AKTSIOON - vana ninaga UAZ
#1

Lubasin juba ammu kirja panna vana ninaga UAZ bussi soetamise saaga, nii värvikat ja sündmusterohket aktsiooni pole mu silmad veel näinud. Kes ei viitsi seda lugeda, mingu kohe edasi viimase lõigu juurde, kus on kirjas aktsiooniga seonduv. Kiiruga kirjapandud ülevaade:

Asi sai alguse minu jaoks selles teemas http://forum.automoto.ee/showthread.php?...351&page=1 , mille järel võtsin ühendust omanikuga. Oli küll noor poiss ja alaealine, kuid tutvustasin talle vanatehnika varjupaiga kontseptsiooni ja sellega seonduvat meie huvi antud uaziku kohta. Jutu tulemil tekkis tal kindel soov ja tahtmine buss vanatehnika varjupaigale müüa sümboolse hinna eest, kui oh häda – osta.ee-s oli tehtud selleks ajaks juba esimene pakkumine, mistõttu ei saanud oksjonit enam tühistada. Kiirelt sai välja käidud mõte, et lepime bussi hinnas kokku, ise panen oksjonile automaatpakkumise peale, mis tagaks minu võidu, kuid lõpphinnaks oleks jäänud 4000 krooni sõltumata osta.ee lõpphinnast. Olgem ausad, inimest ise ei tundnud ja tekkis väike hirm, et äkki läheb lõpphind liiga kõrgeks ja ametlikult peaksin ma ka selle hinna välja käima, kui müüja peaks meelt muutma. Kiire kõne muuseumipapale, äkki saaks UAZi enne oksjoni lõppu juba ära viia – oh rõõmu juba järgmisel päeval olnuks see võimalik. Kõne müüjale – tema põhimõtteliselt nõus, kuid masin asub maja taga heinamaal, kus on liiga pehme. Palusin tal leida külapealt mõne masina, mis selle välja sikutaks, kuid 4 tunni pärast oli seis väherõõmustav, oli püüdnud kahe erineva traktoriga, kuid mõlemad masinad oli seal saanud vaid püherdada. Esialgne plaan masin enne oksjoni lõppu varjupaika toimetada, luhtus. Siiski jäi müüjaga kokkulepe kehtima, et võidame ise oksjoni ja ostame 4000 krooniga masina ära. Tegin automaatpakkumise 5300 krooni peale teadmisega, et oksjoni lõpul tuleb silm peal hoida. Palusin ostjal enam mitte vastata võimalike ostjate küsimustele, ehk see peletab nad eemale.

Mõni päev hiljem tuli positiivne uudis, et masin on saadud tee äärde mingi suurema traktori abil, kuid enne oksjoni lõppu ei olnud muuseumipapal enam võimalust masinale järgi minna. Ja järgmisel päeval tuli külm duðð. Müüja vastas võimalike ostjate küsimustele, aga sellisel viisil, mis peletanuks eemale ka kõige tõsisema tehnikahuvilise, mille peale üks mees tegi vist vihaga 50000 kroonise pakkumise… Kusjuures, kõige suuremas mures polnud mitte mina, vaid müüja, sest ta ikkagi lubas selle ju meile 4000 krooniga, sõltumata oksjoni lõpuhinnast ja ta oli valmis oma sõna pidama. Samas tundus see pakkumine absurdselt kõrge ja isegi reaalse pakkumise korral poleks olnud mõtet omanikul lasta loobuda 46 000 krooni teenimisest puhtalt masina meile saamise pärast. Soovitasin tal müüa masin pakutud hinnaga, mitte tehingu mitte toimumise korral mitte lubada võitjal tingida ja vajadusel nõuda leppetrahvi läbi osta.ee ning siis müüa meile kokkulepitud hinnaga.

Oksjon lõppes hinnal 50250 krooni, võitja käis kohapeal masinat vaatamas ja soovis sellest teha turistidele reisijateveomasinat (!!!!) Esimese korraga jäi müügitehing vormistamata, kuna dokumendid olid inimese nimel, kes oli siit ilmast juba mõnda aega tagasi kolinud taevasematele jahimaadele. Ning sellest sai ostjale hea vabandus tehingust loobumiseks – müüdava kauba dokumendid ei ole korras, ostjal puuduvad volitused eseme müügiks ja pealegi on ta alaealine. Kuna tõsisel huvilisel oleks olnud võimalus masina dokumentide korrektseks vormistamiseks, siis mu meelest oli tegemist otsitud vabandustega leppetrahvi vältimiseks. Samas tulemus on meile soosiv, masin ootab meid endiselt 4000 kroonise hinnaga!
Mis on loo moraal? On Eestis olemas inimesi, kes soovivad vanatehnikat säilitada ja ei jookse tormi iga pakutava krooni peale.

Kuna nüüd võib asja avalikult rääkida, siis käesolevaga kuulutangi välja vana ninaga UAZi aktsiooni. Masina äratoomine on planeeritud 5-6 aprillile hoolimata sellest, kas raha saame kokku või mitte, maksan esialgu omast taskust. Ja kui ka hiljem ei saagi raha kokku, siis jäägu see mulle õppetunniks, et ei ole vaja tegeleda iga masina päästmisega.

Praegune seis selline:

tomm7: 150.-
raix: 200.-
mrali: 200.-
kris: 200.-

Kokku: 750.-

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#2

kris Kirjutas:Siis jäägu see mulle õppetunniks, et ei ole vaja tegeleda iga masina päästmisega.
Vastulause! On küll vaja tegeleda! Erandiks ja vabanduseks võib olla ainult see, et keegi teine juba parajasti päästab! Minu poolt üks e-Koidula paari minuti pärast teele.
Vasta
#3

http://varjupaik.jjts.ee/?action=text&P=...t&post=363

Sai ka Varjupaiga kodukale üleskutse pandud.
Vasta
#4

vabandage rumalat küsimust, aga mis on (oletatavalt) masina mudelinumber - kas 450? Või hangitakse "450 ninaga 452-te"? Smile
http://www.autogallery.org.ru/uaszis.htm

insenerlik lähenemine: kui suurusjärk on õige, on kõik korras
Vasta
#5

Arvatavasti on tegemist UAZ-452-ga, mis on kapitaalis saanud 450 nina.
Vanatüübiline nina on aga ÜLE MAAILMA suur haruldus, (pea)põhjused märkisin ka Varjupaiga kodukal ära Smile
Vasta
#6

Annetasin ka 100EEK.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#7

Minu poolt läks ka natuke teele.
Vasta
#8

Minu poolt arwestage 250 ga.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta
#9

Sai ka väike panus teele pandud.
Vasta
#10

13piisab Kirjutas:vabandage rumalat küsimust, aga mis on (oletatavalt) masina mudelinumber - kas 450? Või hangitakse "450 ninaga 452-te"? Smile
http://www.autogallery.org.ru/uaszis.htm

Passi järgi 452, aasta oli vist 72 ja kere numbrit ei ole (ilmne viide ümberehitusele)

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#11

Kiire ülevaade pangakontodel toimuvast:

tomm7: 150.-
raix: 200.-
mrali: 200.-
kris: 200.-
41Degree: 100.-
IFFFAR: 100.-
aberwarum: 200.-
Edr: 100.-
Eno1: 200.-
Mehhanisaator: 250.-
andresko: 250.-

Kokku: 1950.-

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#12

Kui minu vahepeal saadetud rahast midagi alles, lisage sellele projektile. Kui ei ole, andke märku. Saadan juurde. Olen siin juba mõelnud, et peaks igakuise püsikorralduse tegema Kristo arvele, oleks vist lihtsam arveldada Wink

....
Vasta
#13

isandpauk Kirjutas:Kui minu vahepeal saadetud rahast midagi alles, lisage sellele projektile. Kui ei ole, andke märku. Saadan juurde. Olen siin juba mõelnud, et peaks igakuise püsikorralduse tegema Kristo arvele, oleks vist lihtsam arveldada Wink

Oleme Su lahkelt annetatud raha suunanud kõikidesse oma viimastestesse aktsioonidesse - LAZ, prügikiisu, 2140SL, omatehtud Mosse - ja praeguseks jääki ei ole.

41Degree'l on tekitatud juba püsimakse, kus tuleb vastavalt vajadusele muuta vaid päästetava masina markWink

Väike update ka:

tomm7: 150.-
raix: 200.-
mrali: 200.-
kris: 200.-
41Degree: 100.-
IFFFAR: 100.-
aberwarum: 200.-
Edr: 100.-
Eno1: 200.-
Mehhanisaator: 250.-
andresko: 250.-
oxygen: 100.-
korvimees: 100.-
k2sipidur: 150.-

Kokku: 2300.-

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#14

Suurima heameelega lisan UAZiku fondi veel kaks foorumlast:

tomm7: 150.-
raix: 200.-
mrali: 200.-
kris: 200.-
41Degree: 100.-
IFFFAR: 100.-
aberwarum: 200.-
Edr: 100.-
Eno1: 200.-
Mehhanisaator: 250.-
andresko: 250.-
oxygen: 100.-
korvimees: 100.-
k2sipidur: 150.-
TAR: 211.-
isandpauk: 200.-

Kokku: 2711.-

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#15

Panin omalt poolt ka ühe veidravõitu summa teele.
Vasta
#16

Oleme juba lõpusirgel, viimane poolööpäev on toonud rohket täiendust:

tomm7: 150.-
raix: 200.-
mrali: 200.-
kris: 200.-
41Degree: 100.-
IFFFAR: 100.-
aberwarum: 200.-
Edr: 100.-
Eno1: 200.-
Mehhanisaator: 250.-
andresko: 250.-
oxygen: 100.-
korvimees: 100.-
k2sipidur: 150.-
TAR: 211.-
isandpauk: 200.-
andres22: 100.-
zazik: 114,55
pppp: 200.-
Ants Kirna: 150.-
XTA: 111.-
hqs: 150.-
PETSS: 250.-

Kokku: 3786,55

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#17

kris Kirjutas:Masina äratoomine on planeeritud 5-6 aprillile hoolimata sellest, kas raha saame kokku või mitte

Nüüdseks enam kui selge, et finantsprobleeme pole. Varjupaikki soovib anda omapoolse panuse uue isendi äratoomise transpordi kaudu. Kuna muuseumipapa arvestab oma vabu hetki juba tundidega, siis kahjuks hetkel ei oska veel öelda, kummale päevale äratoomine langeb. Vabandan väga, aga suure tõenäosusega saan annetajatele täpsema info postitada PT-desse alles täna hilisõhtul.
Vasta
#18

Kuulutame esimese etapi lõppenuks koos tugeva plussiga - muuseumipapa saab taas veidi täiendust transpordikulude katmiseks. Lõplik seis jääb nii, nagu allpool ja jääme ootama pilte ja uudiseid nädalavahetusest. Tänud kõigile osalejatele!

tomm7: 150.-
raix: 200.-
mrali: 200.-
kris: 200.-
41Degree: 100.-
IFFFAR: 100.-
aberwarum: 200.-
Edr: 100.-
Eno1: 200.-
Mehhanisaator: 250.-
andresko: 250.-
oxygen: 100.-
korvimees: 100.-
k2sipidur: 150.-
TAR: 211.-
isandpauk: 200.-
andres22: 100.-
zazik: 114,55
pppp: 200.-
Ants Kirna: 150.-
XTA: 111.-
hqs: 150.-
PETSS: 250.-
TMS: 300.-
heiki12: 150.-
weldman: 200.-


Kokku 4436,55

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#19

Wabandust nüüd!Kõik ju tore kui tolle UAZ JJ saaks.Aga kuidagi peaks sinna ette aretama ka iluvõre.See ikka teistmoodi kui tühja augu kaemine.Kindlasti ju olemas pilte,milline too iluwõre täpselt välja nägi.See eriline kunstiteos polnud.Ehk olemas töökoda kus see asi wõimalikult originaali lähedaselt taastataks?

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta
#20

Veerand tunni eest asus Janu-Juku koos UAZ-iga Kärde lähedal, teel Varjupaika. Ja tegu on juubelieksponaadiga, järjekorranumber sel 250! Eile lisandus rahvale vaatamiseks ka Paidest pärit tuletõrje autoredel ZiL-131/AL-30.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne