buss APP-66
#1

lugu järgmine.helistas ammune klassivend ja pakkus reisijateveo bussi,margiks ütles TA 66.kas asi on reaalne,et ka selline mark on olemas olnud kunagi ja kas tasub asja lähemalt uurida?
Vasta
#2

TA-6 on küll olemas olnud. TA-66, vähemalt mina pole kuulnud.
Vasta
#3

helistasin ja küsisin täpsemalt.raam ja sillad 66 omad,kere TA66 oma ja saaremaal oli neid söitnud kunagi kolm.
Vasta
#4

GAZ-66 peal tehti bussidest vaid armeele mõeldud mudeleid 38AS (maailmas teada kolm säilinut, neist üks JJVV-s) ning selle järglast APP-66 (vt http://denisovets.narod.ru/remz/remzpage...app66.html ).
Selline mudel kui APP-66 oleks küll pärl JJVV kogusse, eriti veel kui selle eelkäija olemas.
Tsiviilkasutusse sattusid sellised bussid igal juhul vaid väga suurte eranditena.
Vasta
#5

ei suutnud kiusatusele vastu panna ja käisin vaatamas (kaugus vaid 20km) tegemist APP-66ga.kui varjupaik huvitatud siis uurin laupäeval hinnda.
Vasta
#6

Selles olen küll 100% kindel, et muuseumipapa ära ei ütleks... Smile
Võimalusel tahaks pilte ka millalgi näha.
Vasta
#7

mrali Kirjutas:GAZ-66 peal tehti bussidest vaid armeele mõeldud mudeleid 38AS (maailmas teada kolm säilinut, neist üks JJVV-s) ning selle järglast APP-66 (vt http://denisovets.narod.ru/remz/remzpage...app66.html ).
Selline mudel kui APP-66 oleks küll pärl JJVV kogusse, eriti veel kui selle eelkäija olemas.
Tsiviilkasutusse sattusid sellised bussid igal juhul vaid väga suurte eranditena.
Natuke offtopic.
Kas 4x4 PAZ-id ei olnud GAZ-66 alusel? Samuti on siit läbi käinud pildid mingist haruldasest (sõjaväe) bussist, millel kere nagu GZA-651-l aga neljarattavedu.
Vasta
#8

zazik Kirjutas:
mrali Kirjutas:GAZ-66 peal tehti bussidest vaid armeele mõeldud mudeleid 38AS (maailmas teada kolm säilinut, neist üks JJVV-s) ning selle järglast APP-66 (vt http://denisovets.narod.ru/remz/remzpage...app66.html ).
Selline mudel kui APP-66 oleks küll pärl JJVV kogusse, eriti veel kui selle eelkäija olemas.
Tsiviilkasutusse sattusid sellised bussid igal juhul vaid väga suurte eranditena.
Natuke offtopic.
Kas 4x4 PAZ-id ei olnud GAZ-66 alusel? Samuti on siit läbi käinud pildid mingist haruldasest (sõjaväe) bussist, millel kere nagu GZA-651-l aga neljarattavedu.

Nelikveoga PAZ-id põhinesid tavalise PAZ-i raamil, millele olid sobitatud GAZ-66 esisild ja vahekast.
GAZ-63 põhised masinad (nagu 4x4 651) ei puutu GAZ-66 teemasse.
Vasta
#9

mrali Kirjutas:
zazik Kirjutas:
mrali Kirjutas:GAZ-66 peal tehti bussidest vaid armeele mõeldud mudeleid 38AS (maailmas teada kolm säilinut, neist üks JJVV-s) ning selle järglast APP-66 (vt http://denisovets.narod.ru/remz/remzpage...app66.html ).
Selline mudel kui APP-66 oleks küll pärl JJVV kogusse, eriti veel kui selle eelkäija olemas.
Tsiviilkasutusse sattusid sellised bussid igal juhul vaid väga suurte eranditena.
Natuke offtopic.
Kas 4x4 PAZ-id ei olnud GAZ-66 alusel? Samuti on siit läbi käinud pildid mingist haruldasest (sõjaväe) bussist, millel kere nagu GZA-651-l aga neljarattavedu.

Nelikveoga PAZ-id põhinesid tavalise PAZ-i raamil, millele olid sobitatud GAZ-66 esisild ja vahekast.
GAZ-63 põhised masinad (nagu 4x4 651) ei puutu GAZ-66 teemasse.

Selge, tänud!
Vasta
#10

Kas buss asub Saaremaal?
Vasta
#11

Mäletan, et Saaremaal kasutas sõjavägi neid busse laste kooli veoks.
Pikal tänaval oli siis vene õppekeelega V. Gumanenko nim. Kingissepa 3. Keskkool. Piltmälus on üks seik kus Kõigustest 3-4km linna poole olid mingid sõjaväelaste elamud ja sealt linna transpordiks kasutati näiteks üht sellist bussi.
Vasta
#12

sain APP-66 pildid tehtud aga ma ei ole arvutikasutamises eriti kodus .kuidas pildid üles panna
Vasta
#13

Aega vöttis aga vist said pildid ülesse. Vaadake kas õnnestub midagi näha.

http://www.foto24.ee/link/535389890270001200171531
Vasta
#14

Assa mait! On näha küll, nii et on nähtud kohe! Vot see on küll minu isiklikku arvamist mööda see koht, kus lausa kooris tuleks hõisata: "See kuulub säilitamisele ning see tuleb kindlasse kohta talletada!"
Vasta
#15

Tean kus see asub, et kui keegi tahab pildi lisa või misiganes siis võin seda ka teha, juhul kui ligi lastakse.

Vana tehnika ja veokite huviline
Vasta
#16

No see masin on Varjupaiga kohta väärt rohkem kui küll.
Kui veel vaadata I.Denisovetsi lehte, siis tegu on hilisema seeria APP-66-ga (hõredam esivõre). Küll tundub aga tagasild olevat ümber tehtud topeltratastele (pandud 53 sild?) ning luugi taga, mis vasakul pool puudu, peitub tagavararatas (mis 38AS-il esininas eespool esisilda).
Vasta
#17

Aga mis bussi eest ka küsitakse? Kui 38ASi on teadaolevalt 3tk järgi siis palju APP-66 on?
Vasta
#18

APP-66-sid on kindlasti rohkem järgi kui 38AS-isid (jälgides Venemaa foorumeid).
Mõningate andmete kohaselt tehti neid 1970. aastate keskpaigast 1987-ni ca 800 tükki. Punaväest on need aga enamasti maha kantud.
Vasta
#19

silda vahetatud ei ole omanik vahetas ainult rattad ära. 53 ja 66 aukude vahe sama
Vasta
#20

Aga kas omanikul mingi ettekujtus hinnast on?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne