moskvich 432 !??
#1

Siin siis üks mosse v.l. 1964, mille Eesti tehnilises passis seisab tüübi tähiseks 424 aga sildil mis kruvitud mootoriruumi aga 432. Ei saa nüüd hästi aru mis siin nüüd õige on? Webist ei leidnud ei ühte ega teist.

http://www.hot.ee/motondus/
Vasta
#2

432 on see. ARK on lihtsalt omast peast midagi välja mõelnud selle 424-ga Smile
Minu auto polnud kah arvel kui Capri, vaid kui GECP :lol, kuna see oli kereplaadi peal kirjas olnud :lol
Vasta
#3

M424 oli ikka päriselt olemas,403 baasil valmistatud universaal kuid toodetud on neid vähe:yes
Vasta
#4

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: ints
M424 oli ikka päriselt olemas,403 baasil valmistatud universaal kuid toodetud on neid vähe:yes
Ajalugu selline: alates 1957 toodeti universaali M423 ja 1963-1967 toodeti M 424 universaali ja M432 furgooni. Nii et M424 peaks selle masina mudel olema.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#5

Sedant küll 423 aga seal on kirjas 432, mis see siis on
Vasta
#6

On olemas võimalus et see auto on FURGOONIST ümber ehitatudUNIVERSAALIKS (lihtsalt saadi a`la sidest või kolhoosist maha kantud masin mis tsiviil tarbeks ringi ehitati)poisikesena nägin ise kuidas ehitati M427 valmis kauba varjandist millel olid lainelisest plekist küljed.:eureka
Bogomolovi galeriis puuduvad küll pildid aga andmed on seal:M432 1963-1965 Van
e.kaubik ja M424 1962-1965 5 ukseline universaal. Nii et ARK mehed panid välimuse järgi kümmnesse!!!:bounce
Vasta
#7

Seda et furgoonist akende ja lahtikäivate tagaustega universaal tehti hästi küll ei usu, võibolla pandi kogemata vale silt ja nagu vene värk ikka kedagi eriti ei huvitanud.:???
Vasta
#8

LADA 04 või 02 kaubikutel ja kastikatel olid tagauksed lihtsalt kümnekonna keevituspunktiga kinni ja klaasi augud plekiga kinni keevitatud,niiet ümber ehitus pold väga keerukas ja vene ajal olid igasugused numbrid suht tähtsad ülevaatust teostas ju miilits ja igasugused erinevused autol ja passis ei olnud teretulnud.
Vene ajal olid autod ikka hinnas ja nende saamiseks(ka ümbrehituse kaudu)oldi paljukski valmis,ja ärge alahinnake \"külaseppade\"oskusi:yes
Vasta
#9

Minu masin on ka paberitega 423
(kuigi pean passist järele vaatama)
Kuigi on vaid 3\'e uksega.
http://www.autogallery.org.ru/k/ma/m430mor.jpg

430 on ju 2 kohalin ja 3 e uksega
423 aga 5 kohta!


selline tükk siis tehtud.

H
Cool

sai vist kõik öeldud
Vasta
#10

Mul vanaisal oli ka 424. Tglt on see siiani alles, aga viimased paarkümmend aastat lahtivõetud (peale kap. remonti). Mootor on tal paberite järgi 408(403 oli ka 408 mootor?) kuigi plokikaane peale on graveeritud 407. 408 mootorit tehtigi vist 2 variandis, algul 407 suuremaks puuritud ja hiljem tuli omaette 1400ccm, millel oli peale graveeritud moskvitsh 408(samamoodi hästi stiilselt nagu 412)? Tegelikult ma suurt midagi kindlat ei tea sellest, aga keegi, kes teab, võiks mullegi rääkida. Oleksin vägagi huvitatud.
Vasta
#11

@retro: Su piltide peal 424? a mis käimakott tal vahel ripub? Mu vanaisa omal on 408 oma vist, ja käimakang roolisambal. Su omal 412? või mingi uuem, teistsuguste hargiotstega, millega kangi põrandale sai panna? pildi järgi jäi mulje, et käimakang on sul ise vägagi robustse meetodiga läbi põranda toodud. On see nii?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne