Põhja kaitse
#1

Kuna on plaanis golf 2 põhja mastiksiga ületegema siis küsiks weidi nõu.
Kas ma teen õieti kui teen sellised asjad:
1) Pesen põhja survepesuriga
2)kraabin lahtise mastiksi ära
3) puhastan roostesed kohad
4) kannan neile kohtadel roostesurma
5)ja kannan uue mastiksi peale

Kõik tarkused on teretulnud kuidas paremini teha.

Ehita, sõida, naudi
Vasta
#2

tegelikult haljale metallile kohe põhjatökatit ei soovita, miskit krunt alla ja kui vägahead tahta siis sinna krundipeale veel pealisvärv ning siis mastiks...



Vasta
#3

Aga kas ma peaks kogu vana mastiksi ära eemaldama põhjalt?

Ehita, sõida, naudi
Vasta
#4

Mina kraabiks vaid sealt, kust vajadus on (ehk siis sealt, kust on lahti löönud) - esiteks on selle orig. mastikse mahakraapimine sealt päris tüütu töö ja teiseks sa vaevalt et tehase põhjamastiksist midagi paremat sinna leiutada suudad.
Vasta
#5

roostesurm -> happekrunt->tavaline krunt->matt värv->mastiks->kahurimääre
Vasta
#6

Tsitaat:kahurimääre

Kust kohast tänapäeval on võimalik endale kahurimääret hankida ning kust leida vastav soojendusega kompressori agregaat, voolik vms? Teatavasti kantakse kahurimääre kuumalt peale, kuid kompressori külm õhk muudab PVK kõvaks ning pihusti otsast ei tule enam ühtegi tilka kahurimääret.
Vasta
#7

Minu isiklik arvamus on, et kahurimääre on siiski eilsesse päeva ehk aega, kui midagi asjakohast saada polnud, kuuluv abivahend. Nüüd on igas asisemas autopoes olemas lai valik põhjaplekkide kaitseks mõeldud keemiat. Vali millist tahad.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne