05-03-2008, 00:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2008, 01:05 AM ja muutjaks oli Tegelane5.)
Jesper siin sa eksid et vanasti konkurentsi polnud ja kulusid ei optimeeritud. Juba Ford T puhul Henry Ford arvestas sendi sajandikke.(Pinto ohtlik bensiinipaak jne uuemast ajast) Lihtsalt tuleb asju vaadata üldisel taustal mis on antud ajahetkel mõistliku hinnaga toodetav ja mis veel mitte. Ning kui konkurent ei suuda sinu autost ökonoomsemat autot teha siis pole vahet kas sinu auto tarbib 16 või 6 l 100 le.
Samas ei tahaks nõustuda mõningate esiveo väidetavate eelistega-aimatav roolitunnetus. Rooli tunnetus on üldiselt esiveolisel tuimem. Piirolukordades nõuab kindlamat kätt, närvi(vaieldav). Vibama hakkamisel libedal teel on ikka esimene aimdus jalg gaasilt võtta- mis mõne esiveolise muudab väga järsku alajuhitavast ülejuhitavaks.
Samas ei tahaks nõustuda mõningate esiveo väidetavate eelistega-aimatav roolitunnetus. Rooli tunnetus on üldiselt esiveolisel tuimem. Piirolukordades nõuab kindlamat kätt, närvi(vaieldav). Vibama hakkamisel libedal teel on ikka esimene aimdus jalg gaasilt võtta- mis mõne esiveolise muudab väga järsku alajuhitavast ülejuhitavaks.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.