Huvitavad Projektid Transpordist
#21

Seda kohe kindlasti, palju aega raha vajav projekt....
Vasta
#22

Küsiks teadjatelt, kas hübriidtrollidel on diiselmootor genekale või otse ratastele ühendatud, huvitaks ka kütusekulu?
Vasta
#23

Diisel toodab voolu rattaid vedavatele elektrimootoritele hübriididel.
Vasta
#24

postimees Kirjutas:Küsiks teadjatelt, kas hübriidtrollidel on diiselmootor genekale või otse ratastele ühendatud, huvitaks ka kütusekulu?

Solaris Urbino 18 Hybrid on kahe mootorityybiga 340hp 8.9liitrit ja teine 250hp 6.7 liitrit on ametlikud tehase andmed. Sisaldab kahte elektrimootorit, akut(410kg 6a elueaga) synkroonmootorit ning systeem tootab samal pohimottel nagu toyota hybriid...
Vasta
#25

Solaris Urbino 18 ei ole troll. See on hübriidbuss.
Vasta
#26

Just trolli kohta andmed puuduvad hetkel, kui leian siis annan siin teada
Vasta
#27

Minul on trolli kohta andmed olemas.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid191576
Vasta
#28

Kas hübriid trollikohta ka andmed on? nagu sealt postitusest lugesin on tegu ikkagi tavalise trolliga millele on eeldatavasti tehase poolt tellitud lisavidin 480V aku mille pealt vaikselt veereda saab, kui juttu oli eelnevalt hübriid trollidest
Vasta
#29

Defineeri mõiste hübriidtroll. Troll on põhiliselt elektri jõul liikuv buss. Sellele võib olla peale pandud veodiisel või -aku, mida kasutatakse kas voolukatkestuse või muu probleemi korral. Kasutusel on ka variant, kus teatud osa marsruudist läbitakse diiselmootori jõul, kuid põhiline osa siiski kontaktliinist tuleva voolu abil. Hübriidbussil on aga kaks mootorit, kusjuures korraga on kasutuses mõlemad mootorid. Kokkuvõttes on asi kütusesäästlikum. Trollibuss ongi mõeldud liikuma ilma tossamiseta ja elektri jõul. Milline see hübriidtroll veel oleks? Sõidab elektriga ja diisel lükkab ka tagant?
Vasta
#30

oxygen Kirjutas:Defineeri mõiste hübriidtroll. Troll on põhiliselt elektri jõul liikuv buss. Sellele võib olla peale pandud veodiisel või -aku, mida kasutatakse kas voolukatkestuse või muu probleemi korral. Kasutusel on ka variant, kus teatud osa marsruudist läbitakse diiselmootori jõul, kuid põhiline osa siiski kontaktliinist tuleva voolu abil. Hübriidbussil on aga kaks mootorit, kusjuures korraga on kasutuses mõlemad mootorid. Kokkuvõttes on asi kütusesäästlikum. Trollibuss ongi mõeldud liikuma ilma tossamiseta ja elektri jõul. Milline see hübriidtroll veel oleks? Sõidab elektriga ja diisel lükkab ka tagant?

Selles mu küsimus seisnesgi, nimelt mind huvitab troll mis liigub elektri jõul kasutades vooluvõtjaid mis võtavad voolu kontaktliinilt ning kui liin otsa lõppeb liigub edasi diiselmootori jõul, kas väidad et seda ei ole olemas?
Vasta
#31

Loomulikult on olemas. Üks seesugune on isegi Tallinnas käinud.
Vasta
#32

oxygen Kirjutas:Loomulikult on olemas. Üks seesugune on isegi Tallinnas käinud.

Just sellest oligi algul juttu ja selle trolli kohta kui keegi aadresi linki, kus pildid, spetsiifiliselt kõik detailid kirjas teab siis oleksin väga tänulik.
Vasta
#33

Ilmselt sellekohta siis vähe infot, diisel hübriid trolli kohta, kuna vastust pole.... kuid huvitav palju trolli mootor elektrit toodab, kui vool teistpidi liikuma hakkab, (omal suvila grunt jõe ääres) kas trolli mootorit tasuks ära kasutada hüdro elektrijaamaks enda tarbe tingimusteks? Ja kui tasub palju selline mootor maksta võib (ei pea korras olema, aga taastatav)
Vasta
#34

SarveMurdja Kirjutas:Ilmselt sellekohta siis vähe infot, diisel hübriid trolli kohta, kuna vastust pole.... kuid huvitav palju trolli mootor elektrit toodab, kui vool teistpidi liikuma hakkab, (omal suvila grunt jõe ääres) kas trolli mootorit tasuks ära kasutada hüdro elektrijaamaks enda tarbe tingimusteks? Ja kui tasub palju selline mootor maksta võib (ei pea korras olema, aga taastatav)
No hüdroelektrijaamaks ei sobi. Põhimõte on sama, et toodab voolu, aga hüdroturbiin ja trollimootor ikka erinevad asjad. Lisaks veel igasugused keskkonnakaitseorganid leiavad sada viga, tammi ehitus, voolu hulk ja kiirus jne jne jne. Ennem saab diiseltrolli kerest sulle puukuur+saun, kui selle mootorist HEJ.
Vasta
#35

Ei mõtlegi diiseltrolli mootorit aga vana Tr14 näiteks....tamm on juba nõuka ajast olemas, see peaks nõuetele vastama...
Üldiselt olen uurinud, soomest turbiin tellida maksab miljon, mis tasub ära võibolla ca paarikümne aasta pärast kui elektrit müüma hakata, kuid kui kõlbaks vana trolli mootor, mis peaks olema vähemalt kümme korda odavam, paneks mõtlema....
Vasta
#36

Offtopic, aga ära nimeta seda veodiisliga trolli hübriidtrolliks. See on rohkem nagu abimootoriga troll. Hübriid tähendab midagi muud.
Mis puutub spetsiifikasse, siis ma arvan, et seal lähtub kõik tellimusest. Suured sõidukid nagu bussid, trollid jne on põhimõtteliselt kõik eritellimusel valmistatud. Konveiertoodangut minu teada ei eksisteeri. Näiteks Omnilinkidel ei pidavat see üles-alla käiv kabiiniukse klaas üldse mitte Scania standard olema, vaid TAK-i tellimusel sinna pandud. Küllap saab ka siis neid veomootori variante valida ja erineva võimsusega elektrimootoreid ja abidiisleid omavahel sobitada. Ja siin on variante kindlasti üsna palju.
Vasta
#37

http://www.youtube.com/user/riverridebud...6Auay4cKD8
Võibolla sobib tulevikus Saaremaa ja Hiiumaa vahet käima siuke busslaev või lühendatult LASS. Lõpupoole on veel ulmelisem vihje, kuhu bussindus võiks areneda.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#38

See ujuv buss maksis mäletatavasti vähemalt kolme või neljakordse uue bussi hinna... seega mitte just soodne alternatiiv. Ja meie lainetavates rannavetes saaks seda üpris kiiresti nähtavasti allveelaevana kasutada.

Majanduslikust aspektist: eeldan, et vähegi pikemal distantsil selle masinaga inimeste vedu pole lihtsalt otstarbekas.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#39

Video lõpus nähtav maantee-tänavavõimekusega kergelennuk oleks huvipakkuvam vidin.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne