Toyota Avensise rooliristist ja selle vahetamisest
#1

avensise roolirist on mõeldud vahetamiseks!
paigaldus käib samamoodi kinni kärnimse teel ja asi ants!
mõne mehe postitust lugedes võiks siis juba roolilati ka ära vahetada, kuna see istub poldiga roolikardaani küljes kinni...
Kui juba esindus müüb rooliristi ja vahetuseks ette nähtud aeg on u. 2h, siis ei ole mõtet rääkida, et terve kardaan. Kardaani vahetavad ainult need, kes ei mõista risti vahetada! Uue risti paigaldamisel peaks kontrollima, et rist ikka enam- vähem keskele satuks..
Vasta
#2

Kas sa räägid valmistajatehase poolt ettenähtud protseduurist või osava remondimehe poolt kardaaniristi vahetamise võimalikusest?
Vasta
#3

valmistaja tehase poolt on ette nähtud, et kui rist deformeerub, siis vahetatakse ainult rist, mitte terve kardaan. muidu ju tehas ei müüks neid riste A- osana, kui neid pole ette nähtud vahetada...
Muidugi on lihtsam vahetada terve kardaan- seda muidugi juhul, kui raha piisavalt üle on.

See oleks umbes sama, et kui tagatiib läheb mõlkki, siis tuleb vahetada terve kere, kuna tagatiib on kerega ühes tükis...
Vasta
#4

Kuna ise töötan toyota esinduses, siis on neid risti vahetusi tulnud ette küll ja küll. camry kohta täpselt ei oska öelda, kuid arvan et sellele on ka rist eraldi a osana olemas.. võibolla sattusid lihtsalt miskise lamba otsa, kes ei mõistnud, et risti saab vahetada. Samas vahest ei ole võimalik tõesti risti vahetada, kui roolikardaan on näitekes väga roostes, kardaani poldid eemalduvad koos keermega jne.. Üldjuhul siiski on nad kõik vahetatavad!
Vasta
#5

gaz-24 Kirjutas:Kuna ise töötan toyota esinduses,

Mul on kahju sellest Toyota esindusest...
Kas ma tohin küsida tootekoodi sellel ristile, sobitaks ehk Corollale.
Vasta
#6

tootekoodi ei oska ma peast öelda, ja ega eriti ilma vin koodita ei olegi võimalik seda teada saada- võib juhtuda, et satub vale rist.
miks kahju esindusest? kas selle pärast, et keegi julgeb sõna võtta ja teie seisukohti ümber lükata?
Vasta
#7

Kahju selle pärast, et see protseduur pole ette nähtud tehase poolt. Ja rist ei saa erineda (juhul, kui sa oled vahetanud), sest ta on ühes mõõdus kõigil mudelitel. Küll mitte A-osana.
Kas teema algataja on esinduses liiga lühikest aega tööl või üritab tahtlikult foorumlasi petta.
Vasta
#8

No ma ei kujuta ette, kui pikk aeg on "liiga lühike" aga fakt on see, et oleme neid riste vahetanud ja vahetame ka edaspidi. Ise ma laos ei tööta ja ega erilise piinliku täpsusega neid riste uurinud pole ka. Aastas tuleb võibolla 3 või 4 risti vahetust.. Ja iga jumala kord on olnud uus rist Toyota originaal pakendis ning ma ei usu, et neid kuskil ümber pakendatakse.
Vasta
#9

Oleks kena, kui teemaalgataja nüüd selle niisama ärplemise ära lõpetaks ja oma jutu/väidetavate faktide kinnituseks kirjutaks siia mõne eraldi varuosana tarnitava Toyota originaalse roolikardaaniristi koodi (ükskõik millise Toyota-tüüpi auto oma) või siis veel parem - paluks pilti sellest originaalpakendis ristist. Või kolmas variant: palun väljavõtet remondimanuaalist, mis juhendab risti vahetama. Muidu jääb foorumikasutajast gaz-24 selline tühikargaja mulje(vähemalt mulle küll)...
Vasta
#10

Eks neid riste on vahetatud enne ja vahetatakse ka edaspidi. Lp. Style käest tahaks küsida, kas siis kui tema auto esiõõtsa alumine(üldjuhul ainuke) needitud munaliigend läbi on jätab ta poltidega kinnituva paigaldamata ja ostab kogu õõtshoova uue. Samuti tootis VW Golf II ühe poole roolivarrast reguleerimatuna, varuosana saab terve varda koos rooliotsaga. Nissan Bluebirdile, mudel T 12, sai esindusest roolilati remontimiseks kõiki varuosi. Ka ohtlik tegevus? Kui arvestada keskmist läbisõitu ja jaapani autode eluiga siis saab ehk ainult 1-2 rooliristi vahetust teha. Peale seda on augud võimalik et tõepoolest välja veninud.
Foorumi liige, nende asjadega tegelenud....ja usutavasti ka edaspidi.
Vasta
#11

Siin teemas juttu rohkem originaalosast, mida väidetavalt on eraldi saada, ja tehase juhenditestб mis lubavad sellist tööd teha. Näide õõtsaga ei ole ka siin kõige korrektsem: rooliristi saab kätte küll, aga tagasi kindlalt seda paigaldada on tunduvalt raskem. Siia sobiks rohkem näide, kus sa võtad vana munaliigendi neetidest lahti ja uuema pressid sinna sisse.
Vasta
#12

No Land Roveril ta pressituna käibki.
Vasta
#13

Tervist!!
Oskate öelda milles Avensisel mure võib olla et rool väheke raske keerata?
Kas mingi õli puudu vói milles mure?? Cool
Vasta
#14

(26-08-2017, 20:21 PM)Hannibal Kirjutas:  Tervist!!
Oskate öelda milles Avensisel mure võib olla et rool väheke raske keerata?
Kas mingi õli puudu vói milles mure?? Cool

Kas sujuvalt raske, või jõnksudega? Kui õli puudus, siis annab roolivõimu pump sellest kohe häälekalt teada.
Rool võib olla raske ka sillaseadetest, tühjadest rehvidest jms.
Tõsta esisild maast lahti ja seisva mootoriga krudi rooli, kohe on tunda kas on jõnksud sees, mis esimene p---s risti tunnus.
Eelmainitud 2h risti vahetuseks on optimistlik prognoos. Ise tegin terve päevajagu tunde. Kättesaamine (T22 kerel) oli ikka paras peavalu, kinni roostetanud nuudid jms. Vist oli isegi mootorikinnitus vaja lahti lasta.
Kui on soovi, siis on alles ka vahetusfondi kardaan, vana ristiga. Teeb elu kiiremaks, kui enne juba remonditud tükk valmis on.
Vasta
#15

(26-08-2017, 21:33 PM)hulgus Kirjutas:  
(26-08-2017, 20:21 PM)Hannibal Kirjutas:  Tervist!!
Oskate öelda milles Avensisel mure võib olla et rool väheke raske keerata?
Kas mingi õli puudu vói milles mure?? Cool

Kas sujuvalt raske, või jõnksudega? Kui õli puudus, siis annab roolivõimu pump sellest kohe häälekalt teada.
Rool võib olla raske ka sillaseadetest, tühjadest rehvidest jms.
Tõsta esisild maast lahti ja seisva mootoriga krudi rooli, kohe on tunda kas on jõnksud sees, mis esimene p---s risti tunnus.
Eelmainitud 2h risti vahetuseks on optimistlik prognoos. Ise tegin terve päevajagu tunde. Kättesaamine (T22 kerel) oli ikka paras peavalu, kinni roostetanud nuudid jms. Vist oli isegi mootorikinnitus vaja lahti lasta.
Kui on soovi, siis on alles ka vahetusfondi kardaan, vana ristiga. Teeb elu kiiremaks, kui enne juba remonditud tükk valmis on.

Kuule nagu ongi raskemat moodi väheke keeramise ajal. Ei jõnksuta miskit. Väheke kisub paremal poole ka aga ega peab konteollima mis jama on. Wink
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne