TAC-25 1992
#1

mis masinaga tegu(mötlen punast)?
http://www.foto24.ee/link/535389890270001200171531
Vasta
#2

T16 traktori baasil ehitatud.Tehasetoodang. Selliseid vigureid tehakse veel ka MTZ 82 baasil , raamatust olen pilte näinud.
Vasta
#3

Näeb välja nagu segadusse sattunud T-16. Toungue
Väga muhe kontsept igatahes

loll on loll olla.
Vasta
#4

kas keegi marki ka oskab öelda?
Vasta
#5

10 aastat tagasi välja antud teh. passis on järgmine info:
Mark: TAC-25
Väljalaske aasta: 1992
Mootori mark: D-21A1
Võimsus:18kw
Kütuse liik: D


Mootor vihjaks nagu t-25'le samas välimus on töesti nagu ümberpõõratud t-16, aga ainult piltide järgi on konkreetselt samasid detaile raske leida...

Kas nimetus TAC võib vihjata mingile Завод'ile...
Vasta
#6

Huck Kirjutas:Mootor vihjaks nagu t-25'le samas välimus on töesti nagu ümberpõõratud t-16, aga ainult piltide järgi on konkreetselt samasid detaile raske leida...

Kas nimetus TAC võib vihjata mingile Завод'ile...

1.T16 ja T25 on identsete mootoritega.
2.Kabiinis on rohkelt viimase 25-e kabiinidetaile
3. T16 tehas on HTZ (harkov), T25 VTZ (Vladimirsk), võib-olla vihjab TAC masina rakendusele (traktor axxxxxx slushb)

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#7

peeterpaul Kirjutas:1.T16 ja T25 on identsete mootoritega...
Võib küll olla- pole isiklikult näinud ühtegi T16'tWink
Võimalusel lisan varsti veel mõned pildid ka kõhualt ja muudest detailidest(erisoove on?).
Vasta
#8

Huck Kirjutas:
peeterpaul Kirjutas:1.T16 ja T25 on identsete mootoritega...
Võib küll olla- pole isiklikult näinud ühtegi T16'tWink

Seesamune mootor on Su enese varasemas postis kirjas: D-21. Seda motot kannavad venku põkad juba üle kolmekümne aasta.

loll on loll olla.
Vasta
#9

Huck Kirjutas:
peeterpaul Kirjutas:[...]
[...]pole isiklikult näinud ühtegi T16'tWink
Äärmiselt vähe usutav...

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#10

Minupoolt siis veel mõned kaadrid siin...

Komplekti kuulub ka hea kummiservaga lumesahk, aga huvitaval kombel pole saha silindril otsi taga, jaoturis ka pole vaba kohta... imelik lahendus- talveks peab tõstuki pealt ringi tõstma...

Võiks lisada ka kuuldud "külajutu", et valmistatud? ja kasutatud olla säärased masinad Leningradis, kus töötasid suur-aiandites. Lisaks olla nähtud ka viinamarjaistandustes.
Vasta
#11

Komplekti kuulub ka hea kummiservaga lumesahk .....

jätsid mainimata, et kopal käivad löuad ära ja allas jäävad sörad millega heina jms. tösta saab.(korralik maamees viskab sellele masinale labida vöi hanguga kiiremini koorma peale kui masin ise)
Vasta
#12

sass Kirjutas:T16 traktori baasil ehitatud.Tehasetoodang. Selliseid vigureid tehakse veel ka MTZ 82 baasil , raamatust olen pilte näinud.

Äkki täpsustad mis raamatust? Või ehk on võmalus antud leheküljed sisse skaneerida?
Vasta
#13

Kohtla-Järvel vanas lihakombinaadis müüdi vanasti MTZ traktoreid ja seal nägin ühte reklaamvihikut imelike mudelitega. Näiteks nagu see:
http://www.beloveg.ru/wood/406.shtml
või see : http://www.avtomash.ru/pred/shassi/csh2540umz.htm
Vasta
#14

Keegi valgustaks mis funktsioon on sellisel detailil? PILT

asub siis kabiini põranda all ning õliste otste järgi on loogiliselt hüdro- või küttesüsteemi osa. Miski ja/või klapp või lihtsalt kolmik?
Nagu õeldud saha silindrile pole jaoturis kohta. Ei tundu eriti loogiline.
Vasta
#15

Küsiks siis kergema küsimuse.
1. Mis vaba kang on näha esimesel pildil. Asub siis käigukasti kaanel sõidusuunas vaadates vasakul pool.
2. Mis kontaktid on käigukasti kaanel- ilmselt tagurpidikäigu tulede?

[Pilt: IMG_1948_1024.JPG] [Pilt: IMG_1947_1024.JPG] [Pilt: IMG_1944_1024.JPG]
Vasta
#16

(16-08-2009, 22:13 PM)Huck Kirjutas:  2. Mis kontaktid on käigukasti kaanel- ilmselt tagurpidikäigu tulede?

Tagurpidikäigu tuld neil masinatel standardis es ole. Klemmid kuuluvad starteri blokeer-relee ahelasse. Ehk siis käivitada saab vaid vabakäigul. Kui juhtmed ka taga oleksid ahelas, muidugi.

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#17

Aga kangike? Põhineb vist t-16 tehnikal- nii et mis kang on käiguvahetajast vasakul?
Reevers, aeglusti, jõuvõtuvõll?

[Pilt: IMG_1948_1024.JPG]

Kui kellegil t-16/25 materjale aevutis on, siis oleks huviline- tuleks vähem rumalaid küsimusiToungue
Vasta
#18

kuna käikude asetus (ja eeldatavasti ka käigukast) sama mis T-16-l, siis peaks tegemist olema jõuvõtuvõlli lülitusega.

Sass1
Vasta
#19

Sai elukas korra päikese kätte aetud.

Kas kahesektsiooniga pumbal saab eraldi ka ühe sektsiooni vahetada? Nimelt hüdraulika on kuidagi nõrgaks jäänud- puid täis kasti tuli kallutamiseks maast kaasa aidata ning kopp ei suuda muru peal lõugu kokku suruda... Idee on vahetada tööhüdraulika sektsiooni välja, roolisüsteemi oma jätaks samaks.

Kas keegi ütleks pumba täpse margi. Kas olemas on ka võimsam sektsioon.

   
   
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne