Esiveoga automootor bagile?
#1

Minul oleks siis selline küsimus, et kas saab esiveoga automootorit bagile peale panna? Kui saabki siis kuidas?

Ette tänades!
Vasta
#2

Loomulikult saab, oleneb mis auto mootorit sa silmas pead täpsemalt ?

IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Vasta
#3

Opel Ascona, äkki oli 1981 a. auto täpselt ei mäleta.
Vasta
#4

Täitsa võimalik, olen näinud tehase bagi BAZ-2108 mootoriga, mahub küll. Lihtsam oleks muidugi kasutada Audi 80 mootorite spetsifikatsioone, (mootor piki sõidusuunda). Tehastest on tulnud bagisi ka ZAZ-i mootoriga.

IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Vasta
#5

Naabrimehel vedeles see tehase raam pöösa all ja ehitas kah zaz mootoriga bagi.
Vasta
#6

Aga kas ma saaks Opel ascona raamilt kõik: olgu mootori saab, aga kas saab ka eest pöörde mehanismi?
Vasta
#7

Kui tal lattrool on, siis saad selle ka, karp jääb jama. Käändmikud saad koos piduritega. Roolivarda ka. Vedrud ka vast. Amortidega juba raskem. Kui tahad odvalt läbi saada, siis gaz 53 või zili amordid. Kerega pole midagi teha, parem ikka toruraamile teha. Õõtsad oleks ka hea ise teha torudest. Need autopõhjadest kokku aretatud asjad pole kuigi turvalised ega kindlad.
Vasta
#8

Siin foorumiks peaks tänu otsingule leidma rohkelt sellkohaseid teemasid. Asconast kõiki asju ei saa, kuid umbes 75 protsenti kindlasti. Tagasilla puhul saab kasutada teiste esisilda (a-la Audi quattro Coupe) või siis lihtsamal moel ZAZ-i või mõne muu sõltumatu vedrustusega sõiduki õõtshoobi. Raam on muidugi vaja nullist teha.

Aga siit küsi enne nõu: http://www.rsmotorsport.ee/

Asp.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#9

Ühesõnaga õõtshoobasid siis Opel ascona pealt ei saa, kui saaks siis nad ei oleks ohutud, oleks vaja VAS või ZAZ õõtshoobasid, kuid ma olen ka siit foorumist lugenud, et ZAZi õõtshoovad pidid ebamugavad olema.
Vasta
#10

http://www.hot.ee/muda333/

Cinquecento
Vasta
#11

Õõtshoobasid saab iga auto pealt, aga neid on siis raske paigaldada?
Lihtsam oleks võtta nad lada pealt ja ümber tõsta, aga saab ka ise teha (mis oleks kindlasti raskem).
Vasta
#12

Ma siiski arvan, et on hulk paremaid variante kui Lada õõtsad. Näiline odavus on ainus nende pluss. Pigem võtta mõne lääne auto esisild ja seda tagasillana kasutada. Oluliselt parem amortide valik, lisaks lai võimalus rataste kaldeid ja kokkujooksu reguleerida.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#13

Kõige parem on õõtsad torudest teha, lääne autode sillad pole kah maastiku jaoks mõeldud. Mul endal selline loom valmimas:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#14

Kas sa tegid ette ja taha mõlemad ise?
Vasta
#15

Jep, tegin rakised ja keevitasin kokku.
Vasta
#16

Poisid, põhimõtteliselt on olemas vaid ühed õõtshoovad maailmas, mis selleks ideaalselt sobivad: NIVA õõtsad! Unustage ära igasugused ise aretamised ja plekist sita kokku keevitamised, need ei ole kunagi kestnud ega hakka ka kestma. Herr Kits jõudis samale tulemusele: Cobrade all on NIVA õõtsad. Esmapilgul väga tugevaks konstrueeritud isetehtud õõtsad ei kõlba tegelikkuses karu peesse kah. Niva omad on kõige kergemad ja kõige tugevamad. Lisaks ka kõige odavamad. Punkt. Vaata ka Rexeri kodukat: http://www.rexer.ee/22/index.html
Vasta
#17

Toru peab õige olema: Külmtõmmatud terastoru. Kui aiapostist teha, siis vajuvad nad jah ära. USA-s tehakse sama tehnoloogiaga õõtsasi ja kestavad küll. Niva õõtsad on liiga lühikesed, et pikka vedrukäiku saavutada (u. 300mm). Saab küll, aga bump steer ei lase sel juhul mingil moel sõita.
Vasta
#18

tarkol õige jutt, niiva õõtsad on paras kuusakoski viia, torudest õõtsad on piisavalt tugevad ja kerged, see "Rex" on kül lahe aparaat, seal mootor ees, suur koormus esisillal seal võivad nad end õigustada. Õõtsadega see teema et nad peavad hüpetele vastu pidama aga kui laksu paned on normaalne et nad kõveraks või puru lähevad, uute õõtsade valmistamine ei võta palju aega kui rakis olemas.
Vasta
#19

Kas "81. asconad olid ikka esiveolised?
Siis oli tootmises ju ascona b.

Golf mk1, VW T3, Lada 1200, Dnepr MT-10
Vasta
#20

Wikipedia andmetel hakata C-Asconat tootma septembris 1981.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne