Reval-Goldenbeck-Ölbäck Oldtimers Winterrally 2008

Parim Talveralli läbi aegade!!!!
Ilm super, rada super, rahvas super!

Tänud: Priit & Co., Elva rahvas, Keila rahvas ja oma naist tänaks ka Cool
Vasta

ja aityma kõigile ka meilt! saabunud rallile küll täielike amatööridena, a ime-ime, isegi nii klappis kõik väga hästi - ülihea ilm, korralik kaart (üks pärastlõunane pööre tekitas küll suuuuuri kahtlusi), väga meeldiv seltskond ja vapper 25a MB tehnika, mis kõik muda-jää-lume-löökaukude jm üllatused ja löögid väljakannatas. läbisõiduks saime üle 700 km, a no ajakontrolli jõudmise jätame järgmisteks kordadeks, samas ristsõna lahendasime ikka lõpuni ära :-)

uuriks veel, et mis sai punase Ford Transitiga sõitnud kolmeliikmelisest seltskonnast, kes kusagil esimese 3 t möödudes maantee ääres järjekordset käivituskatset läbi viisid, samuti tervitaks rohelise Mosse-407ga maadelnud poisse, kes oma käigukastiga hädas olles väga vapralt lahendust otsisid ja lõpuks stiilsetes väljavenitet dressipükstes ja puhvaikades veenva etteaste teinud 'veepaagi-Zil'i meeskonda. muljetavaldaval tehnikajuhtimistasemel kasutasid viimased sel järsuservalisel jõesillal ülesõitmise asemel ülehüppamistehnikat!!

eraldi tänud foorumlastele 'kalakompany' ja 'v6sa', Alekseile ja herr Kaska'le kelle nõust, jõust ja moraalsest toest oli kõvasti abi vanakese ettevalmistus- ja sissesõiduperioodil. järgmine kord võtame ka Roosta ööürituse plaani, selmet kilulinna pooluniselt sõita ja kaalume ka raskema raua kaasamist Nr 2 meeskonnana, kuna kliimamuutus on ilmselgelt juba käes!

tänud,
koterman ja co
Vasta

Tänud ka ekipaaz 49 poolt suurepärase ürituse eest! 36 a vanune japside tehnika on ikka köva, pidas vastu ja peab tulevikus veel.. Tore oli!
Mõned pildid ka meilt: http://fotoalbum.ee/photos/toyamees/sets/376467?page=1&seek=1

Toyota corolla KE20 1972
Vasta

Tsitaat:Sai siis kah esimest korda rally läbitud ekipaaz nr. 82 kooseisus ja kogemused on igati positiivsed, tehnika pidas vastu ja kõik oli (Y).

Meeskond nr. 82 tõesti tänab vägeva ürituse eest. Aga tahaks täpsustada, et päris terveks tehnika siiski ei jäänud nimelt autol ilmnes ralli teisel poolel kahtlaselt vali rallika hääl. Parandust vajab summuti. (Ja üks rattakilp õnnestus ka ära kaotada Sad )

Mõned pildid ka meie poolt PILDID
Vasta

Aitäh kõikidele korraldusega tegelenud seltsimeestele/naistele Eriautobaasi Naiskonna poolt! (Kuban tüüpi mahtuniversaal nr 74).
Esimest korda tulime, kui loodate, et viimast, siis unistage edasi! Smile Ja kui järgmisel korral bussitäis seltsimehi on turvarisk, siis jagame oma kolhoosi osakondadeks... Mul juba paar uut väärisrauda sihikul Toungue

Aga ralli oli tore, algas sellega, et peale 45-minutilist nõuka-lällamist Statoilis, ilmus sinna KAPO kohale - pääsesime napilt starti ja ralli sai alguse pikema seisakuga tanklas Smile Kuban aga pidas vastu kõigele ja ristsõnagi sai täidetud. Kes aeglaselt rallib, see kaugele rallib. Turvalisuse tagamine on samuti iga osaleja enda mure - täiskasvanud inimesed ikkagi. Meie võtsime väga rahulikult ja libedad teelõigud läbisime 0 km/h Smile Lisada veel need lõputud pissi- ja suitsupeatused, mis 19 in puhul loomulik, on imeline bussijuhtimisoskus, et me üldse 23.veebr Roostale jõudsime Big Grin

Ja siin tõsised HURRAAD Kubani seltsimeestele:
Urmas - maailma osavaim bussijuht universumis!!! Roolides parandas kruvikeerajaga suunatuld, pesi aknaid, filmis kõike toimuvat, vahest vaatas Urmas teed läbi binokli... hmm intjeresno.. Smile Aitäh ja 2009 oled sa ka meie oma! Smile HURRAA!
Kaupo - universumi parim kaardilugeja ja ilusaim mees maailmas! Broneering peal 2009-ni vähemalt! HURRAA!
Pekka - abimees ilma kelleta oleks elu olnud hoopis keerulisem, võib ka öelda, et Naiskonna päästja! Smile Selliseid iga nurga tagant ei leia! Tänud ja HURRAA!
Mati - lihtsalt kõige ettenägelikum seltsimees ja loomulikult ka väga ilus mees! HURRAA!
Liina - on au olla Liina tutvusringkonna osa ja Nostalgiapäevad ja kõik muu põnev - hakkan juba Kubanit ettevalmistama Toungue
Kogu Kubani tiim - no sõnu polegi vaja, hämmastavalt tore seltskond sai kokku! HURRAA!

PS teisipäevases Läänemaa Teatajas peaksime ka staaritsema Kubaniga - kes teeb see jõuab eksju!

HURRAA kõigile ja edasi seltsimehed!
Vasta

Kubani poolt pilte kah, ei viitsi neid sorteerida, kellele ei meeldi, see ei vaata. Dosvidaanje! HURRAA! Wink
ühed pildid:
http://download.yousendit.com/2C5736635B0E2CCF
teised pildid:
http://download.yousendit.com/2FC7EDA620849ABA
Vasta

Küsimus ZIL-idega sõitnud tiimidele. Kui palju põletasite kütust?

HONDA GL 1000-1976
Vasta

Mind painab , kas DKW jõudis finiðhisse?

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta

MartinL Kirjutas:Mind painab , kas DKW jõudis finiðhisse?

Aga muidugi.
Vasta

Nii. Mõned mõtted ka ekipaaþ nr 32 poolt. Igatahes üritus ülikõva, korraldajatele suur kiitus! Sellist võimalust, et ühel päeval viibid korraga sügises (just kui novembri esimine külm Männikul); talves (katsed kuni Kullamaani) ja kevades (viimased lõigud) ei tea, kas tulebki. Legendikala oli ka omamoodi huvitav ja näitas ilmekalt, kui kokkuhoidvad kaasvõistlejad tegelikult on. Teed olid ka viimasepeal ja kohati oli kohe väga hea meel, et Granadal õiget värvi peal polnud (kartsin, et kogu ralli parsam masin). Aga eks see sopp ja sodi lõpetasid lõpuks geneka tegevuse ja lõpp oli ilma tulede ja kojameesteta (Suur tänu ja lugupidamine Taunuse 594 FAJ abivalmis meeskonnale mitmekordse särtsu andmise eest). Ka hävis üks tagumine amordipuks (jällegi kiitus kaasvõistlejaile, kes märkasid ja näitasid). Mis ikka, suveks loodan selle Fordi ikka viisakaks saada ja kui ei jõua, saab tagumisest garaaþist vana Jawa alati võtta.

GAZ 67 50a; JAWA 250 62a; Ford Granada Coupe MK1 76a
Vasta

Suued tänud korraldajatele ka Volga nr6 poolt, ja tänud ka oma tiimi kaardilugejale, kui legendi kätte pistsin, küsis, et mis see on, aga õige varsti hakkas asi edenema juba. Odomeeter oli täiesti usaldatav, hea ralli soparada, kenad mehhanikud tagaistmel, neid ei suutnud ära hirmutada isegi ligidalt mööda vihisenud puu ja toredad kaasvõistlejad, mida veel tahta, tühja sellest tulemusest, oli lõbus ju. Tänan ka punase sapaka nr50 võistkonda, meil oli väga põnev üritada teid maha raputada, olite nagu takjas kannul ja jäime kindlasti jalgugi vahepeal.

