Postitused: 138
Teemad: 28
Liitus: Feb 2004
Maine:
2
a bensiinitase karbussis? kas K68 ujukinõelal astmeid pole?
Postitused: 26
Teemad: 1
Liitus: Jun 2012
Maine:
0
Bensiinitase on niivõrd kuivõrd miinimumini viidud. Nõelal on viis astet, asub kõige madalamas astmes. Et siis vertikaalsuunas vaadatuna on nõelateravik maksimaalselt all.
Eks siis muud ei jää üle kui proovida hõredamat filtrit ja väiksemat düüsi.
Postitused: 1,179
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
(16-05-2013, 08:17 AM)shmanton Kirjutas: Bensiinitase on niivõrd kuivõrd miinimumini viidud. Nõelal on viis astet, asub kõige madalamas astmes. Et siis vertikaalsuunas vaadatuna on nõelateravik maksimaalselt all.
Kas ma sain ainukesena valesti aru? Niimoodi oleks kütuse tase justkui kõige kõrgem valikute seast.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 138
Teemad: 28
Liitus: Feb 2004
Maine:
2
ujukinõel nagu sigullil, seadepilusid ei paista st kütusetaset saab seada ujuki küljes olevat vaskplekkvidinat painutades.
hmm... egas õhupuhastis liiga palju õli pole?
Postitused: 26
Teemad: 1
Liitus: Jun 2012
Maine:
0
Ok, nüüd ma sain sellest kütusetaseme asjast aru. Näpib neid ujukeid siis.
Õli võib puhastis palju olla küll. Sai tunde järgi valatud. Kui palju on palju ja kui palju on normaalne?
Postitused: 138
Teemad: 28
Liitus: Feb 2004
Maine:
2
Manuaal annab 175cm3, ringõnara tasemeni.
Postitused: 698
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
See niinimet segukruvi mängib rolli tühikäigu ühtlusel ja sellest välja tulekul pööretele.Kui rulli põhja väänad kas siis sõites auku ei teki?Kas jookseb korralikult pöördesse?Ega neid muidugi eriti palju pole aga no mootor peaks ikka korralikult röökima hakkama.Muidugi oleneb palju julgust on.Kui ikka väga tahma tuleb on düüs ikka suur.
Nõelaga mängides peaks leidma sellise koha kus rulli järsult keerates tekib puudus,siis normaalselt sõites seda eriti tunda ei tohiks olla.
Postitused: 26
Teemad: 1
Liitus: Jun 2012
Maine:
0
Tänud, Uko. Hakkab vaikselt koitma, mis ja kuidas - eile sai isegi korraks vaese segu kätte. Eks see sõitmise ja timmimise teema on nüüd.
Sõitmisest ja timmimisest rääkides - sai siis eile linna vahel kiiremaid ringe tegemas käidud, kõik ilus tore, kuni keset linna oli tsiklil side lõpp, tuled kustus ja mootor seisis.
Selgus, et üks kaitse lõpetas koostöö. Ei osand selle peale mõelda ka, et jupp traati peaks alati tsiklis vedelema, ei jäänud muud üle kui läbilöönud kaitse asemel terve panna ja terve kohapealt kaablid otse ühendada.
Uuesti käima, gaasi ja jälle pauh. Sama koha pealt, seekord siis teine kaitse läbi. Sealt ka siis juhtmed kokku ja kodupoole padavai. Tuleb ilmselt mingi uus relee-regulaator peale leiutada, see olemasolev on algusest peale tsipa hädine old.
Pimedal maanteel lõpetas tuledelüliti koostöö. Kiirus küll 50km/h kõigest, aga ainult parktulega pimedas on päris jube. Päikseprillid pold ka just abiks.
Ei ole ikka südant full face helmetiga emmi otsa ronida. Munakoore puhul on päikseprill kättesaadav silmade kaitse vahend. Eks peab mingid heledad öösõidu prillid otsima kuksilt.