kere-remondi lühikonspekt

Kivikaitse on olnud vast liiga ära kuivanud enne värvi. Suruõhu ja või survekaga saab kindlasti rohkem pinda värvivabaks. Uuesti tegemisel 2 varianti: värvi servad ettevaatlikult libedaks ja krundid ja värvid peale alustades udukihtidest, et olematu nakkega värv üles ei sulaks- tolmutad esimesed kihid kuivalt peale. Variant 2: lased kivikaitse pealt survepesuri või õhuga kõik värvi maha ja alustad otsast peale. Üldiselt see kivikaitse üldse üks poolmäda pleki ja ülejala eeltöö kinnimätsimine.
Vasta

Kivikaitset tuleb enne värvimist kruntida,j.päev kergelt karukaga üle ja nii lihtne ongi Smile
Vasta

Kivikaitseid on päris palju erinevaid. Osad on nii öelda märg märjale ja teised tahavad kuivamist enne. Mõnda peab kruntima ja mõnda saab värvida veel ka 24h möödudes pealekandmisest ilma lisatöödeta. Me katsetasime ka igasuguseid aga lõpuks jäi kasutusele veebaasil(Terotex-Super 3000 Aqua ) kivikas. Lased peale,ootad mingi 20min. ja tuiskad värvi peale. Ei haise ja no krt jooksma või tilkuma saamiseks peab olema ikka väga spetsialist  Smile  Samas õige püssiga lastes saab lasta pinna nii krobeliseks kui ka täitsa siledaks.

PS! Päris paljudel tavaautodel on karbid tehasest juba kivikaga tehtud.(ok uutel mingi hermeetiku nimeline aine mille laskmiseks peab olema soendusega püstol)

Kui sul kivika pealt värv maha tuleb ei ole sul muud teha kui kogu värv maha saada sealt ja uuesti teha. Täna võib tunduda,et osa värvi ju seal kinni ja hea lihtne üle värvida. Aga kuu aja pärast tuleb kusagilt jälle tükk lahti. Ehk nagu kantossi lappimine oleks see lihtsalt ülevärv.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(29-04-2019, 15:34 PM)omaviga Kirjutas:  Kivikaitse pealt hakkas värv kooruma. Mis võiks põhilised põhjused selleks olla?
Ja mida ülevärvimise puhul silmas pidada?
Igaks juhuks tasub ka kirjutada, et mis firma ja millise kivikaitsega tegu on?
Ja teiseks, et kas kivikaitse peale läks vee baasil või lahusti põhine värv?
Vasta

(01-05-2019, 01:37 AM)mossepower Kirjutas:  
(29-04-2019, 15:34 PM)omaviga Kirjutas:  Kivikaitse pealt hakkas värv kooruma. Mis võiks põhilised põhjused selleks olla?
Ja mida ülevärvimise puhul silmas pidada?
Igaks juhuks tasub ka kirjutada, et mis firma ja millise kivikaitsega tegu on?
Ja teiseks, et kas kivikaitse peale läks vee baasil või lahusti põhine värv?

Kivikaitse oli Motip-i toodangust ning peale läks lahusti põhine akrüül värv.
Vasta

(01-05-2019, 12:32 PM)omaviga Kirjutas:  
(01-05-2019, 01:37 AM)mossepower Kirjutas:  
(29-04-2019, 15:34 PM)omaviga Kirjutas:  Kivikaitse pealt hakkas värv kooruma. Mis võiks põhilised põhjused selleks olla?
Ja mida ülevärvimise puhul silmas pidada?
Igaks juhuks tasub ka kirjutada, et mis firma ja millise kivikaitsega tegu on?
Ja teiseks, et kas kivikaitse peale läks vee baasil või lahusti põhine värv?
Kivikaitse oli Motip-i toodangust ning peale läks lahusti põhine akrüül värv.
Sellisel juhul värvi ja kivikaitse konflikti ei tahaks uskuda kuna Motipi kivikaitsed kõik ülevärvitavad olnud mida seni ise näinud ja kasutanud olen.
Liiga ära kuivanud kivikaitset siin ka ei pakuks kuna on terve ööpäev Motipi kivikaitse autol olnud enne ülevärvimist ja hilisemaid probleeme pole näinud.

Ainus mis hetkel eel pähe tuleb oleks see kui enne värvimist pinna puhastamiseks silikoni pesuaine asemel nt. nitrolahustit kasutada.
Vasta

(01-05-2019, 17:31 PM)mossepower Kirjutas:  ...
Ainus mis hetkel eel pähe tuleb oleks see kui enne värvimist pinna puhastamiseks silikoni pesuaine asemel nt. nitrolahustit kasutada.
Kindel meetod endale probleemide tekitamiseks, kui siis lakibensiiniga. Nitro lahustab salakavalalt ja kiirelt, pehmeks tõmmanud aluspind võib anda koos pinnavärviga ettearvamatuid tulemusi.


Vasta

(01-05-2019, 22:29 PM)hulgus Kirjutas:  
(01-05-2019, 17:31 PM)mossepower Kirjutas:  ...
Ainus mis hetkel eel pähe tuleb oleks see kui enne värvimist pinna puhastamiseks silikoni pesuaine asemel nt. nitrolahustit kasutada.
Kindel meetod endale probleemide tekitamiseks, kui siis lakibensiiniga. Nitro lahustab salakavalalt ja kiirelt, pehmeks tõmmanud aluspind võib anda koos pinnavärviga ettearvamatuid tulemusi.
Seda pakkusingi probleemi võimaliku põhjusena. Lause sai kahjuks mitmeti mõisetava sõnastusega.
Vasta

(01-05-2019, 00:27 AM)wagoneer Kirjutas:  Kivikaitseid on päris palju erinevaid. Osad on nii öelda märg märjale ja teised tahavad kuivamist enne. Mõnda peab kruntima ja mõnda saab värvida veel ka 24h möödudes pealekandmisest ilma lisatöödeta. Me katsetasime ka igasuguseid aga lõpuks jäi kasutusele veebaasil(Terotex-Super 3000 Aqua ) kivikas. Lased peale,ootad mingi 20min. ja tuiskad värvi peale. Ei haise   Smile 

 See küll hea uudis,aastaid tagasi oli Hagmansil veebaasil kivikaitse,kuivades muutis kõvasti tooni, mustast kuivas lillaks...kivikaitse kui selline see tegelt käsn mida võiks võrrelda softpahtliga,aga olgu seeselleks Big Grin
Vasta

Küsimus krundist läbi lihvimise kohta. Kui mõni üksik väike koht läheb metallini välja siis kas sinna võib värvi peale lasta või tuleks uuesti kruntida? [Pilt: IMG_20190604_201158.jpg]
Vasta

Kindlasti metallikrunt peale. Olen kasutanud ka Dinitroli sprei krunti, kuid vahel on see ka värvides õrnalt keema kiskund. Sellisesse kohta paneks pintsliga väikse täpi Epo krunti enne värvimist. Olen ka sprei krunti vastu väikest pintslit lasknud ning ainult metallile tõmmanud, kui epot ei viitsi segada.

Ilma krundita hakkab paari aasta pärast see koht ennast näitama.
Vasta

(04-06-2019, 20:49 PM)Tonis454 Kirjutas:  Küsimus krundist läbi lihvimise kohta. Kui mõni üksik väike koht läheb metallini välja siis kas sinna võib värvi peale lasta või tuleks uuesti kruntida?
....

(04-06-2019, 23:53 PM)reljo86 Kirjutas:  Kindlasti metallikrunt peale. Olen kasutanud ka Dinitroli sprei krunti, kuid vahel on see ka värvides õrnalt keema kiskund. Sellisesse kohta paneks pintsliga väikse täpi Epo krunti enne värvimist. Olen ka sprei krunti vastu väikest pintslit lasknud ning ainult metallile tõmmanud, kui epot ei viitsi segada.

Ilma krundita hakkab paari aasta pärast see koht ennast näitama.

Loterii... Õnnestub-ei õnnestu, 50/95.
Sama seeria happekrunt ja pinnavärv hakkasid semmima paari kuu pärast, joonistas täpselt keevitatud ruudud välja. Keevituse randid jäi ideaalselt siledaks lihvimata, pahtel silus ja lihvimisega läks metallini.


Vasta

Tere ööd. Küsimus järgmine - millega oleks mõistlik kruntida tsingitud poritiiba. Pole mitte tavaline auto tiib, vaid päris tahe tükk tsinkplekki, mis stantsitud. Võimatu on seda kõike kihti maha lihvida, samas DeBeeri 2k alküüdine põhivärv peab sinna krundi peale lõpuks tulema ja kinni jääma. Tavaplekist poritiiba pole kusagilt maailmast enam võtta ja järgi seda ka ei tee. Vähemalt mitte ilma stantsita.
Vasta

Ei ole ma mingi kereproff või kutseline maaler, kuid olen toiminud õpetuse järgi, et tsingitud pinna krundiks sobib happekrunt. Viimastel aastatel on lisandunud soovitusse ka epokrunt. Mõni väidab, et päris nii hea ei ole, teised jälle, et vahet pole. Isiklikult pole vahest tõesti aru saanud.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta

On's 2004 a. roostetavat Merivat üldse mõtet vuntsida? Roostetavad põhi, karbid, rattakoopad... Tehnilise läbimiseks pidin möödunud aastal poolraami kolmest kohast lappima. Naise ostetud ront, ise olin motikaga kaugel lõunas kui mõned aastad tagasi see ämber juhtus. Nukad-nookurid peale ostmist vahetatud, just lõpetasin piduriringi ja vahetasin veovõlliotsad. Natuke kurb lähiajal maha kanda, annab kuidagi agooniat pikendada?
Vasta

Mul soov katta miskit värviga vana adra kere. Läheb teine seisma kiviaia peale ja täna väga roostes ilmega. Millega vanal ajal kaeti? Õlise kaltsuga tuleb küll vahva välimus, kuid ei kesta kaua. Järgmiseks tarviks ka looreha üle katta. Soovitusi?
Vasta

(04-08-2019, 19:15 PM)Kalts Kirjutas:  On's 2004 a. roostetavat Merivat üldse mõtet vuntsida? Roostetavad põhi, karbid, rattakoopad... Tehnilise läbimiseks pidin möödunud aastal poolraami kolmest kohast lappima. Naise ostetud ront, ise olin motikaga kaugel lõunas kui mõned aastad tagasi see ämber juhtus. Nukad-nookurid peale ostmist vahetatud, just lõpetasin piduriringi ja vahetasin veovõlliotsad. Natuke kurb lähiajal maha kanda, annab kuidagi agooniat pikendada?

Lase augud makrot täis pahtel ja kivikaitse ka ja saad~ 2 aastat sõita, pärast seda muretult vanarauda.
Vasta

(04-08-2019, 20:33 PM)fanatt Kirjutas:  Lase augud makrot täis pahtel ja kivikaitse ka ja saad~ 2 aastat sõita, pärast seda muretult vanarauda.

See soovitus on kuritegelik. Ma kandsin auto, mis praeguseks hetkeks oleks uunikum, maha selle pärast, et keegi oli ilmselt salongi tulevat vett üritanud makroga peatada. Salongi ja mootoriruumi vahel peale vahu ja roostepuru midagi muud ei olnudki. Visuaalselt nägi auto välja ülevaatuskõlbulik. 
Agoonia pikendamiseks ilmselt sobib, aga siin loevad ka taastajad...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(04-08-2019, 19:52 PM)PSV Kirjutas:  Mul soov katta miskit värviga vana adra kere. Läheb teine seisma kiviaia peale ja täna väga roostes ilmega. Millega vanal ajal kaeti? Õlise kaltsuga tuleb küll vahva välimus, kuid ei kesta kaua. Järgmiseks tarviks ka looreha üle katta. Soovitusi?
Tubastes tingimustes kestab linaseemneõli väga kenasti, sh. ka roostes metallil. Lahtine rooste maha, (ehk isegi Roostemuundurit vähe, pesed jäägid maha ) ja õliga üle, kui võimalik, siis enneasi kuumaks ajada, adra puhul ebatõenäoline. Õues kogemused puuduvad.
Parim roostetõrje on rooste ise, kui ei ole pidevalt niiskes.

(05-08-2019, 00:49 AM)Marko Kirjutas:  
(04-08-2019, 20:33 PM)fanatt Kirjutas:  Lase augud makrot täis pahtel ja kivikaitse ka ja saad~ 2 aastat sõita, pärast seda muretult vanarauda.

See soovitus on kuritegelik.
...
ARK registrisse peaks uue lahtri tegema, "parandatud makroga". Kui oled kindel, et ise viid pressi alla, siis ok, aga kui keegi tulevikus üritab keevitada või relakaga läheneda, siis peaks ta makrost teadlik olema. Põleb saadanas kui säraküünal, kuigi pakil kirjas, et tuleohutu.


Vasta

Kui üks Meriva praegu juba nii läbi on roostetanud et ÜV-lt läbi ei saa siis selleks ajaks kui keegi seda autot taastama tahaks hakata ei ole konkreetsest autost midagi alles jäänud Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne