27-02-2008, 01:25 AM
Tänud ka Gaz 21 tiimi poolt, viimasepeal ettevõtmine oli.
Ristsõnaga saime enam-vähem ühele poole, kaardilugejal oli suvise tähesõidu kogemus selja taga. Tehnika pidas vastu, väike kummi vahetus ja paaril korral lahti põrunud õhufilter kuulusid asja juurde.
Minu aparaadi jaoks oli sõidukiirus parajaks pähkliks. Volga 3-e käigulisele kastile on kõige ebasobivam kiirus 45-50 km tunnis sellisel pehmel rajal. Teise käiguga karjub käes ja kolmandaga ei jaksa vedada.
Ööbisin Karude majas, eriline tänu Karuemale hoolitsuse eest!
Ristsõnaga saime enam-vähem ühele poole, kaardilugejal oli suvise tähesõidu kogemus selja taga. Tehnika pidas vastu, väike kummi vahetus ja paaril korral lahti põrunud õhufilter kuulusid asja juurde.
Minu aparaadi jaoks oli sõidukiirus parajaks pähkliks. Volga 3-e käigulisele kastile on kõige ebasobivam kiirus 45-50 km tunnis sellisel pehmel rajal. Teise käiguga karjub käes ja kolmandaga ei jaksa vedada.
Ööbisin Karude majas, eriline tänu Karuemale hoolitsuse eest!
Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"