M408-65, GAZ24-77, UAZ, RAF
http://www.garaaz.eu/
Vasta

Veel. Granada teekond Vaidatagant Vaidataha koos ralli ja eksimistega 574km, 2liitrise ridamootori keskmine kütusekulu 13,9 l/100km; veekulu 3l (radikas vähe ussitanud) ja õlikulu õnneks normaalne (u 0,25l)

GAZ 67 50a; JAWA 250 62a; Ford Granada Coupe MK1 76a
Vasta

no tervist!
äkki keegi saaks mind juhendada tulemuste juurde... või annaks teada, millal näeb kuskil mingit üld-tulemuste-nimekirja ning eri-klasside-tulemuste-nimekirja?? (kui üldse midagi sellist ülesse riputatakse)

Motolembeline ...
Vasta

madheix Kirjutas:Küsimus ZIL-idega sõitnud tiimidele. Kui palju põletasite kütust?

Kodanikud korraldajad ja kaaskannatajad!

ZIL 131 racing team'i poolt aitäh teile kõigile. Alates 2003. aastast kui sai esimest korda GAZ 66'ga rajale tuldud, oli tegemist parima ralliga. Alates rajast ja lõpetades after party ning ööbimiskohaga.
Kindlasti oli parim ka meie tiimi kahest liikmest koosnev kaardilugejate meeskond.

Vastuseks küsimusele kütuse põletamise kohta - koos starti ja Roostalt tagasi sõitmisega kulus ca 360-400 liitrit. Ralli käigus sai testitud ka ZIL-is E85 bensiini. Lõhnas niikui liikuv puskarivabrik, jõudu ei olnud ning normaalne ühtlasel kiirusel maantee kulu kerkis tavapäraselt 48 liitrilt 71-le liitrile.

Lugupidamisega,

Grupp Seltsimehi

GAZ 31013 ('92&'93), ZIL 131 '80
Vasta

Rootsi Kuningliku Keskhaigla juhtivtöötajatest koosnev meeskond palus edastada tänud korraldajatele supernaljaka ürituse eest!Tehnilistest kaotustest raporteeriti ainukesena ühe esiamordi alumiste pukside lahkumisest juba esimestel kruusakilumeetritel.Kuna need on üksühele lada tagaamordi puksidega siis sai kahe krooni eest peotäis neile Rootsi saadetud.
Millegipärast kurdeti ka, et pagaasnik e. haigeruum olevat soppa täis olnud...ei tea...haige ei kurtnud kordagi igastahes- päev läbi kestnud mudaravi tegi teise päris rahulikuks.
Ja ega pühapäeval ei saanud nad ju otse garaashi sõita.Olevat teisi nähtud Mustamäel kiirabihaigla kõrval Eesti kiirabimasinate vahel parkivat pildistamiseks.

Pildid saabuvad veidi hiljem kui med. prof. medlector on ennast välja puhanud.
On üle veel mingi kogus väikseid mälestuskleepse.Kes soovivad neid veel saada siis helistage mulle 5143420 Martin või saatke teade!
Vasta

Audiga on suhteliselt jama lugu. Aga ju ta uueks sõiduks korda saab! Kui ei saa, siis peab saama!

mõned pildid ka siis, http://fotoalbum.ee/photos/matu991/sets/374363
Vasta

Tänud korraldajatele ka tiim nr.70 poolt!
Äge offroad mudaralli oli! Millal tulemusi kaeda saab?

VW K-70L '73; SAAB 90 '84; FORD SCORPIO MK II TOURING GHIA `96
Vasta

Tulemusi töötlen alles, äkki homme õhtuks saan. Aga puudu on katkestajate ajakaardid, olgu, kuid ka Tanel Tero (nr.35) Ristsõna. Et ta jättis AKP 6 käimata, ei võetud seda ära. Ja et lõpus kirjutas aja vist Kaspar, siis ei märganud ta seda ära võtta...

Koos on hetkel vaid Ristsõna ja SAKP tulemused. Teen siis kiire ülevaate.

Kogenud tegijad juba teavad, et mistahes selle ristsõna üksikute lahendustega ka poleks, ÕIGE VASTUS tuleb igal juhul kirjutada! Seekord andis see 114 punkti ja see on suur summa. Esikohale saavad pretendeerida vaid õige vastusega ekipaaþid... nende ajakaardid sai ka Roostal läbi näritud. Kuis need parimad muidu teada saanuks...

Mitmel oli näha, et mingi KP vastus oli vale või käimata aga nii lolle ju pole, et Talveralli põhiküsimusele vastust poleks saanud. Lihtsalt kas unustati või polnud veel kogenud Big Grin Nagu alati, siis oleme sellega pedantsed, iga täheviga saab ka karistatud! Nii ongi 399 punkti neil, kes kirjutasid Sverev, mitte Zverev. Margus K70 kirjutas Kästärsa, veel punkt maha jne. Selline oli siis järjestus enne AKP ja SAKP karistusi.

.xls Tulemused 2008.xls Suurus: 37.5 KB  Tõmbamised: 486


KOHT absoluut
/ klassis number Nimi Auto

I / 1 89 Margus Lamberg Volvo C303 383
II / 1 4 SK Roolivelled AZLK 2140 "Miilts" 382
III / 2 26 Andres Arnover Ford Taunus M26 379
4 / 2 9 Janek Pähn Ford Transit 368
5 / 3 / 1 13 Sirje Potissepp IZ 412 367
6 / 4 14 Aavo Tamm Ford Taunus 364
7 / 5 38 Kaspar Kark Mercedes-Benz 364
8 / 6 56 Alar Oks Ford Taunus 355
9 / 7 70 Margus Kristjuhan VW K70 348
10 / 8 64 Jaanus Lõvi Vaz 21011 345
11 / 9 7 Hart Jürine Saab 96 335
12 / 10 42 Miko Leesment VAZ 2103 333
13 / 11 55 Märt Karu VAZ 2101 329
14 / 12 600 Indrek Sirk Fiat 600 326
15 / 13 777 Andrus ja Arno Anier AZLK 2140 324
16 / 14 72 Reigo Vilu Iz-412 321
17 / 15 78 Veiko Vilu Moskvitð-412 317
18 / 16 99 Margus Kivi Saab99 314
19 / 17 111 Allan Kaasik Citroën 2CV6 307
20 / 18 76 Heiti Laast Ðkoda L120 307
21 / 3 246 Väino Karu RAF-Latvija 306
22 / 19 157 Villu Koppel Ford Taunus Mk.4 305
23 / 4 15 Mikk Jaaska Chevy Scottsdale 297
24 / 20 21 Heikki Riim GAZ 21 295
25 / 21 131 Teet Pungas VW 1300 292
26 / 22 17 Margus Usin Opel Rekord 285
27 / 5 91 Priit Põhjakas Hanomag-Henschel F46KA 283
28 / 23 30 Allan Kuusik AZLK 412 280
29 / 24 27 Kalev Järvik Vaz 21013 267
30 / 1 43 Madis Kolga K-650 266
31 / 25 522 Raul Karu ZAZ 968M 265
32 / 26 18 Ilmar Kuusk Vaz 2106 264
33 / 27 1 Martin Vuks Saab 96 250
34 / 28 36 Mihkel Mändla VAZ 21063 247
35 / 6 50 Indrek Teppor Jeep FC 150 234
36 / 7 88 Grupp Seltsimehi ZIL 131 232
37 / 2 31 Meelis Palm Taburett 225
38 / 29 32 Taivo Laherand Ford Granada MK1 Coupe 217
39 / 30 3 Mati Kits VW Type2 213
40 / 31 33 Jurnas Hervin VAZ 2102 201
41 / 8 204 Kalle Iljas KO-002 (6,0V8) ZIL 130 200
42 / 32 65 Imre Nõmmik Vaz 2101 198
43 / 33 34 Meelis Tammemägi Chevy Caprice Classic 197
44 / 34 82 Siim Nõmme Ford Granada Mk2 192
45 / 35 71 Vaido Mähar VW "Põrnikas" 175
46 / 37 48 Margus Kollin Datsun-Nissan Sunny 173
48 / 38 63 Are Hint VAZ 2102 172
49 / 39 16 Eno Hermann VW Passat 167
50 / 40 49 Andre Kula Toyota Corolla 163
51 / 41 501 Kalju Pedak ZAZ 968 151
52 / 42 2 Margus Karu BMW 528i 133
53 / 43 6 Marko Aug GAZ 24 128
54 / 44 / 2 45 Andra Orn Chevy 124
55 / 45 / 3 333 Merle Palder Fiat 127 120
56 / 46 37 Marko Kupits Volvo 343 95
57 / 47 5 Gert Generalov M-B w115 72
58 / 3 12 Heigo Siitsmann Honda GL1000 71
59 / 9 51 Madis Vanaselja RAF-Latvija 66
60 / 4 28 Raivet Aru DNEPR MT-10 65
61 / 48 F7 Raivo ja Lauri Laanoja DKW F7 1938 40
62 / 49 80 Arvi Annimäe Toyota L-C 22
63 / 50 22 Kristjan Maasik Volvo 240 -300
64 / 10 19 Eriautobaasi Naiskond KUBAN mahtuniversaal -109
65 / 51 11 Anto Raudväli MZMA 407 -290
66 / 52 SV-1 Raul Kevvai Bricklin SV-1 -477
67 / 53 8 Mart Vaikjärv Saab 99 -500
68 / 11 47 Eriautobaasi Jaamakorraldus Hanomag -585
69 / 54 44 Marti Mets Buick Rivera katk.
70 / 55 500 Jaanus Palo Fiat 500 -359
71 / 56 24 Urmas aka Umm ZAZ 965 -516
72 / 57 35 Tanel Tero Ford Taunus 2d -204
73 / 58 40 Mihkel Romandi IZ Kombi "Izaura" katk.
74 / 59 20 Martin Alas Audi 80 katk.
75 / 60 29 Lauri Luigas Opel Senator A1 katk.
76 / 12 10 Kristjan Kulmar Ford Transit katk.
77 / 61 39 Ilmar Tamm M-B 240 D katk.
78 / 62 126 Andres Ainlo Jeep Cherokee 118
79 / 63 23 Allan Konovalov Uus rahvaauto 30
80 / 64 66 Indrek Orav VW 1300 -1418

Etteruttavalt ütlen, et Ðkoda suurepärase tulemuse nullis nende rallitamine (see on autoralli viga: ei ole ootamatuid ajakontrolle ja kihutatakse arutrult), mõlemas SAKP tulid enneaegse jõudmise eest laksud sisse. Samamoodi said esimeset paugu proua Potissepp ja grilli-ZAZ. pole siis ime, et nad puu üles leidsid... Ülejäänud enamuses hilinesid 1-5 minutit ehk ajagraafik ja keskmine kiirus olid täpselt õiged. Ainus tõeliselt täpne tegelane oli aga WAX, kes ei saanud kummastki SAKP'st trahvi! Talle järgnesid Andra Orn 1, Tanel Tero 2 ja Aavo Tamm, Reigo Vilu ning Veiko Vilu 3 karistuspunktiga.
Vasta

PlyVal64 Kirjutas:Ainus tõeliselt täpne tegelane oli aga WAX, kes ei saanud kummastki SAKP'st trahvi!

Sergei oli mõlemad SAKP? Big Grin Me tajusime seda ette Toungue Tead, 2 esimest AKP-d olid meil ideaalselt täpsed. Ja siis tuli sisse sinu legendiviga, ja me tegime üle Libatse paarikümnekilomeetrise ringi, et Kivi-Vigalasse jõuda Big Grin
Ja peale lõunat panime jälle täpselt 0 trahvipunktidega esimese etapi. Ja siis... sõitsime Haapsallu tankima Big Grin (kogu ralli peale läks pea 2 paagitäit) Jälle paarkümmend km lisaringi.
Eelviimane etapp oligi meeletu rallisõit - kõik rattad õhus, hambad risti, et sillad alt ei pudeneks, ja jõudsime, miski 13 minutilise hilinemisega, umbes, vist, kuna tee peal oli vaja veel mersu kraavist välja lükata, ja siis mingite Ladade ja Volgade taga kitsastel teedel passida Big Grin
No ja viimane etapp oli vist vaid paar hilinenud minutit, seda ka põhjusel, et oli juba nii pime, ja kaardilugeja ei näinud legendi viimast nooleotsa, ja sõitsime Roostal otse mere äärde välja Big Grin

Aga jah - kõva adrenaliinilaks oli Smile Järgmine kord püüame tulla mitte nii ralliautoliku masinaga, ja lahendada ikka kõik ristsõna küsimused ära. Seekord läks kuidagimoodi sõitmise tähe all ja ristsõna langes millegipärast teisejärguliseks...

Aga - tänud meie tiimi poolt kõigile korraldajatele ja osalejatele. Ülilahe üritus oli, on iga aastaga järjest paremaks läinud Smile
Vasta

meie pildid: http://www.album.ee/album/30043809/50097668
paraku rikkus koha esikolmikus volvo kütte janu (keegi raja ääres karjus pane juurde sa oled neljas ja ma panin), aga siiski olen viimasel 3 aastal napilt esikohast ilma jäänud, aga eks järgmine aasta saab kõik võidud võtta.
PS tegelikult oleks ilmselt klassivõidu võtnud, kui oleks olnud suike klass.
müts maha veelkord korraldajate ees, vot see oli sõit.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne