kere-remondi lühikonspekt

(11-08-2019, 20:13 PM)Qunts Kirjutas:  Minul küsimus, kuidas parandada kriimustusi ?
Kellegi kuri käsi on mingi asjaga pika kriimu tõmmanud taga tiivast esiukseni ja ei tahaks nagu tervet külge värvida vaatates tänaseid hindasid.
Tegu metallik värviga ja auto suht vana juba, et mingi 1000€ maksta.

Alusta sellest, et pesed selle kriimu korralikult puhtaks, lõppeks õrnalt white spiriti vm leebema lahustiga ainult kriimu mööda. Kui on mingi kivi, vm jälg, siis on pool sellest kriimust lahtine s--t, mis kenasti maha tuleb. Ühe naesterahva auto, mis vastu betoonposti õrnalt kriipis, sai pestes kriimudest pea lahti.
Edasi juba sõltuvalt sellest, kui sügav kriim on. Kui ainult lakk ja pinnavärv vastas, siis poleer+vaha, kui krundini, siis värvivaha. kui metallini, siis (....emeks?) küsid nt. Devorist oma auto värviga paranduspliiatsi ja jooksed sellega piki kriimu, pärast udupeene paberiga pisut lihvi, poleer ja nagu uus.


Vasta

(12-08-2019, 00:05 AM)hulgus Kirjutas:  ..küsid nt. Devorist oma auto värviga paranduspliiatsi ja jooksed sellega piki kriimu, pärast udupeene paberiga pisut lihvi,  poleer ja nagu uus.
Mida mõtled selle paranduspliiatsi all? Devorist saab parandusvärvi purgikese pintsliga millega võib ainult kivitäkkeid üle teha edasise roostetamise tõrjeks. Auto värvikoodiga pliiatsist paraku ei tea keegi midagi (kui ongi kellelgi valikus siis paluks viiteid). Selle küünelaki pintsliga aga mingit pikka ninast sabani triipu ära peita on suht lootusetu ettevõtmine (kui sa just pinstripe´i igapäevaselt ei harrasta.. Toungue ).

Otsin infot Brennabor väikemootorrataste kohta.
Vasta

(11-08-2019, 23:49 PM)viplala Kirjutas:  
(11-08-2019, 20:13 PM)Qunts Kirjutas:  Minul küsimus, kuidas parandada kriimustusi ?
Kellegi kuri käsi on mingi asjaga pika kriimu tõmmanud taga tiivast esiukseni ja ei tahaks nagu tervet külge värvida vaatates tänaseid hindasid.
Tegu metallik värviga ja auto suht vana juba, et mingi 1000€ maksta.

Aga mis tast üldse parandad kui auto seda väärt ei ole Smile

See on sama asi, et kui auto vana siis mis tast enam remontida või õli ahetada.
Vasta

(12-08-2019, 16:53 PM)Walter Kirjutas:  
(12-08-2019, 00:05 AM)hulgus Kirjutas:  ..küsid nt. Devorist oma auto värviga paranduspliiatsi ja jooksed sellega piki kriimu, pärast udupeene paberiga pisut lihvi,  poleer ja nagu uus.
Mida mõtled selle paranduspliiatsi all? Devorist saab parandusvärvi purgikese pintsliga millega võib ainult kivitäkkeid üle teha edasise roostetamise tõrjeks. Auto värvikoodiga pliiatsist paraku ei tea keegi midagi (kui ongi kellelgi valikus siis paluks viiteid). Selle küünelaki pintsliga aga mingit pikka ninast sabani triipu ära peita on suht lootusetu ettevõtmine (kui sa just pinstripe´i igapäevaselt ei harrasta.. Toungue ).
Tunnistan ausalt, pole ise kordagi kasutanud. Aga leti taga oodates paistab popp kaup olema. Täidetakse sama värviga, mida segavad ka suurde purki. Aerosooli panevad ka, olen isegi kasutanud.
Olen likvideerinud bussil pea 12m kriimustust. pealmises kihis, "märg asfalt". enamus läks värvivaha ja poleerijaga. paari luugi jagu tuli värvida, aerosool 1cm praoga šabloon ja oligi "pinstripp".


Vasta

Väga ammu targad vanad mehed rääkisid, et pintslikarvaga veetakse värvi täis ja siis lihv-poleer. Vaadates pintstripe pintslite ehitust, siis need peaksid veel paremad olema selleks tööks.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne