Gaz i mootor
#1

Mees kapremontis GAZ AA(et oleks selgem nimetame nii) mootori ,pani omaehitatud isendile peale .Hääledki pandi sisse. Plaanid muutusid ja mootor müügis. Ostja tuli kaugelt kohale, keerutati mootorit nii ja naa ,tehti kaup ja mõlemad õnnelikud.Paar nädalat hiljem ostja hoovis ja kisab :Keerasin küünlad maha ,pistsin kruvika sisse ,kolvid ei liigu kui vänta keerata.Vanalmehel hirm nahas ,maksis raha tagasi.Keerutas mootorit ja mitte ÜHESKI küünlaaugus kruvikas ei liikund! Kruvikas pole lühike.
Esimene kes matsu õhtuks ärajagab saab Kurtnas topsi õlut.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#2

Kruvikas oli tegelikult vastu klappi? Nn. "flathead" mootor?
Vasta
#3

Ehk sellepärast, et sellel mootoril on klapid kolvi kõrval? Ja küünlad enam-vähem klappide kohal?

Edit, samal ajal, kui igaks juhuks pilti otsisin jõudis session sama asja vastata...
Vasta
#4

Ok session helista Kurtnas mulle.
Finaal:karteripõhi võeti asja uurimiseks maha!

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#5

Vastu klappi seisus oleks pidanud kruvikas liikuma, pea 5 milli vist ... ta ikka suutis vastu plokki selle kruvika toetada Wink

Dad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne