Ei hakka kavalpea postitust siia pikalt tsiteerima, kuid tema postitusest ajendatuna on ka minu jutt.
Ise pole mitmeid kordi pruukinud, kõigest ühe, kuid siiski on minu mõtted järgmised:
1) mõni aeg tagasi (või noh, hea mitu aastat) vaieldi TqHq foorumis selle pooleldi toestatuna vedamise üle. Päris seda õiget teemat ei leidnud, kuid
siin jõuti järeldusele, et kindlustus ikkagi peab olema, see omakorda eeldab seda, et auto on arvel. Minu isiklikku arvamist mööda ka loogiline.
2) soovitus ehitajatele: minu meelest oli väga leidlikult lahendatud minu poolt pruugitud haagisel see pööramise probleem: rataste kinnituskohad olid sillatalast eraldi tala peal, mis oli keskelt kinnitatud sillatala külge pöörduva kinnitusega. See võimaldas pukseeritava auto esisillal pöörduda haagise silla suhtes, mis aitas pööretel kõvasti. Käru oli küll kirjas omavalmistatuna, kuid ei tundnud põlve otsas nikerdatud olevat, korralik ja viks välimus, ehk Tiki Treileri või mõne muu sellise asutuse poolt tehtud. Ja ei tundunud seal mingid rattad vedrutavat, hea, kui kummipukski vahel oli, kuigi nagu ei mäleta sedagi.
Tuledega on nii, et need ikka peavad mingitele nõuetele ka vastama ja peavad olema suuna-, piduri- ja muud vajalikud tuled. Ristiisa pani oma tehtud haagisele kusjuures Mosse tuled külge, aga ei tea, kas see Eestis ka läbi läheks. Kui kellelgi tarvis, siis eks ta uurib.
Vaielge siis vastu, kui tarviline, nii minu arvamus on siiani olnud.