86 a. VW Passati turuväärtus
#1

palju võib maksta 86 a passat,bensiin,pikem variant.Mõned väiksemad vead.Mis võiks olla sellise auto hinna vahemik.
Ülavaatus puudub lisaks arvelt maas ,Sidur ei lahuta.
Vasta
#2

vaata kb,soov ja kõiksuguseid auto müügi portaale.
Vasta
#3

4 000 -10 000 krooni olenevalt autost ja müügikiirusest. Sellises hinnaklassis on tähtsad osad hinnakujunemises rehvid ja ülevaatus.
Vasta
#4

Pisut noor masin selle foorumi jaoks ta ju on...
...kuid siiski - turg on sellistest remonti vajavatest ning ülevaatuseta autodest küllastunud. Üle 5000 küsimiseks peab ikka mõjuv põhjus olema.
Vasta
#5

indrek Kirjutas:Üle 5000 küsimiseks peab ikka mõjuv põhjus olema.

Ainus mõjuv põhjus võiks olla see, et antud isend on neliveoline. OK, turbodiisel kah võib-olla mõningate mööndustega.
Vasta
#6

Sellise mehaanilise veaga (sidur) ja puuduva ülevaatuse tõttu pole tõenäoliselt väärt rohkem kui kilohind tuntud asutuses. Kahjuks ei ole kirjeldatud auto seisu täpsemalt, aga selle perioodi VW-d ei ole tuntud just eriti roostekindlate autodena, seega... 2000.- maksimaalselt.

Puuduvad dokumendid võtavad sellest summast veelgi maha. Seega miski 1000.- põllu kündmise agregaadina kasutamiseks.

VW osad tollest perioodist on küll soodsad, aga tööle kuluv aeg ja raha (väljast tellimisel) teeb suuremad taastamistööd mõttetuks. Kollektsioneerimisobjektiga tegu ju pole.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#7

Muidu õige jutt, aga roostekindluse koha pealt ma selliseid üldistusi ei teeks - Wolfsburgi tehasest väljunud isendid oli selles osas konkurentidest (ning sama tehase varasemast ja hilisemast toodangust) ikka üksjagu üle Smile
Vasta
#8

Nii ja naa. Ma kasutasin nö deduktiivset meetodit. Kui autol on parandamata sidur, ta pole arvel ja tal on veel "pisivigu", siis ma järeldan, et: "It has to be a dog...". Armastatud ja heas korras auto niiviisi seisma ei jää.

Aga loodetavasti päringu tegija täpsustab oma küsimuse ja lisab mõne pildi.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#9

Aspelund Kirjutas:Nii ja naa.

Täpselt nii Smile
Passat 32B oli roostekindluselt suht keskpärane, samal ajal tootis sama firma ka sõidukeid, mis antud mudelist ses osas märksa paremad (ja mis seal salata, ka märksa kehvemad) olid.

Antud teema peategelase koha pealt muidugi 100% nõus.
Vasta
#10

2.0 ja 2.2 GT ridaviied on ka suht haruldased. Sellisest oleks isegi huvitatud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne