Ðassiitraktor RS 09

Manks, haakele on ka torud, hiidlasel õigus. Kastiväristaja omad on suuremate stutseritega (27 võtmega kastil, 22 võtmega haakel)
Tiit, nendele torudele jäävad kõika asjad etteSad
Piltide eest tänud ette.

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta

Ka minuteada sakslasel ei ole raudtoru haakeraua silindri tööks kasutatud, ikka voolikud olid ja on. Otse jagajast silindrini ja tagasi.
Vasta

Selles teemas lk.14 parempoolsel pildil on ju ilusti näha minu traktoril tagasilindril on torud ja lühikesed voolikud.
Wink
Vasta

(11-06-2012, 12:47 PM)andrusi Kirjutas:  Selles teemas lk.14 parempoolsel pildil on ju ilusti näha minu traktoril tagasilindril on torud ja lühikesed voolikud.
Wink

Jap, midagi näeb siit ka.
Suurema kaarega toru läheb siis pöördsiibri kõige välisema sektsiooni külge suunaga sõidusuunas? Ma ei saa kuidagi sotti, kuidas see käigukasti külgepidi taha suubub, pole nagu ruumi.
Kas toru jääb k.kasti ja siduripedaali/jalaplate tugilati vahele või sellest tugilatist väljapoole?

Äkki on selline trikk, et 4 sil mootoriga mahub ja 2 sil ei mahu?


Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta

Poisid teil võib isegi õigus olla. Smile Sel juhul on toru kahe vooliku vahel, st. jagaja poolses otsas on ka voolik. Kui oma masinale ligi pääsen katsun uurida, peast praegu ei mäleta.
Netist tõde otsides sattusid sellised pildid, kus on silindripoolne ots näha, aga teisel pildil paistab, et toru läheb otse jagajasse, Andruse pildil paistab ka, et toru otse jagajasse. Rohkem sellist varjanti pole näha olnud.
RS-i raamatus paistab ka piltidelt, et ainult voolikud lähevad jagaja külge.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta

Pildistasin eest ja tagant
(11-06-2012, 09:07 AM)peeterpaul Kirjutas:  Tiit, nendele torudele jäävad kõika asjad etteSad
Piltide eest tänud ette.

No seal ruumi on ikka


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta

Tiit,

sinu pildilt selgus ka juba järgmise probleem lahendus.
Sain need torus isegi parka, aga silinder kuirnahk liigub ju üles ja alla.
Ning ülemise otsaga läheb ühe toru vastu. Vähe järsem liigutus ja toru pooleks. Huvitav kas see kronstein õlipaagi küljes on tehase seades asi?

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta

(12-06-2012, 18:49 PM)peeterpaul Kirjutas:  Tiit,

Huvitav kas see kronstein õlipaagi küljes on tehase seades asi?

Ikka tehasest
Vasta

Ilmselt sobib mu küsimus siia teemasse paremini. Kui keegi arvab teisiti, tehte vastav ettepanek, kuhu vaja...Toungue

Kas keegi on kohanud netis pilti, kus sakslase kast on kallutatud asendis? Või saab mõni abivalmis foorumlane teha pildid küljelt (kast maas, kast lõpuni ette kallutatud)? Too viimane oleks muidugi parem - saab midagi mõõtagi. Aga netilinkgi aitaks edasi mõelda.

Minu kätte on sattunud kaks käru moodi õudukat, mis on ehitet sakslase veokastist ja kättejuhtunud utiilist. Tekkis mõte kasutada sakslase kasti esitala ja kallutussilindreid kuueteistkümne kaasjastamiseks...

Aga selleks oleks hea enne end harida, kas ja kuivõrd see õnnestuda võiks.

Ühtlasi on mul vaja teada, kui pikk sakslase kasti tõstesilinder väljalükatuna on.Rolleyes Kokkulükatud pikkust ma juba tean.

Aitäh!
Vasta

Lükka suruõhuga silinder korraks välja, saad mõõta! Olen nii peale stopri väljavõtmist remontimisel silindreid osandanud vabas õhus- kolb võib teinekord üsna kaugele lennata. Rs silinder on 3-jätkuline. Välja ta ikka peaks tulema, kui lausa vett täis pole olnud.
Vasta

Tere,

Mul ka üks palve 09 omanikele. Huvitab, kuidas kinnitub kompressor jõuvõtuvõlli otsa. See on selline kahe sil. boxertüüpi vidin. Traktor pole mul RS aga eeldan, et kompressor peaks olema universaalne ja sobima ka teistele. Ehk siis kas kompressor kinnitub aiste, kesktõmmitsa kinnitusse, või kuhu ja kuidas?

Tänades ja tervitades, IP
Vasta

(17-06-2012, 11:28 AM)pen.skar Kirjutas:  Lükka suruõhuga silinder korraks välja, saad mõõta! Olen nii peale stopri väljavõtmist remontimisel silindreid osandanud vabas õhus- kolb võib teinekord üsna kaugele lennata.

Kui need silindrid oleksid mul vabas 6hus, siis oleks m66t juba teada. Aga hetkel on need kasti all W2gga Korrodeerunud olekus... Nende v2ljal6hkumine viisakalt on suurem ettev6tmine...

Tegelikult huvitab mind see, kas tegemist on mitmej2tkuliste silindritega...
Vasta

(17-06-2012, 17:56 PM)v6sa Kirjutas:  Tegelikult huvitab mind see, kas tegemist on mitmej2tkuliste silindritega...

Mitu jätku oli, kas kaks või isegi kolm.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

   
(17-06-2012, 13:14 PM)Isapull Kirjutas:  Tere,

Mul ka üks palve 09 omanikele. Huvitab, kuidas kinnitub kompressor jõuvõtuvõlli otsa...

Tere.
Raamatu järgi ja minu poolt kasutatav variant on keskpoomi alla, ketiga läbi riistade kinnitamiste avade.
Vasta

Kompressor käib lihtsalt jõuvõtuvõlli otsa, klõpsik fikseerib tiftiga ja too koerakett kinnita ümber tala- et korpus pöörlema ei pääseks.
Vasta

(17-06-2012, 19:09 PM)aavu Kirjutas:  
(17-06-2012, 17:56 PM)v6sa Kirjutas:  Tegelikult huvitab mind see, kas tegemist on mitmej2tkuliste silindritega...

Mitu jätku oli, kas kaks või isegi kolm.

Kui mälu ei peta siis kolm jätku oli.
Uuematel komressoritel olid juba kõrvad, kinnitus kardaanikaitse pesadesse ja polnud vaja enam ketiga mässata, vene traktoritele ei sobinud kuna nuutide arv on erinev.

http://www.google.ee/imgres?um=1&hl=et&s...=114&ty=74
Vasta

(17-06-2012, 22:29 PM)pen.skar Kirjutas:  Kompressor käib lihtsalt jõuvõtuvõlli otsa, klõpsik fikseerib tiftiga kardaanis ja too koerakett kinnita ümber tala- et korpus pöörlema ei pääseks.

Tänud vastajatele!

Kahjuks pole traktoril ei poomi ega ka tala. Mõte käb selles suunas kuidas see kompressor UTB V-445le tagumise PTO osa panna. Ilselt tuleb tagurpidi Y kujulise jäiga hoovaga kesktõmmita kinnituse külge ära sättida.

Tervitades, IP
Vasta

Tiit ja Marko (ja iga teine ksf loomulikult ka). Äkki saaks pildi siia mõnest tehase kun-raami agregaadist. Õnnestus leida heinavigla, aga pole küljes stopperit selle kõvera augulise lati küljes. Seda peaks saama kuidagi ju kõrgemale-madalame tõsta. Ju?

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta

Trügin siia teiste küsimuste vahele ka enda omaga.
Huvitaks RS-i käigukasti õli. Kui palju seda seal sees peaks olema ja kuidas kontrollida?
(kusagil kasti külje peal pidi olema ava õlitaseme kontrollmiseks?.

Praegu pidavat kastis olema mingi tavaline veokite transmissiooniõli. 80w90 vms. Tahaks aga taset kontrollide ja vajadusel lisada.


1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta

Ja hüdrosse ja käigukasti pane sama õli- nagunii nad ajapikku lähevad segamini. Kui käigukast ei leki, siis tuleb sinna õli hüdrost juurde ja tuleb vahel tagasi tõsta. Ei ole juurelnud, kui keeruline on käigukastile hüdropaagi funktsiooni lisamine. Nagu nüüdsetel traktoritel. Toivo Kirsi annab RS käigukasti 16,6 ja hüdrosüsteemi 8,2 l.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne