Kas ma olen haige? on mind võimalik ravida?
#41

13piisab Kirjutas:ülal kaldusin vist teemast kõrvale...
nymmik Kirjutas:Hetkel kimbutab totaalne ruumipuudus juba ja peas ruumide soetamine või ehitamine.
ruumipuudus ka mul mureks (ning on ka mõte elamumaa ostu + garaazhi ehitamise radadel liikunud). Põhjanaabritel pidi hoiustamise osas klubiline tegevus täitsa levinud olema. Ning ka meil on (netist kaedes) üks viisakas üritus olemas: http://www.tamgarage.com/flash_est.html
...ning sealt "klassikute kodu".
hoiustamishinne on küll kõrge, kuid ehk see paindub, kui masinaid natu rhkem, kui üks-kaks (nagu ka leht vihjab)...
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=15496
Vasta
#42

ravi sellele haigusele paistab rahakoti põhjas.

Otsin korraliku uraali. samuti olen huvitatud odavast autost mis sobib põlluralliks (dok-e pole vaja. elan põlvamaa ja võrumaa piiril.
Vasta
#43

dongo Kirjutas:ravi sellele haigusele paistab rahakoti põhjas.
Ei ole kindel,kui ikka väga meeldib ja huvitab siis võetakse sealt peaaegu viimane ära.Ja kui rahakott jälle priskemaks saab läheb esmane ikka ja jälle .... .

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta
#44

nojah sel juhul võib see haigs ju nii lõppeda et istud tühja kõhuga oma masinate vahel ja jäädgi sinna.

Otsin korraliku uraali. samuti olen huvitatud odavast autost mis sobib põlluralliks (dok-e pole vaja. elan põlvamaa ja võrumaa piiril.
Vasta
#45

Raha pole probleem, romud ei maksa ju kuigi palju, mõnikord pakutakse täitsa tasuta ka. Ja need mõned tuhanded, mis mõne apetiitse roostes rondi soetamiseks ja koju vedamiseks kuluvad, saab häda korral alati mõne abivalmi sõbra käest laenata. Ega auto siis selle pärast ostmata jää. Alles siis, kui ümber kojuveetud aparaadi kõnnid ja selle töökorda seadmiseks vajalikke summasid ja töid kokku lööd, hakkad mõtlema kas seda kõike on vaja.

Marjaks kuluks ära hoopis mõni usutav vabandus, mille abil kodustele autopargi järjekordset täienemist seletada annaks. Ma mõtlen parajasti, kuidas ma seletan võimalikult valutult ära selle liikumisvõimetu Fiat Uno, mis eile vaikselt mu garaazi tekkis. Niigi vaatavad mind ja mu "väärtusetut vanarauda" imelikult, kui ma nüüd jälle sellise jutuga lagedale tulen, siis... Varsti peab hakkama vist autosid aeda õunapuude alla parkima, maja tagune on juba nii täis, et uued igapäevaautod ei mahu hoovi ära ja peavad värava taga seisma. Kuramus, ma loodan et keegi mulle veel mõnda huvitavat autot ei paku...

Ravi... On seda üldse vaja? Mulle valmistab mu haigus rohkem rõõmu kui miski muu.

Rover 3500 - European Car of the Year 1977
Vasta
#46

vdp Kirjutas:Ravi... On seda üldse vaja? Mulle valmistab mu haigus rohkem rõõmu kui miski muu.
Aga on mõni tantsuhull ise aru saanud sellest, et politseiauto katusel olevad asjandused ei olegi mõelnud tänaval kõndivate inimeste tantsutamiseks?

Ega minagi ei kurvasta oma "haiguse" üle, aga teine kord vaatavad teised inimesed tiba imelikult.
Vasta
#47

Mõned nädalad tagasi siin arutasime sõpradega, et milline tõeline AUTO lapsepõlves esimesena ajju söövis.
Stingray on siis minul. Siiani oli kõik tore aga nüüd avastasin selle:

http://www.nydailynews.com/news/us_world...es_ne.html

Ee, kuhu ma pöörduma peaks, nii igaks juhuks?

aga kui mu auto liigub valguskiirusel, kas on siis esituledest veel kasu?


Otsin pagasniku luuki 1/43 M407-le
Vasta
#48

Näe mina paranesin ära. Tipphetkel koosnes kollektsioon igapäevaautost, ühest 80ndate Prantsuse klassikust, offroad-autost ja tsiklist. Aga kui elu näitas, et kogu selle hobi finantseerimiseks vajaliku töö tegemise kõrvalt jõudsin juba kolmandat aastat selle offroad-autoga teha ühe 10km tiiru linnapeal ja klassikuga maha sõita umbes 50km, siis tegin lõpuks lihtsalt südame kõvaks ja müüsin need mõlemad maha - mõlemad õnneks fännidele, kellel on tahtmist samapalju, aga aega rohkem nendega tegeleda.

Tsikliga õnnestub vähemalt natukenegi suve jooksul ringi sõita - kuigi enamasti kipub Murphy parimate seaduste kohaselt ikka minema nii, et kui linnas on vaja tiir teha, siis viiest aetavast asjast on viimane selline, mida rattaga aetud ei saa, ja tuleb jälle ohates nagist autovõtmed võtta.

Renault Laguna GT '06
Renault Twingo GT '08
Vasta
#49

Mul on ikka haigus raskekujuliselt küljes.Suutsin viia autopargi juba suht okei tasemele, Volga müüdud, ralli lada müüdud, 2101 müüdud, tauriad utiliseeritud.
Järgi jäi:

Zaz965
Rex R10
Vaz 21061
Vaz2102+03
offroad masin
igapäevamasin

Kuniks tuli müüki 2102 väljalaskega 1976, värvitud ei ole, roostet ei ole, midagi puuritud tuunitud pole, kroom kiiskab, sõitnud suviti ja kokku 75000KM

Siin ta on PILT

TEHTUD!
Vasta
#50

Ma vist tervenen tasapisi - tulin kapist välja arusaamaga, et neli ratast on minu jaoks liiga palju, maksimum kolm ratast! Ehk siis otsustasin autodele selja keerata ja motikatega oma sõltuvust rahuldada!

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#51

kuigi haiguslood on isiklikud, on hää lugeda vastavaid "pihtimusi" - jätkan "üldfilosoofia" vahel sel lainel:

vahepealne mõneaastane tervenemine (argipäeviti tänu "kurjale naisele" ning puhkepäeviti tänu ehitusjärgus maakodule) on minu puhul otsa saanud: mõlemad üritused on "valmis saanud".

paistab, et mitme paralleelse nn ravimikuuri lõppedes on haigus taas pead tõstmas. Hakatuseks olen kahest "lootusetust" / "perspektiivitust" sõidukist vabanenud ning tänaseks juba 5a väldanud (millest viimased 3a jõude seisnud) projekt on suurema kola-tolmu alt välja kaevatud. Hinnanguliselt oli-on projektil "üleandmisest" puudu alla 50 töötunni (st ühekohaline protsent kogu töömahust...), mille plaanin lähinädalail leida. Elame-näeme: kontrast 50h kolme aasta jooksul (mida ei juhtunud) ning 50h kolme nädala jooksul (mida pole ju veel juhtunud) on suur. Umbes viiekümne kolme kordne.

niipalju on aga tervist tulnud, et tfr-i kombel liig vähe kasutust-tähelepanu saavast sõidukist olen tänini valmis loobuma: sel suvel kogunes odomeetrile alla 1000km, mis on pelgalt 20% "omaaegsetest suvedest". Kuna tänaseni on aga masina osas null inimest huvi ilmutanud, näib aga et saab masinat edasi "omada"...

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#52

Nojah... Esimene masin taastada oli IÞ, vist 2125, see mosse luukpära variant, ilus kuldooker. Teine oli saaniks sõidetud VAZ-21011 - talv läbi öiseid nokitsemisi, kevadel värv ja elu läks edasi. Mul ikka olnud üks masin korraga.. Siis vahepeal terve ports igast saksa stuffi, aga mingil ajal hakkasid pirukad meeldima. Ühe Iþevski oma ka taastasin, kuid see langes mingil momendil "karvamütside" saagiks. Nüüd olen nagu rohkem traktorite poole kaldunud, igapäevasõitudeks kasutatavaid masinaid togin ka ise, aga ikka vaatan pikalt kuskil seisvaid GAZ-51-sid... Mulle on alati meeldinud nende nina - kaardus porilauad, ümmargused esituled.. Ikka mõtlen, et mis oleks, kui.. Aga mõistus lööb häirekella - mõtle, mees, kust sa selle aja võtad, endal üks vanem naistejalgratas seina ääres roostetamas ja tahab taastamist juba teist aastat...
Muide, ma olen vist õnnelik, et mul just selline haigus onSmile.


Vasta
#53

Mõni aeg tagasi oli mul 3 neljarattalist ja umbes 10 kaherattalist ja minu vanuse esimene nr oli siis veel 1.
Praeguseks hetkeks olen läbi kurbuse ja kahetsuse autodest lahti saanud.
Mõne huvitava motika juurde ostnud ja vähem huvitavad likvideerinud.
Hetkel...krt ikka üle kümne tuleb neid mootoriga kaherattalisi...
Õnneks olen truu suutnud olla kahele margile.

"Haiguse" kohapealt niipalju, et see käib tsüklitena, kevadel ja sügisel.
Kevadel mõlen mõnusa suvemotika peale millega tore tiirutada oleks.
Talvel jällegi motika peale, mida talvel hea nokitseda, et siis suvel tiirutada.

Ravi ei otsi, omamise rõõm annab suurt vaimset rahuldust.
Vasta
#54

Loen siin kõigi erinevaid haigusjuhtumeid.Mul ei ole kahjuks mingeid arstipabereid.Sellegipoolest võin julgelt öelda,et keegi pole tõsiselt haigestunud,pigem on tekkinud kerge sõltuvus...Seda saab ravida käepäraste vahenditega.Ei aita siin ei kama ega pärnaõietee.Pigem aitab asja parandada leitud metallist või plastmassist lubin.Eriti hea,kui see on leitud värskest Kuusakoski metallihunnikust.No sobivad ka teised kohad.Ja eriti tõhus on see,kui leitud asi sobib suurepäraselt taastatavale masinale,mis parasjagu pooleli on.See annaks nagu pisikese tõuke asja edasi ajada...
Ega ma ise ka ikka päris terve ei ole.
Vasta
#55

Muudetud:    
solkisime teise ksf. teemat, liideti vana teemaga.
vabandused...
teemaks siis Fiat´ide kogumine.

Tänapäeval oskavad arstid peaaegu kõike ravida... Isegi mulle on abi leitud.
Aga sellise asja peale laiutaks ka kõige teadjam akadeemik käsi. Kui seda va multipljääd ei oleks mainitud, siis oleks veel lootust.
Jääb vaid loota, et taandub ise. Minul läks peaaegu üle, kunagi ammu oli aknast avanev vaade ...
[Pilt: 0107745343c3f6d.jpg?1415608730]


Vasta
#56

Mind ei oska keegi ravida. 14 Ford Granadat....

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#57

(30-06-2019, 21:12 PM)Marko Kirjutas:  Mind ei oska keegi ravida. 14 Ford Granadat....

Sõltub ju, kas neist mõni on ka iseseisvalt liikumisvõimeline.... Rolleyes
Vasta
#58

Me solgime teemat, sorry!
Pea paarkümmend aastat töötas mu taksopark täistuuridel, peres neli juhti ja sai ka sõpradele-tuttavatele laenutatud. Hetkel on alles 1,5 autot ja meeletu kogus juppe.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#59

Tegelikult võiks selle haiguse teema siit eraldada ja teha eradliseisvaks

Mul on 5 Toyota Corollat ja 5 Dodge kastikat....   Big Grin

4 väiketraktorit.....
Vasta
#60

(01-07-2019, 00:09 AM)AsTroSS Kirjutas:  Tegelikult võiks selle haiguse teema siit eraldada ja teha eradliseisvaks
mõistlik ja tehtud!

senised haiguse-kurtmised olid juba 2010a (koos MASU taandumisega? Smile ) lakanud.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne