Dnepr MT-10 1976.a
#41

a bensiinitase karbussis? kas K68 ujukinõelal astmeid pole?
Vasta
#42

Bensiinitase on niivõrd kuivõrd miinimumini viidud. Nõelal on viis astet, asub kõige madalamas astmes. Et siis vertikaalsuunas vaadatuna on nõelateravik maksimaalselt all.
Eks siis muud ei jää üle kui proovida hõredamat filtrit ja väiksemat düüsi.
Vasta
#43

(16-05-2013, 08:17 AM)shmanton Kirjutas:  Bensiinitase on niivõrd kuivõrd miinimumini viidud. Nõelal on viis astet, asub kõige madalamas astmes. Et siis vertikaalsuunas vaadatuna on nõelateravik maksimaalselt all.

Kas ma sain ainukesena valesti aru? Niimoodi oleks kütuse tase justkui kõige kõrgem valikute seast.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#44

See oleks küll hea lihtne seletus asjale - viga on mehes mitte filtris Big Grin
Vasta
#45

Välistamaks omaenda võhiklikkusest tingitud lisatööd, panen siia sellise pildi:
   

Räägime siis paremal üleval olevast jet needle'ist. C-clip ehk siis see splint-jorpel asus algselt keskmises asendis ja omaenda mõistus ütles, et kui nõela langetada (tõsta splindi asendit), peaks kütuse hulk segus vähenema ja sellest tulenevalt ka tahmaste küünalde probleem kaduma.
Praegu asub splint kõige kõrgemas pilus, ehk siis tömbile otsale kõige lähemal, mis siis tähendab, et nõela asend on võimalikult madal. Tahmab ikka.

Kas ma olen asjadest tagurpidi aru saanud?

Foorumi arhiivis lapates leidsin Isandpaugu kommentaari, et värskelt kokkupandud mootoritel ongi alguses madalatel pööretel sõites tahmaprobleem ja küünlaid peab päris tihti vahetama.
Vasta
#46

ujukinõel nagu sigullil, seadepilusid ei paista st kütusetaset saab seada ujuki küljes olevat vaskplekkvidinat painutades.

hmm... egas õhupuhastis liiga palju õli pole?
Vasta
#47

Ok, nüüd ma sain sellest kütusetaseme asjast aru. Näpib neid ujukeid siis.

Õli võib puhastis palju olla küll. Sai tunde järgi valatud. Kui palju on palju ja kui palju on normaalne?
Vasta
#48

Manuaal annab 175cm3, ringõnara tasemeni.
Vasta
#49

Killuke huumorit ka teile nädala viimaseks tööpäevaks. Pärast unetut ööd ärkasin higist nõretavate linade vahel mõttega, et kusagil ikkagi on midagi, millest ma olen pöördvõrdeliselt aru saanud.
Otsustasin, et surun alla oma meheliku uhkuse ja võtan lõpuks karbussi manuaali ette ja tutvun seadeldise tööpõhimõtetega.
Jõudsin läbilõikejooniseni ja siis hakkas koitma - kui me räägime segukruvist, siis minu peas on loogika, et mida kõvemini segukruvi kinni on keeratud, seda vähem tuleb segu moodustavat konsistentsi peale. Veekraani analoogia bensiiniga - keerad kinnipoole hakkab vähem tulema.
Vaatasin siis seda joonist:
   
Kruvi nr. 29'st käib jutt. Tegelikult ei reguleeri see kruvi üldse mitte kütuse vaid õhu hulka ja kogu süsteem käib vastupidi. Seega pool pööret nullseisust väljakeeratud segukruviga ei olegi mingi ime, et kogu elu tahmane on.
Loll on olla amatöör Smile
Vasta
#50

See niinimet segukruvi mängib rolli tühikäigu ühtlusel ja sellest välja tulekul pööretele.Kui rulli põhja väänad kas siis sõites auku ei teki?Kas jookseb korralikult pöördesse?Ega neid muidugi eriti palju pole aga no mootor peaks ikka korralikult röökima hakkama.Muidugi oleneb palju julgust on.Kui ikka väga tahma tuleb on düüs ikka suur.
Nõelaga mängides peaks leidma sellise koha kus rulli järsult keerates tekib puudus,siis normaalselt sõites seda eriti tunda ei tohiks olla.
Vasta
#51

Tänud, Uko. Hakkab vaikselt koitma, mis ja kuidas - eile sai isegi korraks vaese segu kätte. Eks see sõitmise ja timmimise teema on nüüd.

Sõitmisest ja timmimisest rääkides - sai siis eile linna vahel kiiremaid ringe tegemas käidud, kõik ilus tore, kuni keset linna oli tsiklil side lõpp, tuled kustus ja mootor seisis.
Selgus, et üks kaitse lõpetas koostöö. Ei osand selle peale mõelda ka, et jupp traati peaks alati tsiklis vedelema, ei jäänud muud üle kui läbilöönud kaitse asemel terve panna ja terve kohapealt kaablid otse ühendada.
Uuesti käima, gaasi ja jälle pauh. Sama koha pealt, seekord siis teine kaitse läbi. Sealt ka siis juhtmed kokku ja kodupoole padavai. Tuleb ilmselt mingi uus relee-regulaator peale leiutada, see olemasolev on algusest peale tsipa hädine old.
Pimedal maanteel lõpetas tuledelüliti koostöö. Kiirus küll 50km/h kõigest, aga ainult parktulega pimedas on päris jube. Päikseprillid pold ka just abiks.
Ei ole ikka südant full face helmetiga emmi otsa ronida. Munakoore puhul on päikseprill kättesaadav silmade kaitse vahend. Eks peab mingid heledad öösõidu prillid otsima kuksilt.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne