Postitused: 2,994
Teemad: 68
Liitus: Sep 2002
Maine:
50
15-01-2008, 22:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-01-2008, 22:39 PM ja muutjaks oli
Jesper.)
Ma küll mingeid aedu ei mäleta, olete kindel et ikka samast asjast jutt? 2-3 realine ühest asfaldiribast koosnev kahesuunaline maantee.
Postitused: 139
Teemad: 0
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Ei ole küll sellist asja enne kuulnud, et maanteepeal keegi oleks pidanud sõitma rekkade pärast 10km-h, esimese käiguga. Ehk ainult siis , kui on tee remont ja liiklus käib ühe suuna kaudu.
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
pool Kirjutas:Jopakolla Kirjutas:Ei ole küll sellist asja enne kuulnud, et maanteepeal keegi oleks pidanud sõitma rekkade pärast 10km-h, esimese käiguga. Ehk ainult siis , kui on tee remont ja liiklus käib ühe suuna kaudu.
Põhjuseks oli trobikond vene numbrimärkidega kamaze, mis ei saanud liiklemisega hakkama.
Seda 10km/h liiklemist oli muidugi ainult lühikeseks ajaks, tõin selle näite, et oma jutu mõtet illustreerida. Igapäevaselt sellist teosammul liikumist loomulikult ei toimu. Aga ka juba see ei ole minuarvates normaalne, kui maantel, kus on lubatud 90km/h peab liiklema 70 km/h
Ega pimedal ajal mõne vanema autoga 70-st kiiremini suurt ei saagi sõita,tuled pole nii head ja tiheda vastutuleva liikluse korral ei saa kaugtulesid sisse lülitada ning vastutulijate tõttu on nähtavus veelgi halvem. Kuidas sa 90-ga ja lähituledega ikka sõidad? Igastahes mina liikleks oma VAZ-ga hea meelega pimedas 70-ga(kuigi kipun ikkagi tuledest "ette" sõitma) aga et tiheda liikluse korral mitte teistele liialt jalgu jääda,püüan 90-ga liikudes mõne eessõitja läheduses sõita. Ma ei kujuta ette seda olukorda Tallinn-Tartu maanteel.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 2,994
Teemad: 68
Liitus: Sep 2002
Maine:
50
Ok, ma pole siis lihtsalt peale sattunud.
Postitused: 2,217
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
Stockholmist põhja poole liikudes oli 3-realisel teel päris pikalt ka see tavaline põrkepiire sõidusuundade eraldajaks.
Postitused: 1,377
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Ma arvan et nendel laiadel tee äärtel pole mõtet. Siis muutuks viimase hetke kolmada rea tegemine veel levinumaks. J a siis eeldaksid 130 sõitjad et 90 uimaja peaks kõrvale võtma.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 132
Teemad: 0
Liitus: Feb 2007
Maine:
2
Ei ole minul kolmerealistesse usku, eriti, kui arvestada eestlaste liikluskultuuri. Otsene ohtlikest möödasõitudest tulenev laupkokkupõrgete oht muidugi väheneb, aga tekivad kõikvõimalkud muud "süstimised" ja ohud.
Kolmerealine on ikkagi vaid poolik lahendus. Ükski märk ei näita, et autostumine väheneb. Ja Tallinnast hakatakse ka vaikselt-vaikselt välja kolima. Ajaks, mil see kolmerealine ükskord valmis jõutakse, on neljarealise jaoks juba karjuv vajadus. Minu arust sobib siia vana tarkus - me ei ole nii rikkad, et osta odavaid asju. Parem see asi kohe ja korralikult ära teha. Siis peaks teede suurehitustega tükiks ajaks rahu majas olema, kuigi ka Tallinn-Narva vajaks vähemalt Tallinnast Rakvere teeristini ning Jõhvist Narvani neljarealiseks ehitamist. Tallinn-Pärnut sõidan vähe, selle kohta ei oska öelda; Pärnu-Ikla vahel peaks praegune tee kärama veel aastakümneid.
Postitused: 217
Teemad: 4
Liitus: Feb 2006
Maine:
4
Minu mäletamist mööda on soomes need kolme realised siiski ainult vastu mäge. Ehk siis mööda sõiduks rekkadest kelle kiirus tõusul oluliselt väheneb. Ja ka siis on endalgi lahjema mootoriga autoga tegu, et neist mööda saada. Nii on vähemalt meelde jäänud Helsinki-Vaasa-Seinäjoki tee peal. Turus pole ise käinud ja ei oska kommenteerida.
Aia Racing
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Ideaalis oleks 4 realine super.Ainuke aga,juba olemasolevat 4 realist ei suudeta lumega täishooldada.Mis saab aga siis kui tee Mäoni valmis ?Vaevalt ,et teehoolduse rahastamine tõuseb.Wabandust ,et mitte päris teemasse.
Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Postitused: 139
Teemad: 0
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Ega Peterburimaanteedki ei suudeta puhtana hoida. Viimase lumenatukesega oli juba tükk tegu, et mööda saada. Eriti hulluks läks alates Lääne Virumaa sildist. Aga ega möödasõit ei ole muidugi kohustuslik ka.
Postitused: 606
Teemad: 18
Liitus: Aug 2004
Maine:
7
Tallinn-Pärnu maanteel tiba väiksem koormus, kuid ju see vaid aja küsimus millal ta saab endale kurva, kuid faktilise nime: Surmatee 2". Loodame, et seda ei juhtu. Ptui-ptui-ptui. Palju on spekuleeritud, et Tln-Trt maantee 4 realiseks saamisega läheb nii kaua aega, et siis enne ehitatakse taskud, kus saab mööda tõmmata. Millal see veel tuleks ?
Mis on üldse viimased aastanumbrid, millal "peaks" valmima 4r ?
Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
Tln-Pärnu liiklustihedus on veidi väiksem, aga vähemalt sõites tundub see tee veidi laiem ja parem. Samas liigub seal jälle rekkaid rohkem kui Trt-Tln maanteel, seega sisuliselt sama teeb välja.
Loodetavasti on autostumise tipu lähedus juba saavutatud, kui võõrtöölisi sisse tooma ei hakata, siis ei tohiks eriti suurt hüpet enam toimuda. Seda tõsiasja on näha ka automüüjate hädakisast.
Ikkagi tundub mulle, et eesti on selliste magistraalide jaoks liiga vaene riik. Teeehitusfirmadele oleks 4r muidugi suur õnnistus, aga selle raha suunaks ma ikkagi kiirrongiliini ehitusele ja ülejäänud eesti teedele. Muidugi Valdol on hea rahulik kulgeda 4r maanteel, vähendades hirmu elukese kaotuse pärast, aga eestit peaks siiski arendama kui tervikut. Näiteks Valgamaal on kruusateid üle 50% kogumahust ja lähiaastate investeeringud lubavad mustkatete kasvu kuni 10%, raha läheb peamiselt kruusateede hoolduseks. Tõsi küll,
liikluskoormus väga väike.
Samas ei näe ma põhjust, miks peaks "tallinna pätte" sh ka mind, poputama mugavate kiirteedega, kui maamatsid kruusatolmus kolistavad.
Mina oleks praeguse Tln-Trt maanteega rahul, kui sealt koristataks ära kihutajad, teed veidi rekonstrueeritaks (kohati laiem, parem kate, laim peenar jne). Liikluskoormust annaks vähendada mõistliku regionaalpoliitika ja ühistranspordi arendamisega. Mina pole sääl ummikus veel olnd.
Probleeme peaks lahendama mõistlikkusest lähtudes, mitte poliitilisest ajuvabadusest a la ajupõrutuse läbielanu breznevislik möla "eesti viie jõukama euroopa riigi hulka". Kommunism ei lähe paraku läbi.
Samas, ma pole läbinisti tagurlane ega põhimõtteline selle tee vastaline -- kui oleks raha võiks tõesti tõmmata 4r või miks ka mitte kiirbahnid Tln-st Tartusse, Pärnusse, Narva.
Ma ostaks ferraari ka kui raha oleks...