Postitused: 137
Teemad: 34
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
02-02-2008, 14:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-02-2008, 14:13 PM ja muutjaks oli
ralliace16.)
Niisiis, mul avanes võimalus saada sugulase käest tasuta suhteliselt idealses korras 66 kere. Puudu on tal rattad ja mootor, muu olemas. No klaasid on vaja vahetada, kuna külatatid on sinna augud sisse visanud, kuid see väike probleem. Masina toon kunagi kevadel ära endapoole, sest praegu pole aega ja raha.
Nii nüüd hakkan teid küsimutega pommitama ning kui kellegil on, siis sooviks ka võimalikult palju skeeme.
Kõrvalkülas sõidab ka üks teine Gaz 66, millele on peale pandud Belarusi mootor, sellest ka küsimus, et kas Belaka mootorit on raske 66 peale ehitada? Ja kui kellelgi kogemusi on, või siis informatsiooni, mida vaja ümber teha, siis oleks väga tänulik.
Aa ja praegu veel üks küsimus, et kas 66-le sobivad ntx Gaz 53 rattad alla, mõtlesin, et saaksin nood rattad ajutiselt, et ära tuua enda poole?
Hetkel rohkem küsimusi pole, kuid varsti lisandub neid kindlalt. Teema tegin siia, kuna masin pole veel minu hoovis, et teha Projektide alla teema. Aitäh kõigile kes aidata saavad!
Postitused: 34
Teemad: 14
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
53 rattad lähevad ilusti alla aukude vahe on sama.
Postitused: 137
Teemad: 34
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Aitäh, hea et sobivad, sest 53 rattad on juba olemas. Kui nüüd isa nõusse saan, siis võibolla toob kuu jooksul ära, sest peale külma on läbi metsa suhteliselt raske tuua. Kahjuks puudub ka sõiduk millega mööda teed tuua.
Postitused: 375
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
6
Ta rääkis, et peale külma, kui on pehme, on raske tuua. Ta mõtleski, et külmaga kergem tuua.
Postitused: 137
Teemad: 34
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Suured tänud veelgi kõigile abi eest, Belarusi idee tuli sellest, et kõrvalkülas on selline liikuv isend olemas, veab iga paari päeva tagant lepapuid 30km kaugusele. Aga siis see tõstatas minus uue küsimuse- nimelt sooviks teiepoolseid soovitusi, millist mootorit paigtada? Kindlasti peaks tal natuke jõudu olema, kuna on plaanis teda ikka kasutama hakata, siis võiks soovitavalt olla diisel, kuna mul on võimalus saada legaalset diiselkütust turuhinnast natuke odavamalt. ARKis pole plaanis arvele võtta, kuna mul kogemused räägivad juba ette, et see lihtsalt ei tasu ära. Parem putitan viimse peale üles ning plaanis nagunii selle isendiga oma kodu piiridest lahkuda pole.
Ärge nüüd kartke, mingiks lõhkumise masinaks ta ei lähe. Plaanis on ta lihtsalt ära tuua enda poole ning korda teha, sest ta on mitmeid aastaid niisama seisnud. Parem ikka minu juures ja korras, kui niisama lasta mädaneda. Muidugi eelkõige tahan teda seepärast, et mul on selline rumal sõltuvus milleks on internet. Ma istun päevad läbi sees, ainuke asi mis mind eemal hoiab on mingi isendi sättimine. Invakäru ka hetkel seisab, ootab suve, et saaks endale uue värvikihi.
Postitused: 112
Teemad: 3
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
See ümber ehitus lihtne kuna kõike vajaliku poest saada.Hooratas,vaheplaat,koda.
Lõtk ei ole loks!
Postitused: 57
Teemad: 33
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
Natuke ehk kandub teemast mööda aga küs gaz 66 diffri kohta, et kui kiiremini sõita on kuulda diffri paukumist ning aeglaselt sõites ja keerates on tunne justkui käib läbi selline kolks. differ on kasutuses gaz 53-l. kas selline paukumine ja kolksumine on normaalne? muidu tundub differ igati töötavat
Postitused: 57
Teemad: 33
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
siit nüüd järgmine küs edasi, et kui tõsta üks pool ratas üles ja seda ringi ajada(teine pool samal ajal on maas) kas siis selle blokeeruva gaz 66 diffri korral peaks üles tõstetud ratas ringi käima või mitte.
Postitused: 130
Teemad: 97
Liitus: Nov 2004
Maine:
0
Natuke 66-est.
Ära hakka sinna mingit imet peale aretama. Russi disla üle 70ne ei lähe ja lärm on kohutav Otsi parem üks originaalne V8 ja tee see korda . Väga hea moto kui korras on. + ilus hääl.
Differ paugub jah asfaldil keerates : see annab märku , et diffrilukk töötab edukalt . Otsesõites ei tohi paukuda , ega koliseda.
Lukk on töötab hõõrdumisele . Ühel poolel on augud , teisel poolel on nukad . Vedru surub nukki vastu teist ketast millel on süvendid .
Kurvi hakka nukkadega ketas üle viskama .
Kui lukk korras , siis peab ülestõstetud ratas paigal püsima.
Andres
Postitused: 57
Teemad: 33
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
otsesõites ei paugugi, ainult keeramise peal. ja ülestõstetud ratast käega ringi ajades ei käi ta mitte vabalt ringi vaid kuidagi katkendlikult ja konarlikult(võtab nagu kinni ja ei võta ka)
Postitused: 130
Teemad: 97
Liitus: Nov 2004
Maine:
0
Kui ta katkendlikult käib , tähendab see seda , et lukk lihtsalt kulunud .
Muu hullu ei miskitki.
Postitused: 130
Teemad: 97
Liitus: Nov 2004
Maine:
0
Kus ta siis lakke läheb , kui Sa vahel sõidad ?
Disla ost , aretamine juppide ostmine läheb tunduvalt kallimaks .
Teema umbes selline , et Paneks oma Uazikule mingi uhke väljamaa diizli vahele . Aga aastas on läbisõitu max 300-500 km .
Asjal puudub mõte ju .
Korralik ehitus läheb 15 + ... k eek maksma , ning poole p"#¤ega pole selliseid asju mõtet ehitada .
Postitused: 137
Teemad: 34
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
No sellessuhtes teil õigus. Eks ma uurin vaikselt kuidas ja mis ümber teha, sest mootori hakimisega mul probleeme pole... Aga eks kaeb kuna ära tuua saan, praegu paar probleemi tekkinud.
Postitused: 41
Teemad: 1
Liitus: Jan 2008
Maine:
1
Olles nii mõnedki aastad käinud GAZ 66ga Talverallil, ning muidu suhteliselt palju sõitnud, paotaks ka nokka veidi.
Kui 66-st on antud autol järgi ainult raam ning poolsurnud kabiin, soovitaks ta EMEX-isse viia. Juhul kui sul just ei ole kõike puudvaid osi kodus küüni pealt võtta, ning meeletut kirge mutreid krutida, tuleb oluliselt lihtsam osta sõitev komplektne GAZ 66. Neid on saada nii meil kui Soomes, ning mitte eriti suure raha eest kui otsida.
Mingit difri paukumist enda omal ei ole ka täheldanud.
Bensiinikulu korralikult reguleeritud orig. tehnikaga on maanteel 17-20 liitrit. Majanduslikult ei ole diislil mingit põhjendust.
Lugupidamisega,
Grupp Seltsimehi
GAZ 31013 ('92&'93), ZIL 131 '80