#1

..................................


Vasta
#2

Lahe auto minu arust.
Vasta
#3

Küll kunagi liikus neid isendeid siinmail palju! 1997.aastal oli ka endal mõte selline soetada kuid plaaniks see jäigi.
Jõudu taastamisel!

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#4

no lause "auto peab olema moodne ja ilus", on ikka okse küll, nagu ka plaan sinna igasugu muude markide juppe külge kruvida. Muidu on eesti ajalukku igavaseks jälje jätnud mudel, väga töökindel ja hea masin (põlvkonna võrra uuemaga olen liikunud ja tegemist on hea autoga) jupidega pole veel keeruline ja kui selle originaali teed oled igal automeeste üritusel tähelepanu püüdja.
PS "moodne ja ilus" - rõve
Vasta
#5

supp Kirjutas:no lause "auto peab olema moodne ja ilus", on ikka okse küll, nagu ka plaan sinna igasugu muude markide juppe külge kruvida. Muidu on eesti ajalukku igavaseks jälje jätnud mudel, väga töökindel ja hea masin (põlvkonna võrra uuemaga olen liikunud ja tegemist on hea autoga) jupidega pole veel keeruline ja kui selle originaali teed oled igal automeeste üritusel tähelepanu püüdja.
PS "moodne ja ilus" - rõve

Jah originaal oleks parem.
Vasta
#6

natuke värvi,keevitust,lihvimist,pahteldamist siin küll ei aita.puhasta kere kuni akna aukudeni siis näed palju teha vaja on ja teha tuleb seal palju sest tegu japsiga.golfi tuli ja koonusfilter küll hea idee ei ole,aga kui sa öösel paremini magad teadmises et sinu datsun 3 hj vöimsam on naabrimehe omast siis küll
Vasta
#7

Kel plaanis sellisele sõidukile kord mustad numbrid külge kruvida, siis tasuks läänepoolsetes naaberriikides veidi ringi vaadata. Nende piltide põhjal saab antud sõiduki musta numbri konditsiooni ajamine väga pikk ja vaevaline protsess olema.
Mis neid G2 tükke puudutab, siis OK - paned need klaarklaasiga/tumedad/ristiga tuled ette, stange sisse ja tiiva peale saad samas stiilis tuled ka mõistliku aretamisega külge. Aga taha? Sinna enam Golfi tulesid ei pane...
Mis veel Golfe puudutab, siis nende hulgast veel korralikke isendeid leiab, kui just 16V GTI-d vms ei otsi. "Moodne ja ilus" ei ole, aga näiteks 90hj monopritsega isendeid annab igapäevasõidukina veel ilusti kasutada.
Kui odava raha eest sõidukit otsida, mis "moodsatest ja ilusatest" autodest väga kaugel ei ole, siis äkki Cali? Selle Cherryga samas mahus keretöid vajava isendi saaks juba suht väikse rahaga kätte...
Vasta
#8

Ok.Siin juba loobitakse............ .Kuid selleks ju foorum ongi. Minu isiklik arvamus.Ära Golfi võre küll pane aga tuled küll,need ju taskukohased. Samas auto võiks olla väljast originaal aga mis muu siis omaniku omal valikul. Samas saab seda masinat ka kiiremini liikuma panna. Oli vist 1,5 plokk 5 k.kast 84 aasta mudelilt jms. Kui huvitab siis otsin "retsepti" välja. Soomes selline asi tehtud ja ca 200km/h jookseb välja. Mulle isiklikult meeldivad nö sleeperid.Wink
Vasta
#9

Eks see ole juu omaniku enda otsustada, mis ta masinaga peale hakkab. Kuigi mulle meeldib rohkem originaal konditsioonis sõidukid, ei saa kätt ette panna ka siis, kui sm Jarlis tahab auto "seibideks saagida", sest ma ei ole ju omanik. Olen seisukohal, et tee, mis sa teed, aga vaata, et pooleli ei jäta.

Las lapsed mängivad, peaasi et ei nuta.
Vasta
#10

Pole midagi teha, mulle tuleb selle auto pilte ja seisukorda vaadates meelde ainult kaks sihtpunkti- pölluralli+kuusakoski.
Ei ole vaja seda isiklikult vötta, lihtsalt tööd on tollega ikka liiga palju. Kui keretöödeks lahti hakkad harutama siis saad ilmselt paremini aru mida ma mötlen.
Taastamine, (originaalist rääkimata) ei saa seal mingil juhul ära tasuda.
Toorik peaks ikka vähe parem olema, seda enam et tegu ei ole mingi teabmis haruldusega.

Minu isiklik nägemus asjast, ei pretendeeri absoluutsele töele.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#11

badass Kirjutas:... mulle tuleb selle auto pilte ja seisukorda vaadates meelde ainult kaks sihtpunkti- pölluralli+kuusakoski.
Ei ole vaja seda isiklikult vötta, lihtsalt tööd on tollega ikka liiga palju. Kui keretöödeks lahti hakkad harutama siis saad ilmselt paremini aru mida ma mötlen.
Taastamine, (originaalist rääkimata) ei saa seal mingil juhul ära tasuda.
Toorik peaks ikka vähe parem olema, seda enam et tegu ei ole mingi teabmis haruldusega.

Kui endale teha, siis ei olegi majanduslik äratasumine see kõige peamisem asi. Esimeseks proovitööks, mida tähendab TEGELIKULT ühe kere tegemine - pleki lõikamine/keevitus ning kaksikkumerate jm keerukate ruumiliste keredetailide replikana valmistamine eeltoodud tegevuste jaoks (läbiroostetanud detailide asenduseks), kõlbab ka see Datsun küll ja küll. Et hiljem juba kogemusi omadanuna julgeks mingi tõsisema liikuri kere ette võtta - vahet pole, kas selleks on MB 770 Grosser, Horch 951, Rolls Royce Wraith, L-1 "Putilov" või mõni muu isend... Wink

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#12

Jah, selles on sul tuline öigus, et keevitamise öppematerjaliks kölbab ta väga hästi. Kuna tolle fooliumisarnast plekki hästi keevitada on päris raske ülessanne.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#13

Kuna olen kodanik Jarlisega ,,natuke,, sugulane võtaks ka sõna. Minu arust on tähtis tahtmine ja pealehakkamine. Kui siin võtab võimust vingumine stiilis,,aga miks sa nii teed-tee parem nii nagu mina ütlen,, võib poisil sootuks asja vastu huvi kaduda. Seda virinat on niigi küllalt et noorus on hukas. Kas on tõesti parem et poiss lööks käega ja hakkaks kahtlaste sõpsidega nurga taga suitsetama või midagi kõrist alla kallama. Datsun on küll küllaltki omanäoline ja huvitav kulgur aga mitte erilist ajaloolist väärtust omav apastraat. Teda võib pidada mingil määral eesti rahvussõidukiks. Sama võib öelda ka Serrade ja Kadettide kohta. Nende viimaste ümberehituse kohta ei kaeble eriti keegi. Poiss on hakkama pannud arveststava summa oma taskurahast ning tal on ka ettekujutus milline auto peaks tulema. Arvestatav osa igasugu kulumateriale(piduri,siduri ja veermiku jupid) on kaubandusvõrgust omale muretsetud. Hetkel on plaan mõne autokooliga liituda ning selles suunas käib ka raha kogumine. Muidugi on igaühel oma arvamus asjast ning seda ei saa kellegilt ära võtta.
Terv.Jaanus
Vasta
#14

Vanaisal oli ka lühikest aega Datsun ja modifikatsiooniks oli nuga, mis käis käigukangist välja. Seeriatootmises see vast polnud ?

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Vasta
#15

See Golfi iluvõre idee tekkis sellest, et originaal on lootusetult ribadeks sõidetud(eelmiste omanike poolt) ja kohalik kaubandusvõrk ei võlu seda enam kusagilt välja. Volkari oma on välimuselt, kuid mitte mõõtmetelt kõige ligilähedasem originaalile. Kui keegi oskab anda mõne arvestatava vihje kuidas leida järgmised uued osad sellest nimistust, oleksime väga tänulikud.
Esimene iluvõre
ümmargused esituled
suund pluss park esistange sisse
tagumised tuled
Terv.Jaanus
Vasta
#16

Kuna ma ilmselt juba vingujate hulka olen arvatud Smile , siis...
Ma kardan, et Golfi võre sobivaks tegemine on umbes sama töömahukas kui paarist vanast pooletoobisest orig. võrest ühe kokkuküpsetamine.
Kas need esituled ei ole need standardsed ümmargused (7" vist oli mõõt)?
Vasta
#17

jõudu!

mõtlesin minagi paar aastakest tagasi datsuni soetamisele. Tõsi - mõttes mõlkus 100A, mis südamelähedaseim. Ega muidugi 240Z-l kah häda pole - aga toona oleks taoline masin mu rahakotile liiast olnud... Netis tuulates leidsin ühe hollandi datsunifänni kodulehe (mis ei eksisteeri enam kahjuks) ning pärisin, mis on masina puhul kõige raskemalt leitavad.
usun, et pole kurjast juttu siia üles riputada (minu kiri, mis kronoloogias esimene, on allpool):


-------- Original Message --------
Subject: Re: datsun 100a
Date: Thu, 30 Jun 2005 22:10:50 +0200


Hello teet,

A lot of the mechanical parts for 70's Datsuns can still be found, some
still with Nissan (contact points were also used in Micra for instance) some
aftermarket ( so many Datsuns were sold lots of producers of parts had them
in their list) and through ebay some old stock can sometimes be found.
Things like exhausts are starting to get rare because many people need them,
difficult to find but you can always have a custom made stainless steel
exhaust fitted. Rear suspension arms are very rare and they rust in wet
climates.
Biggest problem with 70s datsuns is rust and interior. No new interior parts
can be found, only second hand and not all countrys in Europe had similar
specifications. De bodys (including bumpers) can rust quite badly and
although some parts can be found it will always be a lot of work to get them
fitted. Wings are getting difficult to find especially original Nissan
items. So if you go for a Datsun, and they are great to own, drive and work
on, go for the best you can find, Complete interior with no tears in seats
and speakers cut into doortrims, as little rust as possible and all the
plastic bits (vents, badges, grille pieces) there. That way you start with a
complete car you can enjoy and improve on.

No matter what car make you choose, have lots of fun owning and driving your
future classic!

Iwan

----- Original Message -----
Sent: Wednesday, June 29, 2005 10:15 PM
Subject: datsun 100a


> first of all: you have created quite good page of datsuns. Keep up the
> good work!
>
> as I am just about to choose a car for longer project, I would like to
> consult with you. The idea would be restoring car well enough to get
> unic-numberplates. So at first goal would be set to get it 100% original
> condition.
>
> as I am not familiar with Datsun, the main question would be: how is the
> situation with spare parts - are they still produced (for F10)? I mean
> things that need replacing anyway: like exhaust pipes, suspension etc?
> how is the situation with literature - can it be found in means of
restoring?
>
> ok, I will not bother you too much with questions - as I have not decided
> yet, if I will choose Datsun for my project... But it would be great, if
> you would be so kind and consult me a bit.
>
> teet,
> has had datsun in mind for about 10 years Wink
>
>

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#18

Kui Eestist töesti seda iluvöre ei ole leida,(mida ma ei usu), siis vöib proovida meilida näiteks sellele härrale: http://www.blocket.se/vi/13639788.htm?ca=
Kirjutab seal, et tal palju juppe erinevatele Datsunitele pakkuda. Inglise vöi soome keel vast ajab asja ära.
Mulle sattus endalegi mingi aeg kätte mingi firma laojäägid mis sisaldasid 70löpu datsunite varuosi,oli seal ka ntx uus mootoriplokk,kolvid,aknaliistud mis ukse küljes käisid ja palju muud pudi-padi. Andsin nad kellelegi ära kahjuks, ei tea mis neist edasi sai.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#19

Soome keelt soovitasin seoses müüja nimega, mis on Matti. Ühtegi sellise nimega rootslast pole ma veel kunagi näinud, ja Rootsi on soomlasi täis nagu Eesti sihvkamehi.
Ot off.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#20

Auto vahepeal arenenud ka?

Fiat 127 0.9l
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne