transport.automoto.ee
#1

Kui väga vastu ei olda siis millalgi lähitulevikus see juhtub.

Kogu ühistranspordi teema saab oma foorumi, uuesti regama ei pea ehk kasutajabaas jääb samaks.

Pakkuge välja, kes teid kanseldama ehk modereerima hakkab.

Samuti võite välja pakkuda milliseid alamfoorumeid vaja on? Buss, Tramm, Troll eraldi?
Vasta
#2

svenson Kirjutas:Kui väga vastu ei olda siis millalgi lähitulevikus see juhtub.

Kogu ühistranspordi teema saab oma foorumi, uuesti regama ei pea ehk kasutajabaas jääb samaks.

Pakkuge välja, kes teid kanseldama ehk modereerima hakkab.

Samuti võite välja pakkuda milliseid alamfoorumeid vaja on? Buss, Tramm, Troll eraldi?
Võiks olla ka neljas alamfoorum nimetusega : Muud. Seal saaksid inimesed oma GPSi jms jutte ajada. Ikaruse ja Vanade busside teemad võiks aga tuua Uunikumi alla tagasi ja ühistranspordi foorumisse teha neist splitid.

PS, kindlasti võiks ka midagi ette võtta nende ullikeste suhtes, st. äkki võiks keegi üle vaadata, kas mõne kasutaja IP on korduv.
Vasta
#3

Väga õige otsus! Pikalt juba ootasin.
Enivei... ärge nüüd ronge unustage Wink
Vasta
#4

Rongidele on oma foorum olemas.
Muidu võiks ka po russkii alateema olla veel... saavad mõned sõbrad veel rääkida omavahel.
Vasta
#5

Regardman Kirjutas:Võiks olla ka neljas alamfoorum nimetusega : Muud. Seal saaksid inimesed oma GPSi jms jutte ajada. Ikaruse ja Vanade busside teemad võiks aga tuua Uunikumi alla tagasi ja ühistranspordi foorumisse teha neist splitid.

PS, kindlasti võiks ka midagi ette võtta nende ullikeste suhtes, st. äkki võiks keegi üle vaadata, kas mõne kasutaja IP on korduv.

Kui viitsitakse, võiks trammi-trolliteemad ka jagada kaheks: jooksev jutt ning ajalugu. Ja see trammide ja trollide kaupa eraldi. See jutt on kunagi ka läbi käinud, kellegi praeguse mode poolt.

Ning toetan ka Vanade Busside ja Ikaruse tagasitoomist juurte juurde, mäletamist mööda lahmiti need teemad mingi aeg Uunikumist Vabasse teemasse ja siis Ühistransporti.
Vasta
#6

svenson Kirjutas:Kui väga vastu ei olda siis millalgi lähitulevikus see juhtub.

Kogu ühistranspordi teema saab oma foorumi, uuesti regama ei pea ehk kasutajabaas jääb samaks.

Sven on NERO.

Iga päev on foorumis kapaga uusi postitusi aga lugeda pole muud kui Nr. 4 trammil olnud aknad udused vai Nr. 6 trollis täna raadio mängis jõle kõvasti ning 12 hoopis remondis.Smile

Ei pea minagi provintslane enam häbenema, et mul metropoli kodanike keskustellu miskit väärtuslikku lisada pole.
Küll "Kaubamajaka" juures Papiniidus millaski eelmine nädal trollibussi nägin, ilus roheline ja üsna uue moega. Kardan siiski, et see tükiks ajaks viimaseks jääb siinkandis, olnud nimelt treileril läbisõidul...

loll on loll olla.
Vasta
#7

Jess!Wink
Ja Regardman pange kogu kupatust modereerima.
Ja ongi!
Vasta
#8

Pooldan üritust täielikult. Kahjuks osutub trammide ja trollide ajaloo eraldi löömine väga keeruliseks ülesandeks noorte lollikeste tõttu, kes ei tee vahet olulisel ajalool ja suvalisel jutupuhumisel. Ma ei eeldagi, et siin teised foorumlased, kes kogu seda ühistranspordivärki lolluseks peavad sellest aru saaks, aga selline see asi paraku on. Minu mõte on selline, et võiks olla mingi postituste päevalimiit vms, sest mõnel ei ole tõesti mitte midagi öelda, aga räägib ikka. See hoiaks ära ka igasuguste vaidluste tekkimine teemal "kes on suurem juhmard" ja selle sama IIIFFFARi poolt välja mõeldud versiooni.
Vasta
#9

oxygen Kirjutas:Pooldan üritust täielikult. Kahjuks osutub trammide ja trollide ajaloo eraldi löömine väga keeruliseks ülesandeks noorte lollikeste tõttu, kes ei tee vahet olulisel ajalool ja suvalisel jutupuhumisel.

Kusagile tuleb tõmmata piir. Mina pakun kaks varianti välja:

a) ajastu enne kandilist (2XX) Ikarusi ajaloo/uunikumide all, muu transporti. PAZil uunikumide all veel 652 (ja ehk varajane 672), KAVZil 651, LAZil vanemad kerekujud, laugja tagumikuga ja sellised suure L-tähega, mis Tuvel kinosaaliks oli. Ehk siis piir 1970ndate keskpaiga kandis. Trammidel piir Gothade ja Tatrate vahelt, rongide korral uunikumi piir Ungari D1 ja Riia DR1 vahelt.

b) Piir kusagile 1980ndate lõppu. Et kõik nõukatehnika ja nõukaajal liikunud (sotsmaade) tehnika ajalugu/uunikum, uuem transport.

Mina pooldan isiklikult rohkem varianti a) ehk siis 1980ndad ja 70ndate lõpp ei ole minu jaoks see "õige" uunikum/ajalugu (veel).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#10

valdo Kirjutas:Mina pooldan isiklikult rohkem varianti a) ehk siis 1980ndad ja 70ndate lõpp ei ole minu jaoks see "õige" uunikum/ajalugu (veel).

Nooremate jaoks seegi ajalugu, kümne aasta pärast heietame isegi, et vaat kuidas oli...
Kahekümne aasta tagune lugu praegu paras üles kirjutada, kuniks veel meeles.

Tõsi, et ajalugu loen isegi huviga. Näit. teema, kus miskid Stjopad tramme külitsi keerasid, päris põnev teadmine. Kui aga samane teave sadade garaazinumbrite vahele peidetud, jääb see minul küll nägemata..

loll on loll olla.
Vasta
#11

Pooldaks ise, et vanade busside teemad jääks samasuguseks(kajastaks ka 80ndate busse) ja tõstetaks tagasi uunikumi alla, kus nad pikka aega olid. Ammu oleks tulnud seda teha, sama ka eraldi ühistranspordi foorumiga.
Vasta
#12

Mina pooldaksin Valdo pakutud varianti b, kuna tõepoolest on ju kogu nõukaaja tehnika (200se seeria Ikarused jne.) juba ajalugu ja suures osas meie teedelt kadunud, miks ei võiks see siis uunikumide all olla?!? Variandi a puhul on selgelt vint pika puuga üle keeratud, ka on liiga keeruline sedasi markide järgi meeles pidada, mis läheks ühte ja mis teise kohta.
Üldiselt olen ühel meelel Mrali`ga, kes eespool avaldas arvamust, et teemad nagu "Vanad bussid", "Ikarus" ja muud taolised võiks kuuluda siiski "uunikumide" alla. Mina Mrali väidetavat eespoolnimetatud kahe teema "Uunikumidest" "Vaba teema" alla tõstmist ei mäleta, aga kui nii tõepoolest sündis, siis see on mulle küll äärmiselt arusaamatu...

Ühistranspordi foorumisse läheksid siis igasugused loendamise, TAKi jt. praegu eksisteerivate bussiettevõtete ja muud taolised teemad.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#13

Las Vanad Bussid jäägu kah nii nagu need teemad juba aastaid olnud on. Liigne puritaansus pole ka hea Wink

Need teemad said Uunikumist välja tõstetud umbes samal ajal, mil tekkis foorumisse see teema: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=10182 . Praegune Ühistranspordi foorum tekkis kah millaski 2005 alguses, täpset aega ei mäleta...
Vasta
#14

svenson Kirjutas:Kogu ühistranspordi teema saab oma foorumi, uuesti regama ei pea ehk kasutajabaas jääb samaks.

Pakkuge välja, kes teid kanseldama ehk modereerima hakkab.

Samuti võite välja pakkuda milliseid alamfoorumeid vaja on? Buss, Tramm, Troll eraldi?
Ehk võiks olla kolm alamfoorumit:
- bussid
- trammid ja trollid
- liinid ja muu.

Piir busside osas võiks olla viimaste Ikaruste ja esimeste Scaniate ja muu taolise vahel. Trammid ja trollid võiksid kogu täiega uude foorumisse tulla.

Kas vanasse foorumisse jääksid vanade busside teemad kõik ühe alamfoorumi alla? Kena oleks vist...

Modereerimise suhtes oleks ettepanek, et lähemal ajal saaks kirja pandud kümmekond punkti elementaarseid reegleid, mille vastu eksimine tooks kaasa hoiatuse, postituse kustutamise või tõsisemad meetmed. Siis oleks moderaatoril ka lihtsam oma kantseldamis- ja puhastustööga peale hakata. Kui vastuhääli pole, võiksin reeglite projekti lähemal ajal siia arutusele panna.
Vasta
#15

svenson Kirjutas:Pakkuge välja, kes teid kanseldama ehk modereerima hakkab.

Mina pakun alustuseks välja ühistranspordi sektoris kaks moderaatorit - 6631 ja Volli. Loomulikult eeldab see lisaks veel nimetatud kodanike nõusolekut ning teatud grupi tõsisemate foorumlaste nõusolekut... Seega võiks minu eeltoodud seiskohta esialgu võtta kui üht ettepanekut, mitte enamat.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#16

Ma arvan et ühistranspordi uunikumi teemasse tuleks teistmoodi suhtuda kui tava autode uunikumi. Kui mõni ühissõiduk liiklusest kaob, vaevalt ta enam erakasutusse massiliselt ilmub, ta on meie jaoks jäädavalt kadunud. samas on praegugi näiteks ronge mis võiks vanuse järgi kohe uunikum olla.
Vasta
#17

Tavaautode uunik mõiste suhteliselt lai. Talverallil olid 90alguse uunikuid küllaga Smile

Siiski on mul ülimalt heameel, et lõpuks ometi läheb jama stiilis 9932 liinil 2210 kuhugile mujale. Sorry aga bussiteemades mina küll uunikut einäe, noh väljaarvata siis teemad kus nämmutatakse Ikaruste üle.

Minuarvates kõik ühistranspordiga seonduv sinna kolida, neil loendajatel kah kergem, saab kogu vajaliku informatsiooni ühte kohta panna, eipea 2 foorumivahel jooksma.

Minul on siiralt hea meel, et lõpuks ometi tehakse see ära. Ja ma arvan, et minuga nõustuvad veel paljud.
Vasta
#18

Ühistranspordi teema kõik ikka ühte kohta. 2 teema vahel ei taha küll pendeldama hakata. Hea kui ühes kohas oleksid ka varasemad teemad (Ikarus osa 2,Ikarus osa 3 jt.),on vähem otsimist.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#19

Siin tekib jah dilemma kumma.
Kui juba eraldi ühistranspordifoorum, siis pakuks välja, et olgu seal siis ikka ühistransport, millist veel ikka liinil liigub. Ka vanu Scanne ja Volvosid, mis näiteks vanade busside all kirjas, veel liigub, küll aga ei liigu liinil Ikaruseid(v.a. trollid). Ikarused kõige täiega võiks minna uunikumi alla. Nii arvan mina.
Vasta
#20

tamar99 Kirjutas:Sorry aga bussiteemades mina küll uunikut einäe, noh väljaarvata siis teemad kus nämmutatakse Ikaruste üle.

Pole ju alleski Eestis enam siin vuranud uunikum-busse enam peale mõne üksiku!

1937.a. Opel Blitz (tegelikult üsna muudetud replika mõnede õigete tükkidega), 1940.a. Borgward, 1942.a. Saurer, paar 1950ndate aastate bussi (ZIS-128, ZIS-155) ning käputäis 1960ndate ja 1970ndate alguse PAZe/LAZe/KAVZe/Ikaruse/TAsid. Kõik. Hilisem kola pole enam ju nii huvitav.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne