mida arvata keevitusest...
#1

Et siis pakutakse müüa 3k eest sellist masinat:

MIG 135E
220 V
16A
35-120 A (AR-CO2)
mõõdud 420 x 230 x 380 mm
24,5 kg. kaal.

Täiskomplektsuses (koos käpaga).

Et siis tahaks keretöid teha auto kallal... ei peaks olema mingisugune viimasepeal pill... lihtsalt, et saaks oma masina tehtud ning tulevikus muidki asju teha. Kas sellega peaks saama ikka mingitki heaks nimetatavat tulemust?


suuga teen suure linna
Vasta
#2

autoplekkide jaoks on see täiesti piisav... max traat läbimõõt on vist 0,8?

ja saab ka argooniga alumiiniumi keevitada...
Vasta
#3

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: svenson
autoplekkide jaoks on see täiesti piisav... max traat läbimõõt on vist 0,8?

ja saab ka argooniga alumiiniumi keevitada...
Käib küll, kuid veidi lahja ehk siiski. Tegelikult läheks kontaktkeevitust ikka ka vaja-saab kõige soliidsemalt autoplekke kokku panna.
Jõudu!

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#4

Tore, et vastata aega leidsite... homme lähen teen vast väikse proovisiristamise ja kui kõik klapib hakkan reedest enda autot juba ise lappima Big Grin

ok nali naljaks, proovin enne parem siiski mingisuguse muu katapuldi või mis iganes riistapuu kokku keevitada ja kui püsib isegi veidi tugevamas tuules koos, siis ei ole midagi muud kui ainult käpp soojaks pikad närvid ja autokallale...

ISE TEHTUD HÄSTI TEHTUD Big GrinBig GrinBig Grin
Vasta
#5

Ma oletan, et sellel keevitusel saab ka traadi juurdeandmise kiirust sujuvalt muuta... Oluline on, et oleks reguleeritud õige kiirus. (kogemused vajalikud)

Teine asi on, et keevitatavad pinnad oleks puhtad. Puhtad roostest, mustusest, vanast värvist jne. Ühesõnaga haljas metall on vajalik normaalse tulemuse saavutamiseks.

Kolmandaks osta keevitus pritsmete vähendamiseks mõeldud spray. Lase seda nii keevituskäpa otsale kui ka keevitatavatele pindadele.


Keevitusõmblus:

Punktimine. Autoplekke muudmoodi eriti ei annagi keevitada. Kui teed pideva õmbluse siis tõmbab plekk kortsu ja hakkab lainetama. Plekki punktides keevitades oota iga punkti järgi veidike, et koht maha jahtuks (kui punktid järjest). Seda jällegi selleks, et vältida pleki "lainetamist"

Kogu jutt on isiklikest kogemustest kirja pandud
Vasta
#6

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: svenson
Keevitusõmblus:

Punktimine.

Mul on venelaste "Tor" punktkeevitus-üsna normaalne asi. Siin ta hind ja väljanägemine http://www.torus.ru/

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#7

Tsitaat:punktimine. autoplekke muudmoodi eriti ei annagi... kui teed pideva õmbluse siis tõmbab sul plekk kortsu ja asi untsus... sellistel kumeratel kohtadel ja eriti ka sirgetel on just oluline plekk kinni punktida! kui vaja oota iga punkti järgi veidike, et koht maha jahtuks. muidu võib kortsu minna!


see on jah A&O (näide elust enesest: minu masina parema karbi esiosaBig Grin) - muu tuleb juba iseenesest. Ja kui ikka väga kuumaks läheb, võib ka mitme cm kaugusel värv põlema minna...

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#8

Aga see aparaat osutus ikka köksiks veidike! Kui juba osta siis ikka osta selline pill, millega vajaduse korral saaks ka ikka veidi paksemat materjali kui 1 mm kokku lasta.

Seega küsimus ka siia foorumisse. Kust oleks võimalik soetada üks odavamate killast olev mig?

Tänud õpetuste eest samuti,
anti
Vasta
#9

kui palju maksb üks korralik kemp aparaat? pole aega poodides tuulta:duh

Miks need puud alati vale koha peal on?
Vasta
#10

Ilmselt pead silmas siiski Kemppi keevitus aparaati. Minu kogemus Kemppidega piirdub nii süsinik kui argoon keevitusega ja võin öelda et polegi need Kemppi süsinikud midagi eriliselt head, ometi on neid tööl väga mitmeid eri K.mudeleid, nii 220 kui ka 380 voldil töötavaid, pritsivad ja plärtsuvad nad kõik mingil määral. Aga kõige hinnatum keevitus on mingi vana vene toodang, oli nimi tal vist mingi Medok - näeb välja nagu sara aga jookseb ja õmblus tuleb ka suurepäraselt. Üks Kemppi seisab näiteks lihtsalt nurgas ja keegi ei taha sellega teha sest on 220v ja jooksma seda ei saagi korralikult on teine täitsa tutikas, remondiski juba paar korda käinud. Lühidalt on ikka väga häid vene asju ja ei maksa end lasta petta kaubamärgi suurest tuntusest. Ja üldiselt maksavad Kemppid p a l j u.
------
( ja kui see ei põhineks praktikast siis ma ei räägikski )
Vasta
#11

Kemppi firma omad on tõesti kallid. Kuigi MIGi suhtes üks soovitas küll Kemppi osta, et pidavat mig keevituse vallas ikka kõvad tegijad olema. Ise pole proovinud ei oska öelda...

Aga mõningased hinnad siis kemppil olid minu mäletamist mööda kõige odavamad mig-id järgmistmoodi... võimsusi ei mäleta, aga hinnad on küll veel meeles:
6 000 + midagi = kõige nõrgem
9 000 + midagi = keskmine
11 000 + midagi = juba ikka korralik pill

Nigel lugu jah, et Kemppide võimsused meelde ei jäänud, aga kellel täpsemat huvi, siis on neil pood Järvel...
Vasta
#12

ooohh.minu jaoks on see natuke kallis.hammas ei hakka eriti peale.Ega kellelgi veel mingit odavat aparaati pakkuda on siis andku teada.Autopleki keevitamise jaoks.

Miks need puud alati vale koha peal on?
Vasta
#13

Parim, millega endal kokkupuude olnd, on Wallius, paraku veel kallim kui Kemppi. Viimati sirtsutasin "Esab" nimelise aparaadiga, Walliusega võrreldes fekaal mis fekaal. Küll keeras traadi sõlme, küll mängis vooluga. Üks rist ja viletsus, ometi poleks sant masin pidand olema...

loll on loll olla.
Vasta
#14

http://www.stokker.ee/index.php?ln=et&lf...445&type=1

mul siis sihuke pill ja olen rahul!

jeep cherokee
cadillac fleetwood
http://www.zone.ee/mbcar/
Vasta
#15

leek Kirjutas:http://www.stokker.ee/index.php?ln=et&lf...445&type=1

mul siis sihuke pill ja olen rahul!


auto tegemiseks piisab sellisest täiesti.

Endal on selline http://www.stokker.ee/index.php?ln=et&lf...445&type=1

Ja ka rahul, ning rohkemaks ei näe absoluutselt mingit põhjust.
Vasta
#16

sama siin, otsin juba pikemat aega co keevitust. soovitavalt 3 faasilist. samas puudub kogemus 1 faasilisega, et kas ikka keevitab? saab korraliku ja kvaliteetse õmbluse autoplekile? kui keegi selgeks teeks et 1 faasiline käristab nagu purikas siis ei mõtleks enam pikalt...

I\'m a geographer, don\'t follow me!
Vasta
#17

No kui 3f vool olemas on, siis võta ikka 3f aparaat. Kui aga 3f voolu pole, aga on korralik tavavool, siis ülalmainitud Telwin käristab tõepoolest nagu purikas.
Vasta
#18


2004 suvel sai MIG180/2(140A) PIONIER ostetud Stokkerist.Olen väga rahul.Hind oli siis ainult väiksem.Aga kohapeal saab kliendikaardi teha, siis saab kohe alet.Et keevitusvoolu tugevust väheks jääb, pole veel tundnud.

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#19

hellrix Kirjutas:2004 suvel sai MIG180/2(140A) PIONIER ostetud Stokkerist.Olen väga rahul.Hind oli siis ainult väiksem.Aga kohapeal saab kliendikaardi teha, siis saab kohe alet.
Kui keegi midagi Stokkerist soovib, siis läbi minu saab rohkem alet kui kliendikaardiga. Smile Senini on kõik Telvini ja LincolnElectric aparaatidega väga rahule jäänud. Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne