Postitused: 282
Teemad: 62
Liitus: Apr 2007
Maine:
6
Tere!
Mis te arvate siis sellest kui lisada bensiinile veidi atsetooni?
Kas lõhub ära midagi?
Olen kuulnud et see vähendab kütusekulu.
Edu.
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/sets
--------------------------------------
Minu albumid
Postitused: 41
Teemad: 12
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
ei tohiks lõhkuda, ise olen proovinud ja kütusekulu tõesti vähenes kui siiski vähe, atsetoon maksab ise rohkem nii, et rahakotile see kasulik siiski pole.
ostan, müün ja vahetan
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Võib-olla (?) vähendab bensiinikulu, aga suurendab tihendite kulu.
Umbes 10a tagasi me sõitsimegi atsetooniga. Sinna aega jäid igatsugu karburaatori osade ülessulamised. Isegi palju aastaid vastu pidanud ujukikambri klaasid sulasid üles. Ei olnud harvad juhused, kus ajudega masinad läksid "lolliks". Siis tuli neid "psühhiaatri" juures jälle ümber installida.
Kui sind sellised "pisiasjad" ei häiri, siis vala omale lahustit paaki.
Postitused: 282
Teemad: 62
Liitus: Apr 2007
Maine:
6
Aga kui palju 10 liitri bensiini kohta atsetooni panna?
Kas mootori võimsus tõuseb?
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/sets
--------------------------------------
Minu albumid
Postitused: 149
Teemad: 5
Liitus: Jul 2007
Maine:
1
pigem tolueeni pisut ohutum kui atsetoon.olen pannud 10%bensiinile juurde ja rajal oli tuntav vahe
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Atsetoon, ehk rahvale tuntud kui nitrolahusti lahustab-punnutab plastid, pleksiklaasid, kummid, jne. Ei soovitaks bensus kasutada.
Metüülbenseen, ehk tolueen, või ka rahvakeeli toluool tõstab bensu oktaanarvu. Samas põleb pisut aeglasemalt.
Postitused: 1,255
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
Atsetoon ja nitrolahusti on siiski täiesti erinevad asjad.
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
Mingist õpikust on meelde jäänud, et atsetooni lisati bensiinile Þaporoþetsi mootori põlemiskambrite tahmast puhastamiseks. Atsetooni ja bensiini mahtude suhe jäi kindlasti tugevalt alla 1/10 ning sõita tuli suurel kiirusel, et mootori temperatuur küllaltki kõrge püsiks.
Postitused: 159
Teemad: 25
Liitus: Aug 2003
Maine:
3
Atsetoon ja nitrolahusti on ikka täiesti rinevad asjad.
Atsetoon on märksa tugevama plastmassi sulatavama toimega kui nitrolahusti.
Toksikomaanid kasutasid ja kasutavad ka praegu nitrolahustit.
Gaz m20 Pobeda
Postitused: 5,776
Teemad: 733
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Milleks see atsetooni või ükskõik mille muu lisamine hea on? Mürgitate vaid iseennast ja keskkonda. Bensiini ja head bensiini on Eesti Vabariigis vabalt saada.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
Samas, kui on mingi haiglaslik vajadus bensiinile midagi lisada, siis poes on küllalt bensiinilisandeid. On ohutuv kui enda või tuttavate "spetsialistide" soovitused. Üldiselt peaks selliste asjadest tulenev kasu kuskil paari protsendi ulatusse jääma, aga samas on vähemalt endal hea olla.
Postitused: 2,994
Teemad: 68
Liitus: Sep 2002
Maine:
50
Tolüeenist ei tohiks normaaltingimustes mingit tolku olla, võib-olla ainult siis kui tanklas müüdava bensiini oktaanarv madalam on kui ette nähtud ja auto aju selle peale süüdet konservatiivsemaks tõmbab. Kasu on tast ikka siis, kui mootorit ja eelkõige mootorijuhtimist ka vastavalt modifitseerida.
Aga jah üks asi on teooria, teine asi igapäevane elu Eesti tanklate ja kütusega. Minu igapäevaautol läks "vana Euroopa" bensiini nägemise peale tippkiirus hoobilt 10 km/h suuremaks, kui selle paarutamisega veel kopsud saastast tühjaks ka köhis, siis lisandus veel 10. Ja Neste automaadist olen ma paar aastat tagasi saanud konkreetselt atsetooni järgi lõhnavat bensiini, nii et tont teab mis alkeemia mingi konkreetse kütuselaari peal täpselt toimib.
Postitused: 5,776
Teemad: 733
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Ma arvan, et tihti on sõiduauto lihtne hooldus (uued küünlad, nende juhtmed, õhu- ja kütusefilter ning karburaatori puhastamine/häälestamine) oluliselt lihtsam hobujõudude lisa ja kütuse kokkuhoid, kui atsetooni, lahustite või tont veel teab millega mässamine. Kütusemagnetitest ja -ionisaatoritest ma parem üldse ei räägi.
Mulle tundub, et lisadega jauramine kerkib peamiselt esile olukordades, kus on kõne all peedist pesumasinale trumli tegemine ehk kus sõiduki üldine kulumisaste jõuab juba remonti vajavasse staadiumisse. Ja et remont on kallis, siis võetaksegi kõiksugu "ussiõlid" kasutusele, et laibast viimanegi elumahl veel kätte saada. Võtke siis üldse parem kätte ja kallake auto paak oktaanarvu tõstjat täis...vat siis saate mineku... :p
Kümme lisakilomeetrit tippkiirusest on aga pigem selline "mul on pikem kui sul" kategooriga. Reaalses elus piirdub ju auto tippkiirus 90 km/h, vahel ka 110 km/h. Ja mis vahet seal on, kas maksimum autol on 170, 180 või 190? Tüüpilisel Eesti maanteel läheb see korda vaid liikluseeskirjadele vilistajale.
Ringraja jaoks on aga olemas spetsiaalsed võidusõidubensiinid, mis oma tööd väga hästi teevad.
Eestis müüdavate kütuste kvaliteet on aga täiesti omaette teema.
Mis puutub kütusekulu vähendamisse, siis parimad variandid on sõidustiili muutmine ja ökonoomsem liikur.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Uued masinad hästi polsterdatud, ja ka rohkem korras, aga üsna sageli näed-kuuled kus mõni u 15 aastat vana Wolkar või muu riistapuu vurab tsitsutates mööda ühe mittetöötava silindriga.. See paneb bensukulule tõesti palju juurde. Vene tehnikaga ikka seda kolme silindriga sõitu miskipärast eriti palju polnud, juba jõud kukkus siis täitsa tagant ja autosid oli ka vähe üldse. Jah 130-d ja 53-d oma kaheksa pütaga liikusid vahel küll seitsme jõul, sest ühe mittetöötamine polnud eriti märgata.. Samas juhtus, et sõideti 3-silindril Pobiga tuhandeid km, nii et üks keps ja kolb välja võetud...
Solkbensiini ja kehva tihendikummi koostöö olen õnnelikult mosuga üleelanud, sest bensupumbakaane tihend pundus niivõrd, et lõi servapidi pumba kaane vahelt välja ja pump pumpas jõudsasti bensiini sisselaskekollektori peale ning seal oli päris lomp, mis ajas üle ääre. Tugev bensuhais ja pilk peeglisse tuvastas mingi vedelikuraja auto järel, mis paraku oli bensiin! Ja ime-ime, õku jäi lendamata.