Opel Senator A1 3,0E

Mina olen haamriga vaikselt vastele peale koputanud samal ajal mutrit keerates ja nii hakkama saanud.edu

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Sellel tuleb pinget peal hoida, kas mingi tungrauaga vöi siis haamriga peale kopsida.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

pikema kangiga surud vaikselt peale roolivardale ja keerad mutri kinni
Vasta

Just tulen garaazist ja seda viimast trikki kasutasingi. Suur aitäh kiire reageerimise eest, asi korras nüüd.
Eile oli huvitav päev. Tagumiku all läks kuumaks. Nimelt sõidu ajal järsku märkasin, et laadimise seier teeb kolmandat tiiru peale juba. Ostsin kärmelt uue pingeregulaatori automaailmast 124 krooni ja testri 75 krooni. Testriga mõõtsin laadimispingeks 16,5 volti. Kapotti avades oli lõhnast tunda, et aku juba kees. Massijuhtme isolatsioon 2,5 mm, mis oli mootori ja generaatori korpuse vahel, oli ära sulanud. Vahetasin pingeregulaatori. Ilma tarbimiseta on laadimispinge 14,3 volti, tulede, soojendaja ja tagaklaasisoojendajaga oli 13 volti, sealjuures seier oli oraanzi ala piiril. Proovisin ka nii, et panin nii palju tarbiaid taha kui võimalik, hetkeks sain seieiri peaaegu punasele alale aga laadimistuluke ei hakanud kordagi põlema. Isegi ei hõõgunud mitte. Pinget ei saanud mõõta kuna näpud olid tarbiatega kinni (el. aknad). See vist lõpetab selleks korraks generaatorisaaga.

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta

dworkin Kirjutas:Kapotti avades oli lõhnast tunda, et aku juba kees. Massijuhtme isolatsioon 2,5 mm, mis oli mootori ja generaatori korpuse vahel, oli ära sulanud. See vist lõpetab selleks korraks generaatorisaaga.

vedas et Sena maha ei põlenud...
Vasta

Tänaseni on senakas mõne nädala seisnud kuna paagi vahetus ei olnud kuigi lihtne. Rekordi paak siiski ei istu normaalselt alla, sammuti ei ole olemas ka normaalseid vitse. No aga igaljuhul tänaseks on rekordi paaak all, bensiini filter ja hunnik voolikuid vahetatud. Vanas paagis oli mõnus auk sees. pilti tegin ka, lähiajal riputan kuskile teile ka vaatamiseks.
Sain eile mingi 20 km sõita kuni äkitselt aeg-ajalt hakkas mootor imelikult käituma. Jõud nagu kadus teatud pööretel ära, samas tühikäigul tuuritades oli asi nagu ok. Lonkasin koju, pimedas vaatasin ka veel huvi pärast kapoti alla. Jagaja kaas oli märg ja mäni lõdvik ka. Vedelik oli selline nagu roostes vesi aga nagu natuke nagu oli libe ka. Täna hommikul uurisin sutsu lähemalt, katkist lõdvikut, voolikut ei leidnud, külmalt käis hästi. Soojalt aga kadus jälle jõud ära, auto nagu värises ja mootori töö muutus ebaühtlaseks. Samas vahele oli hetki kui mootor ka korra normaalselt käis. Jahutusvedelik karteris vist ei ole, õli õlivardal on ok. Lammutada pole jõudnud midagi, uurida ka veel mitte aga miskine vedeliku loik on auto all. Põhjusmõtteliselt on vist midagi totaalselt put#is. Aga kuidas on jõu kadu seotud jahutusvedeliku lekkega? Jõu kadu ei tule ju sellest kui jagaja kaas koos jagajasse mineva pistikuga märg on. Kui asi lühises on siis süsteem lihtsalt ei tööta. Vai mis?

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta

alustuseks kontrolli üht lihtsat asja ... vaata kas väntvõlli otsaratta polt on kinni ... mõned kuud tagasi oli oma Sena jõu kadumise põhjuseks lahti tulnud polt (miks ta lahti tuli ... seda ei tea siiani) ... Rolleyes
Vasta

dworkin Kirjutas:Seier liigub vahemikus 2 kuni 3 bari seega bensiinirõhk ei saa ta olla

Miks ei saa kütuserõhk olla?
Suletud segusiibriga 2bar on ju täiesti normaalne (kollektoris hõrendus) ja avatuga 3 (hõrendus kaob)
Kütusesurve regulaator ju muudab survet vastavalt kollektoris olevale.

Me@ opelihuviline
Vasta

kontrolli ega veepump kuskilt ei leki või mõni muu endust kuskil.
Vasta

Kui veepump omadega pees on, siis on ju k6ik ok. Vahetus lihtne ja uus maksab ka ypriski v2he. Aga kas veepumba purunemine seletaks j6u kadu? Kuidagi naljakas on see olukord. Kas siis t6esti kaks probleemi yhel ajal juhtunud, et p6hjusel x kaob j6ud ja p6hjusel y lekib midagi? Ma siiski kaldun arvama, et need asjad on omavahel seotud. L2hip2eval hakkan eest lammutama, leket otsima, eks siis leiab ka p6hjuse x ja y v6i p6hjuse z.

Kytuse survet peaks m66tma.

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta

ehk kastab ilusti jagaja kaane kuskilt märjaks ning ongi jõud kadunud kuna enamus sädemest läheb kuskile kuhu teda vaja pole
Vasta

Siit slubatud pildid.
Kärukonks on originaal
http://www.hot.ee/dworkiniopel/Senator/DSCN2633.JPG
Vana paagi auk
http://www.hot.ee/dworkiniopel/Senator/DSCN2634.JPG
Uus paak
http://www.hot.ee/dworkiniopel/Senator/DSCN2637.JPG
Uus bensiinifilter, uued voolikud, korralikud klambrid, ei mingeid lekkeid.
http://www.hot.ee/dworkiniopel/Senator/DSCN2657.JPG
Nii ja siit näha kuidas vitsad paagiga ei istu, siiski on paak tugevalt põhjaall kinni
http://www.hot.ee/dworkiniopel/Senator/DSCN2658.JPG
http://www.hot.ee/dworkiniopel/Senator/DSCN2660.JPG
Et siis tegelikult ei sobi see Rekordi paak Senatorile väga hästi. Mul oli käepärast ka Rekordi vitsad aga nendega ei sobinud asi kohe üldse kokku. Sammuti tuli haamriga kaasa aidata, et paak üldse alla oma õigesse "pessa" läheks. Paak tuleks nähtavasti ka mingi kaitsva kihiga katta, muidu varsti samasugune nagu vana.
Täna/homme nüüd ka viga otsima, mis kurat siis toimub.

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta

Vitsade ja paagi vahele pane kummist ribad ka (nt. vana öhukummi omad).
Vasta

Korraks mõtlesin ka sellele, et vitsade ja paagi vahele midagi panna aga kuna varem seal midagi ei olnud, siis ei peatundu sel teemal oma peas rohkem. Mida see kumm seal aitab muidu? Metall ei hõõru vastu metalli värvi maha? Asi suht tuugalt kinni seega mingit kolinat ei tohiks teha.

Nii, Veepump oligi saba andnud, Nirises sealt lõpuks juba päris korralikult "jahutusvedeliku" välja.
http://www.hot.ee/dworkiniopel/Senator/DSCN2665.JPG
Automaailmast sain uue ca 450 krooniga.
http://www.hot.ee/dworkiniopel/Senator/DSCN2666.JPG
"Jahutusvedelik" n2gi suhteliselt ropp välja. Enamus muidugi nirises põrandale, kogemata, ausõna.
http://www.hot.ee/dworkiniopel/Senator/DSCN2668.JPG
Vana pump siis maha ja uus külge. Selle käigus kontrollisin ka väntvõlli otsaratast. See tähendab siis, et tuli ta ju maha keerata ja külge tagasi panna, ilusti oli kinni ja samamoodi sai ta sinna ka tagasi.
http://www.hot.ee/dworkiniopel/Senator/DSCN2670.JPG
http://www.hot.ee/dworkiniopel/Senator/DSCN2671.JPG
Ja kui ma juba Automaailmas olin, siis ostsin ka uue geneka rihma ja uue roolivõimu pumba rihma. Üks neist maksis 40 krooni ja teise hind jäi seda kuuldes küsimata.
http://www.hot.ee/dworkiniopel/Senator/DSCN2667.JPG
No ei ole nagu hindu neil varuosadel. Jahutusvedelik läks ka muidugi uus sisse. See massis vist mingi 150 krooni. Talvine ja roheline ja 5 liitrit. Siis vaatasin kõik küünljuhtmed üle ja jagaja pistiku, kuivatasin, puhastasin. Kõik on ju nagu ilus aga proovisõidul autol jälle jõudu ei olnud. Et nagu käima läks ilusti pärast seismist, garaazist sõitis ilusti välja aga siis hakaks käru keerama. Põhjusmõtteliselt annad tühikäigul gaasi aga pöörded üle 2000 ei tõusnud, puterdas ja müristas. Kordagi muideks välja ei surnud. Siis natuke meelitades ja jukerdades võttis auto end nii palju kokku, et aitas mind garaazi tagasi. No jube jama, ise hakkan ka kahtlustama, et ei saa ehk kütet normaalselt peale. Mis veel võib häda olla. Kuidas need asjad niimoodu kokku satuvad? Millega ma nüüd tööle ja kooli ja poodi sõidan?

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta

võta jagaja kaas maha ja liiguta rootorit edasi - tagasi ... kui suur lõtk on ... ?
Vasta

Raske hinnata lõtku suurust aga lõtk ikka on. Arvad, et sellest mootori jukerdamine?

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta

dworkin Kirjutas:Raske hinnata lõtku suurust aga lõtk ikka on. Arvad, et sellest mootori jukerdamine?

väike lõtk on ikka sees (pole mõõtnud aga zirka mõni mm) ... see ei tohiks segada ... kui lõtk on aga paar kolm cm siis annab juba kõvasti tunda ...
Vasta

Vaata, kas rihmad jooksevad otse vöi diagonaalis. Kui väntvõlli rihmaratas on kõvasti nihkes roolivõimu ja genekaga, siis on polt ennast lahti kedranud ja tänu sellele jookseb jagaja ringiajamis hammasratas eemale.
Vasta

Viimane postitus peaaegu kaks aastat tagasi. No auto on mul veel alles.

Mis siis juhtunud on? Viga tuli välja. Auto olid uuema tüübi pihustid, kõrge takistusega. Aju aga tahtis madala takistusega vanu pihusteid. Kohe ma sellega tegeleda ei viitsinud, parem mõte tundus hoopis mootori vahetus ära teha 24 klapilise vastu. Selleks rändas auto Viljari juurde kuna tal knowhow olemas. Siis aga selgus, et 24 klapilisel saaled pees, vaja lihvida ja möllata. Õnneks ei jõutud veel vana mootorit maha võtta ja nii ma hankisin õiged pihustid talle. Aga sellega asi ei lõppenud. Hetkel on viga selline, et esimene küünal on koguaeg ligumärg ning kolmas küünal on kuiv kuid silinder ei tööta. Vahetasin need pihustid välja aga viga ei paranenud.

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne