Millega pesta autot?
#1

Tere!

Küsimus siis, et millega pesta autot?
Ei mõtle praegu kõikvõimalikke autoðampoone vaid äkki peseb Fairy või pesupulber hoopis paremini?
On kogemusi?

Tänan.

http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/sets
--------------------------------------
Minu albumid
Vasta
#2

Pesupulber ja Fairy pidid auto rooste ajama.Autopesul võiks ikkagi kasutada autoðampooni.Paarikümnekroonisest POLAR autoðampoonist jätkub päris mitmeks pesukorraks ja selle ostmiseks ei ole ka vaja smslaenu kontoreid tüüdataSmile.
Vasta
#3

ehk keemikud seletavad paremini aga värk nii, et fairy peseb vaha(ja ka igasuguse muu autokeemia) maha.
vihmavesi on hea loputamiseks, ei jäta kuivamisel laike ja muid jälgi. sobib ka hästi aknapesupaaki.

auto pesuks ikka autoshampoonid(loodussõbralikud) ja ega siis poolt pudelit pole ka tarvis korraga ämbrisse surada.

E: kapoti alla värvimata pindadele on cif hea.

aga kui mu auto liigub valguskiirusel, kas on siis esituledest veel kasu?


Otsin pagasniku luuki 1/43 M407-le
Vasta
#4

kõrvalmajas tuttav oli ka hoolikas ja pesi autot 2x nädalas. ilus ja puhas oli. kuna tihti oli vaja pesta, siis oli kõige odavam vahend fairy - kulub vähe ja vahutab hästi.
aasta hiljem sõitis ilusa puhta ja täiesti matistunud värviga autoga.
Vasta
#5

motoblokk Kirjutas:Ei mõtle praegu kõikvõimalikke autoðampoone vaid äkki peseb Fairy või pesupulber hoopis paremini?
On kogemusi?
Pesen ikkagi shampooniga.
Märkimist väärib hoopis asjaolu, et pesen tihti vihma ajal. Sellel on mitu head omadust.
Kõigepealt on vihm pori pehmeks leotanud. Teiseks on pind pidevalt märg ja palju kergem on pesta. Kolmandaks peseb vihm pärast kraanivee maha ja ei jää inetuid vee soolaplekke.
Ka ei paista vihma ajal päike, mis on autopesu ajal päris vastunäidustatud.
Vasta
#6

Kõiksugu pesuvahendid on detergendid, mis seovad igasuguste rasvade molekule koos veega. Fairy on nõudepesuvahend, mis mõeldud nõude pesemiseks. Sööte prae taldrikult ära, taldrik rasvane ja kerge rasvase läikega nagu ka vahatatud auto. Erinevad vahad on ka rasvad, päris pika süsinikuahelaga, mida Fairyle meeldib siduda enda külge.
Fairy peseb auto ka kindlasti puhtaks, aga pesuvahendi hulka ei tohiks kindlasti võtta, nagu nõusid pestes vaid ikka kõvasti vähem. Võtab ehk autolt porikihi maha, mitte ei hakka vaha kallale.

K2ssar,
pole autovahade ja Fairyde keemias väga tugev
Vasta
#7

Hea ja lihtne mustusest värvipinnalt lahti saada on pesta hommikuse kastega. Kaste leotab pasa lahti, klaasipuhasti luuaga tõmbad kaste maha, seejärel loputad vihmaveega üle. Väga loodussõbralik pealegi.
Vasta
#8

Fairy ja pesupulber muudavad värvi päris kiiresti matiks, niiet ei soovita!
Enne pesemist laske autol märjalt tükka ega liguneda, et kuivanud saast lahti liguneks. Pesemisel kasutage ikka korralikku ðampooni! Ja mis peamine - VETT, VETT, piiramatus koguses VETT, sest vesi on see, mis liivaterad ja kõik muu ebameeldiva ðvammist jm. minema viib. Vastasel juhul kraabid lihtsalt auto värvipinnale kriimustusi. Ja vahatada soovitan ka ikka vähemalt 2 korda aastas. Enne talve ja pärast talve. Vahapinda on lihtsam pesta kah Smile
Vasta
#9

küsin samas teemas:

mis võiks olla parim ODAV vahend (peale kondiauru) vaha maha hõõrumiseks?

kogu muu protsess - seebitamine-loputamine-kuivatamine-vaha pealekandmine on suht lõbus ja vähe vaeva nõudev protsess.

ainus ebameeldiv liigutus on vaha pärast mahahõõrumine. eriti mingid servatagused jne. (mäletan küll veer mr. miyagi soovitust - wax on / wax off)

kas nt akudrelli otsa käiv mingi suurem pehme (vilt vms)ketas oleks hea mõte? et madalate pööretega lasta
vaha pidavat olma ka vastupidavam, kui teda on veidi soojaks lastud - imbub mikropragudesse paremini.

on mu jutul üldse jumet?
Vasta
#10

Mida sa mõtled odava all? Odavaimad poleerimisaparaadid maksavad 700+ krooni, alla selle midagi mehhaniseeritut ei leia (Handymanni 300kroonine pidi väidetavalt rämps olema, ei käi ringi vaid ainult vibreerib). Drelli otsa panek on imho halb idee, liiga kõrged pöörded, regulaatorist maha keerates pole jälle drellil jõudu. Aga noh ma pole eriline ekspert.
Vasta
#11

no eks ma mõtlesingi ODAVAIM töötav lahendus, mis elu kergemaks teeb.
seda, et Handymanni 300-ne kräpp on, kuulsin ka kuskilt.
mõtlesin midagi taolist akudrelli otsa.
ise kah suht võhik aga masinapark piisavalt suur, et püüda oma elu kergendada
Vasta
#12

Jesper Kirjutas:Mida sa mõtled odava all? Odavaimad poleerimisaparaadid maksavad 700+ krooni, alla selle midagi mehhaniseeritut ei leia (Handymanni 300kroonine pidi väidetavalt rämps olema, ei käi ringi vaid ainult vibreerib). Drelli otsa panek on imho halb idee, liiga kõrged pöörded, regulaatorist maha keerates pole jälle drellil jõudu. Aga noh ma pole eriline ekspert.

mul see 300 kroonine elukas juba üle aasta vastu pidanud ja ca 15 autosuurust pinda töödelnud (poleer, vaha, vaha poleer). väsimise märke ta veel ei näita ja selle raha eest on relva kui palju. ta vibreerib küll kõvasti ja esiti on valus teda auto pihta panna, aga samas ta käib ikka ringi ka ning seetõttu värske ja puhta padjaga teeb väga efektiivset tööd.

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#13

usku Kirjutas:mul see 300 kroonine elukas juba üle aasta vastu pidanud ja ca 15 autosuurust pinda töödelnud (poleer, vaha, vaha poleer).

sellest 300-kroonisest jutt?
Vasta
#14

No kui see riistapuu midagi väärt on, siis odavamaks küll enam miski ei lähe. Samas kui sa räägid juba 400 krooni maksvast poleerimislapist, siis ma arvan et spetsiaalne poleerija pluss vähem edev lapp on ikka parem variant. Poleerija põhierinevus drellist on ülekanne, drell on mõeldud kõrgematele pööretele ja seda madalatel pööretel järjekindlalt koormates... noh ma ei tea tegelt kas sedasi võib drellist lahti saada, aga kõhutunde järgi pakuks et võib küll.
Vasta
#15

Vähemalt vene drell (see nõuka aegne sinine) ei teinud dimmeriga tuure maha keerates küll endale liiga. Ei usu et betoonseina puurimine kergem töö on kui poleerimine.(Ei puhunud leiget õhkugi veel) Tuuride maha võtmiseks on muidu parem autotrahvo-sellega ei kao see madala otsa moment ära nagu türistoriga. Onul mingi bulgaaria jurakas autotrahvo otsas hoonimiseks krooni aja algusest-selle aja peale oleks taga juba mitu autot olematuks poleerinud.

Muidugi Handymanni drellide suhtes ei saa pead anda, aga ka siis peab ikka väga tehnika kauge inimene olema kui aru ei saa millal drell käes põlema hakkab minema.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#16

Nojah, drelliga poleerimisel on veel mitmeid ebamugavaid momente, aga ok, ma tehnikakauge inimene ja igasugu uuendusi ja kodukootud ratse kardan, poest ostetud drelle ise ei tuuni, autot pesen autoðampooniga ja vahatan lapiga Smile
Vasta
#17

rulli Kirjutas:sellest 300-kroonisest jutt?

just sellest. kui ma ostsin, siis oli ta veel helehalli värvi, aga muidu just selline ja handymanni toode. ostsin ülemiste keskusest vastavast poest. nüüd ostan ainult värskeid patju juurde. nanowaxi lasen ma ikka käsitsi ainult peale Smile

EDIT: mina ei vastuta tagajärgede eest kui selle ostate, aga igatahes on minu isend päris palju kasutust leidnud (sh korra põrandat poleerinud) ning seni kestab.

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#18

Mina, kui kogenud autopesija (natukene naljakas öelda, haha) võin öelda, et kui kodus survepesurit pole, siis ei tasu ikka oma sõidukit hõõruda. See surve all olev vesi on see, mis päästab värvikahjustustest. Sest kui mõni offroad/väga s*tane auto läheb näiteks statoili pesema, siis.. Peaks isegi teada olema, mida teevad pekslevad harjased ja liiv kokkuSmile Ja survepesuriga pestes tuleks alumisele autoringile peale panna pigiainet (peaks isegi kanistrites müüa olema). Funkab paremini, kui vesi, võtab pehmeks ja lahti kõiksuguse saasta. Liiva hõõrdumine muutub minimaalseks.
Ühesõnaga.. Kui tegemist on uue autoga, siis kõik tulge/minge Jazzi pesema, ausalt. Kõikse mõistlikum.
Kui tegemist on vana autoga, siis.. Kodune survepesur, õrn hoolitsus ja Turtle Waxi seeria peaksid olema teie parimad sõbradSmile


Andres
Vasta
#19

usku Kirjutas:just sellest. kui ma ostsin, siis oli ta veel helehalli värvi, aga muidu just selline ja handymanni toode. ostsin ülemiste keskusest vastavast poest. nüüd ostan ainult värskeid patju juurde. nanowaxi lasen ma ikka käsitsi ainult peale Smile

no siis peab proovima. tikutaku foorumis leiti, et see kõlbab ainult vast seina viskamiseks. miskipärast usun usku-t rohkem Smile
Vasta
#20

Kodanik rääkis akutrellist ja neil ju tüüpiliselt kiiruseregulaatorit pole, vaid lihtsalt 2 kiirust, aeglasematel pööretel näiteks 350 p/min, kiirematel 1200. Ja aeglasematel pööretel peaks moment just suurem olema, nt. Makita 6270 andmetes on kirjas 18/30Nm

http://www.tools.store.ro/docs/6280dw_e_view.pdf

Ise pole akutrelliga küll autot poleerinud, nii et põhiküsimusele jään vastuse võlgu.

Jesper Kirjutas:Mida sa mõtled odava all? Odavaimad poleerimisaparaadid maksavad 700+ krooni, alla selle midagi mehhaniseeritut ei leia (Handymanni 300kroonine pidi väidetavalt rämps olema, ei käi ringi vaid ainult vibreerib). Drelli otsa panek on imho halb idee, liiga kõrged pöörded, regulaatorist maha keerates pole jälle drellil jõudu. Aga noh ma pole eriline ekspert.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne