Postitused: 146
Teemad: 25
Liitus: Dec 2009
Maine:
1
Kivikaitse on olnud vast liiga ära kuivanud enne värvi. Suruõhu ja või survekaga saab kindlasti rohkem pinda värvivabaks. Uuesti tegemisel 2 varianti: värvi servad ettevaatlikult libedaks ja krundid ja värvid peale alustades udukihtidest, et olematu nakkega värv üles ei sulaks- tolmutad esimesed kihid kuivalt peale. Variant 2: lased kivikaitse pealt survepesuri või õhuga kõik värvi maha ja alustad otsast peale. Üldiselt see kivikaitse üldse üks poolmäda pleki ja ülejala eeltöö kinnimätsimine.
Postitused: 1,470
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
50
01-05-2019, 00:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-05-2019, 00:34 AM ja muutjaks oli
wagoneer.)
Kivikaitseid on päris palju erinevaid. Osad on nii öelda märg märjale ja teised tahavad kuivamist enne. Mõnda peab kruntima ja mõnda saab värvida veel ka 24h möödudes pealekandmisest ilma lisatöödeta. Me katsetasime ka igasuguseid aga lõpuks jäi kasutusele veebaasil(
Terotex-Super 3000 Aqua ) kivikas. Lased peale,ootad mingi 20min. ja tuiskad värvi peale. Ei haise ja no krt jooksma või tilkuma saamiseks peab olema ikka väga spetsialist
Samas õige püssiga lastes saab lasta pinna nii krobeliseks kui ka täitsa siledaks.
PS! Päris paljudel tavaautodel on karbid tehasest juba kivikaga tehtud.(ok uutel mingi hermeetiku nimeline aine mille laskmiseks peab olema soendusega püstol)
Kui sul kivika pealt värv maha tuleb ei ole sul muud teha kui kogu värv maha saada sealt ja uuesti teha. Täna võib tunduda,et osa värvi ju seal kinni ja hea lihtne üle värvida. Aga kuu aja pärast tuleb kusagilt jälle tükk lahti. Ehk nagu kantossi lappimine oleks see lihtsalt ülevärv.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 222
Teemad: 2
Liitus: Jun 2003
Maine:
1
Kindlasti metallikrunt peale. Olen kasutanud ka Dinitroli sprei krunti, kuid vahel on see ka värvides õrnalt keema kiskund. Sellisesse kohta paneks pintsliga väikse täpi Epo krunti enne värvimist. Olen ka sprei krunti vastu väikest pintslit lasknud ning ainult metallile tõmmanud, kui epot ei viitsi segada.
Ilma krundita hakkab paari aasta pärast see koht ennast näitama.
Postitused: 1,228
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Tere ööd. Küsimus järgmine - millega oleks mõistlik kruntida tsingitud poritiiba. Pole mitte tavaline auto tiib, vaid päris tahe tükk tsinkplekki, mis stantsitud. Võimatu on seda kõike kihti maha lihvida, samas DeBeeri 2k alküüdine põhivärv peab sinna krundi peale lõpuks tulema ja kinni jääma. Tavaplekist poritiiba pole kusagilt maailmast enam võtta ja järgi seda ka ei tee. Vähemalt mitte ilma stantsita.
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Ei ole ma mingi kereproff või kutseline maaler, kuid olen toiminud õpetuse järgi, et tsingitud pinna krundiks sobib happekrunt. Viimastel aastatel on lisandunud soovitusse ka epokrunt. Mõni väidab, et päris nii hea ei ole, teised jälle, et vahet pole. Isiklikult pole vahest tõesti aru saanud.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 125
Teemad: 0
Liitus: Apr 2017
On's 2004 a. roostetavat Merivat üldse mõtet vuntsida? Roostetavad põhi, karbid, rattakoopad... Tehnilise läbimiseks pidin möödunud aastal poolraami kolmest kohast lappima. Naise ostetud ront, ise olin motikaga kaugel lõunas kui mõned aastad tagasi see ämber juhtus. Nukad-nookurid peale ostmist vahetatud, just lõpetasin piduriringi ja vahetasin veovõlliotsad. Natuke kurb lähiajal maha kanda, annab kuidagi agooniat pikendada?
Postitused: 183
Teemad: 12
Liitus: Jan 2005
Maine:
3
Mul soov katta miskit värviga vana adra kere. Läheb teine seisma kiviaia peale ja täna väga roostes ilmega. Millega vanal ajal kaeti? Õlise kaltsuga tuleb küll vahva välimus, kuid ei kesta kaua. Järgmiseks tarviks ka looreha üle katta. Soovitusi?
Postitused: 6,862
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(04-08-2019, 20:33 PM)fanatt Kirjutas: Lase augud makrot täis pahtel ja kivikaitse ka ja saad~ 2 aastat sõita, pärast seda muretult vanarauda.
See soovitus on kuritegelik. Ma kandsin auto, mis praeguseks hetkeks oleks uunikum, maha selle pärast, et keegi oli ilmselt salongi tulevat vett üritanud makroga peatada. Salongi ja mootoriruumi vahel peale vahu ja roostepuru midagi muud ei olnudki. Visuaalselt nägi auto välja ülevaatuskõlbulik.
Agoonia pikendamiseks ilmselt sobib, aga siin loevad ka taastajad...
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.