ei tee ka paha.
http://timo.santerihapponen.net/heijastin/

Õige mitut sorti poleerkettaid ning keemiat kulub ka ära.
Antud juhul pole tegu kroomi vaid hõbetamisega.

loll on loll olla.
Vasta
#8

Järgitegemise juures paneb mõtlema see kaaliumtsüaniidi jutt, sama jama mis terase vasetamisega, mürgised tsüaniididSad
Vasta
#9

Hüva, võib-ollal oli teema pealkiri natuke liiga konkreetne, kuigi ka vastused õnneks.
Siiski aga kellegi kogemusi reflektori vahetamisega mingi teise isendi omade vastu, kas läheb väga viletsaks asi, liiklusohutus muidugi oluline. To IIIFFFAR: Soome keel paraku pole vajalikul määral arusaadav ehk en ümerä.

Ford Granada
Vasta
#10

        Enne ja peale taastamist.Elnino töö.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#11

Küsimus Jurkale : Kas see " Elnino töö" on see salapärane "nagu kroom" tehnoloogia värvide vms keemia baasil?
Vasta
#12

Just see!

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne