CZ 250, 1963a.
#1

Siin on üks tsett mis läheb taastamisele. Valik seepärast selline, et 25 aastat tagasi sai omatud just samalaadne Jawa 250. Panin lehte kuulutuse ja sama nädal kohe näkkas... Kohe tõin ära.
Tollajal oli ka n.ö. ``tuuning`` moes: nikeldatud küljekarbid ja porikad, krossi lenks, ees suurem ratas, uue tseti tagaamordid, ees uue Jawa porikas, väänatud sumpad(loomulikult uue Jawa omad), kõik ei tule kohe meelde...
Seekord sooviks hoida originaalsemat profiili. Sooviks ehk lisada tuuleklaasi ning korvi peale olen ka mõelnud.
Õnnestus tsikkel osta algse omaniku käest, kes oli ta uuena Tartu Dünamo poest 1963 aastal soetanud. Hoitud on kogu aeg garaaziz, 1974 a. vahetas mootori, millega on tänaseks sõidetud ca 5000 km. Kroomdetailid vajavad loomulikult vahetust.
Käivitus kohe, kuid paak ja kraan olid solki täis, kuna tsikkel oli paar viimast aastat naabrimehe käes olnud. Kuna ka süüde oli nats vale andis tsikkel väikse lopsu vastu sääremarja- tuttav tunne oli!
Dokumendid on olemas.
Igatahes ääretult hea meel on omada sellist tsiklit üle 25 aasta uuesti! Nostalgia?
Siit on näha tsikli tänane päev
http://nagi.ee/photos/AgUrsus/sets/83211/

CZ 250 1963 a., Pannonia T5 1966 a. korviga, Jawa 638 1986 a.

Kõik on alles alguses
Vasta
#2

hõbekaru Kirjutas:Seekord sooviks hoida originaalsemat profiili. Sooviks ehk lisada tuuleklaasi ning korvi peale olen ka mõelnud.
Tänavasõidu Cz-dele ei olnud külgkorv tehase poolt ette nähtud - raam ning 13 hobujõuline mootor ei ole selle jaoks just kõige sobivamad. Jawa nö. originaalklaasi paigaldamise õnnestumine on ka kahtlane, sest lenksud on erinevad ja kinnitused ei pruugi sobida. Aga üldiselt peab õnnitlema, tegu on väga ilusa ning hästi säilinud rattaga. Eriti meeldib mulle kahevärviline sadulakate, mis on siinmail suhteliselt vähelevinud. Kroomdetailide väljavahetamisega ma ei kiirustaks, vaid autentsema tulemuse huvides üritaks nii palju kui võimalik lasta taastada olemasolevad, mis ei tundugi väga halvas olukorras olevat.

Igatahes, eduSmile!
Vasta
#3

On olemas selle aparaadi ratas või isegi rattad ,peab otsima.Siis üks ilma kolvita mootor,võibolla midagi veel.Kui on huvi muidugi.
Vasta
#4

stretch Kirjutas:Kroomdetailide väljavahetamisega ma ei kiirustaks, vaid autentsema tulemuse huvides üritaks nii palju kui võimalik lasta taastada olemasolevad, mis ei tundugi väga halvas olukorras olevat.
Olen kuulnud, et kroomdetailide taastamine on suhteliselt keeruline ja kallis. Või on olemas mingeid häid näpunäiteid n.ö. vigade parandamiseks? Igatahes suur tänu stretch´ile tähelepanekute ja soovituste eest!

CZ 250 1963 a., Pannonia T5 1966 a. korviga, Jawa 638 1986 a.

Kõik on alles alguses
Vasta
#5

Sooviks leida siis ka CZ 250 kirjandust. Üks päev enne, oma CZ 250 ostu, põletas vana omanik tsikli originaalraamatu!?!? Vanahärra ütles, ta ei arvanud, et nii vana raamatut kellegil enam vaja läheb...
Õnneks tsikkel oli hästi säilinud!!!

CZ 250 1963 a., Pannonia T5 1966 a. korviga, Jawa 638 1986 a.

Kõik on alles alguses
Vasta
#6

tere õnnitlen ilusa ratta puhul mul on täits olemas tehase raamat kui pakkub huvi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne