buss APP-66
#21

Sõjaväe reg. numbrid ka veel küljes ja puha... tore, kui haruldusi leidub.
Vasta
#22

palju hinnaks pakute.esiklaasid ja armatuurlaud vandaalide poolt löhutud ja mootor koos käigukastiga puudu.
Vasta
#23

Omanikul peaks ikka endal olema mingisugune soov. Kui seda soovi ei ole siis ta võiks ju lihtsalt annetada selle varjupaika. Kõike ju paraku ei saa rahas mõõta! Teisest küljest jälle kuna ta on suht haruldane ikkagi, ei tasu selle hinna küsimisega väga ahneks ka minna(siis ta lihtsalt jääb sinna seisma)!
Vasta
#24

kui kellegil on pakkuda vastu 66 raam koos sildade,käigu- ja vahekastiga,siis saab selle ilma rahata.
Vasta
#25

Läbirääkimised sõiduki omandamiseks on nüüd niikaugel, et tõstataks sellise küsimuse: oskab keegi pakkuda, kust võiks mõistlikel tingimustel hankida vastavaid GAZ-66 juppe (eriti sillad, ka raam, käigukast ja vahekast) või on neid kellelgi kaasfoorumlasel koguni pakkuda?
Vasta
#26

Minul on üle ainult kaks kulunud kummiga ratast. Võin need eksponaadile allapanemiseks anda, muus osas ei saa aidata.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#27

leitsin aianurgast isa varudest järgi jäänud 66vahekasti, tätsa kobe teine.(minu poolt vahekast olemas)
Vasta
#28

Kõigepealt suur tänu kaasfoorumlane raix`ile isendi leidmise, meie informeerimise, PT kaudu pika kirjavahetuse ja lõpuks omanikuga positiivsete läbirääkimiste eest! Vahekasti eest kah! Samuti tänud Valdole rataste eest! Kui nii edasi läheb, vast saab siis omaniku soov täidetud. Aga minu ettepanek oleks, et paluda Saaremaa kaasfoorumlasi, et nad saarel veidi ringi vaataks ja ehk näkkab sealtpoolt merd soovitud osad leida. Küllap leiaks need mandriltki, kuid nende transport Saaremaale kujuneb veidi keeruliseks ja veidi kalliks ka ...
Vasta
#29

Hoian silmad kõrvad lahti..

Vana tehnika ja veokite huviline
Vasta
#30

kas kellegil on APP-66 juhi salongi pilte?
Vasta
#31

raam olemas ja kas 66el pole mitte sama käigukast mis 53el kui on siis ka see olemas.
Vasta
#32

66 käimar on põhimõtteliselt sama, mis 53-l (erineb käigukangi kuju, kuid sisu on 100% sama).
Mis puudutab APP-66 juhikabiini, siis sellest on pilte pea võimatu netist leida. "Kellad" aga on usutavasti samad GAZ-i standardsed nagu ka 38AS-il.
Muide, kas APP-l on ka pirka säilinud? Vene foorumi andmeil asub see kabiini ja sõitjateruumi vahelisel vaheseinal reisijaukse läheduses paremal, üleval.
Vasta
#33

vabandust lolli küsimuse pärast aga mis see pirka on?
Vasta
#34

raix Kirjutas:vabandust lolli küsimuse pärast aga mis see pirka on?

Tehasesilt.
Pildil ei ole küll APP-66 oma, aga näeb see välja enam-vähem selline:
http://talleks.pri.ee/images/801_IMAG1739.JPG
Vasta
#35

ja see silt on olemas küll aga üle värvitud.
Vasta
#36

raix Kirjutas:ja see silt on olemas küll aga üle värvitud.

Ära Sa seda mitte puhtaks hakka kraapima!!!!

loll on loll olla.
Vasta
#37

ei hakka las seda teevad teadjamad mehed.mul puudub restaureerimis kogemus ja üksi ei julge bussi kallale minna vöin midagi väärtuslikku ära rikkuda.
Vasta
#38

Õige lähenemine sulWink
Vasta
#39

Kes eile ümarlaual viibis, on seda muuseumipapa palvet juba kuulnud, kuid: siiamaani on puudu komplektsed GAZ-66 sillad vahetuskaubaks (nimelt on plaan Saaremaalt ühe korraga vähemalt kaks põnevat eksponaati tuua, mis teine on, kuuleb siis kui õige aeg, kuid sellega on küllaltki kiire). Seega hüüan selle üleskutse veel korra foorumis välja. Ehk leiab mõni tähelepanelik kaasfoorumlane vastavad jupid mõistlikel tingimustel.
Vasta
#40

mrali Kirjutas:Kes eile ümarlaual viibis, on seda muuseumipapa palvet juba kuulnud, kuid: siiamaani on puudu komplektsed GAZ-66 sillad vahetuskaubaks ...

66 rattad (küll kulunud rehvidega, aga ikkagi komplektsed) on mul olemas ja ootavad Järva-Jaani viimist. Et see veel teostunud pole, selles saan süüdistada oma ülinappi vaba aega - põhitööst ja mõisatega seotud tegevustest ülejäänud aja olen viimasel aastal KÕIK kulutanud vanatehnika laohoonete peale (ei taha oma erakogu isendeid lageda taeva all hoida).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne