Audi 100 C2
#21

(28-09-2017, 20:20 PM)vanapagan Kirjutas:  Kas tahad teist veel üles teha?
Sellega on nii, et ma kodurahu huvides parem ei luba ega välista midagi, aga siiski esmane soov oleks leida riiulitele varusid lähemalt, kui lähinaaberriikide eraisikud või ebay.

Audi S8 4.2 1998
Audi 200 2.1 5E 1981
Volkswagen T3 Syncro Caravelle GL 1990
Ex Audi 100 2.2 R5 1985; Audi 100 2.8E V6 1992; Audi 90 2.0 R5 1986, Audi 100 2.2 R5 1986, Audi 100 2.8Q V6 1991
Vasta
#22

Oh jah, ära kutsu kurja välja.  Mul riiulis ikka ühtjateist on ainult kere on puudu. Mul oli kunagi neid 5 tükki aga sai kõik laiali jagatud.
Vasta
#23

Sai ühele sellisele vanakesele veidi akut ja bensiini antud.
Tügikäigul ei tööta, kui valada bensu otse karpasse siis ärkab ellu ja töötab ainult kõrgetel pööretel.
Kiirenduspump ei pritsi.

Enne kui karpat lammutama hakkan, sooviks teada, millele tähelepanu pöörata.
Ehk on kellegil mõni karburaator riiulis, sobiks ka katkine, varuosadeks.

Mootor peaks olema 5s 85kw
Karburaator võiks olla solex 2B5

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#24

selliste süptomitega peaks karpa lahti võtma ja ära puhastama
Vasta
#25

Karbonisaatori sisu koosneb ilmselt sellest toredast vaigust, milleks moodne "bensiin" mõõduka aja möödudes moondudavõtab.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#26

Üritasin karapussi lahti võtta, et puhtaks teha.

Pealt 4x m6 polti ning 4x m5 kruvi keerasin lahti kuid avada ei õnnestu.
Ka ähvardades ei õnnestu.

[Pilt: IMG_20210814_185048.jpg]

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#27

Keskel sisekuuskandiga polt?
Vasta
#28

(14-08-2021, 21:25 PM)Brrr Kirjutas:  Keskel sisekuuskandiga polt?

Tundub päris tobe ?

Vahtisin seda pool tundi ja ei märganud.
Tänud, homme proovin uuesti.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#29

Uus thendi kmpl.on ikka kõrval? Võta algosadeks ja ultrahelisse.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#30

Esmalt ikka plaan ilma hakkama saada ning proovida kuidas teised sõlmed toimivad.
Täna sai selgeks et tühikäiku pole ning pidurid on kinni.
Hea on see et automaat kast töötab edasi ja tagasi.
Mootor ei lähe keema ning õli näeb õli moodi välja.

Lootust on.

Läbi on ka karbussi alune padi, mille ma hermeetiku abiga reanimeerisin.

Ehk keegi oskab seletada, kuda seal tühikäiku saab reguleerida.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#31

(15-08-2021, 15:40 PM)tõnn Kirjutas:  Hea on see et automaat kast töötab edasi ja tagasi.

Kindlasti pead kontrollima õlitaset peaülekandes! Kork on vasaku pooltelje kohal, 17mm sisekuuskant.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#32

(15-08-2021, 15:40 PM)tõnn Kirjutas:  Läbi on ka karbussi alune padi, mille ma hermeetiku abiga reanimeerisin.

Ehk keegi oskab seletada, kuda seal tühikäiku saab reguleerida.
Minu kogemus ütleb seda, et hermeetikuga seda patja parandada ei saa pikemas perspektiivis. Ja kui uus padi panna, siis võib juhtuda, et tühikäigu probleem kaob ära iseenesest
Vasta
#33

(15-08-2021, 15:53 PM)Marko Kirjutas:  
(15-08-2021, 15:40 PM)tõnn Kirjutas:  Hea on see et automaat kast töötab edasi ja tagasi.

Kindlasti pead kontrollima õlitaset peaülekandes! Kork on vasaku pooltelje kohal, 17mm sisekuuskant.
Meil on selleks eraldi varras, asub piduripotsiku ja süütejagaja vahel.Õlitase on ok, õli on ilus ja ei haise.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#34

(15-08-2021, 17:57 PM)tõnn Kirjutas:  Meil on selleks eraldi varras

Õli on ilus punane?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#35

reduktoris peaks eraldi õli olema
Vasta
#36

Õli oli kollane.

Liikuvat pilti näeb siit:
https://youtu.be/1anvnTdXTXE

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#37

Kas sel käigukastil on 2 varrast?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#38

(15-08-2021, 17:15 PM)Raudpats Kirjutas:  
(15-08-2021, 15:40 PM)tõnn Kirjutas:  Läbi on ka karbussi alune padi, mille ma hermeetiku abiga reanimeerisin.

Ehk keegi oskab seletada, kuda seal tühikäiku saab reguleerida.
Minu kogemus ütleb seda, et hermeetikuga seda patja parandada ei saa pikemas perspektiivis. Ja kui uus padi panna, siis võib juhtuda, et tühikäigu probleem kaob ära iseenesest

Panen oma panuse sellele karpa padjale, võimalik, et kogu probleem ongi seal. Teine oluline asi on, et uus padi võib, aga ei pruugi tänast biolisandiga kütust seedida. Isiklik praktika näitas, et biolisandiga küte sai tutt uuest padjast jagu 300km-ga. Kahe karpaga masin, mõlemad padjad andsid saba.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#39

(15-08-2021, 22:03 PM)spitfire Kirjutas:  
(15-08-2021, 17:15 PM)Raudpats Kirjutas:  
(15-08-2021, 15:40 PM)tõnn Kirjutas:  Läbi on ka karbussi alune padi, mille ma hermeetiku abiga reanimeerisin.

Ehk keegi oskab seletada, kuda seal tühikäiku saab reguleerida.
Minu kogemus ütleb seda, et hermeetikuga seda patja parandada ei saa pikemas perspektiivis. Ja kui uus padi panna, siis võib juhtuda, et tühikäigu probleem kaob ära iseenesest

Panen oma panuse sellele karpa padjale, võimalik, et kogu probleem ongi seal. Teine oluline asi on, et uus padi võib, aga ei pruugi tänast biolisandiga kütust seedida. Isiklik praktika näitas, et biolisandiga küte sai tutt uuest padjast jagu 300km-ga. Kahe karpaga masin, mõlemad padjad andsid saba.

Biolisandiga (Etanooliga) kütust ei tasu kindlasti karburaatormootoris kasutada. Kogu vooliku- ja tihendimajandus on löögi all. Lisaks veel hobiauto puhul see probleem, et kui seisma jääb, siis biolisandiga kütus rikneb päris kiirelt (imab niiskust).
Vasta
#40

Kes veel seda biolagunevat benssu müüb?
Minuteada Alexela pole kunagi müünud ja Sirkel praakis ka selle välja?

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne