Copterline
#1

Eelneva uuringu põhjal selgus, et lennuhuvilisi on palju, teadagi täna Copterline esimest korda liinil kell 7.00 AW139, mis on valminud ameeriklaste Bell Helicopter Textron Inc ja itaallaste ning inglaste ühisfirma Agusta Westlandi koostöönaSmile

Copterline’i helikopter AW139 on varustatud mitmete turvalisust parandavate seadmete ja süsteemidega, mis ületavad ametivõimude nõudeid. HUMS (Health and Usage Monitoring System) kontrollib peaaegu kõiki helikopteri mehaanilisi süsteeme ja toiminguid. HUMS annab ennetavalt märku tekkivatest hälvetest hoides nii ära võimalikke tehnilisi rikkeid.

Lisavarustusena on helikopteris avariiujukite süsteem. Süsteemis on neli andurit, mis tagavad ujukite automaatse ja samaaegse täitumise. Ka pilootidel juhistel on manuaalne ujukite käivitusnupp.

*EPNdB- efektiivselt tajutav müratase detsibellides, mis arvestab nii müra spektraalset koostist kui ka müra kestust. Näiteks, mootorilaagrites on andurid, mis annab märku enneaegsest kulumisest. HUMS jälgib normidest kõrvalekaldeid ja annab märku enne kui laagrite vigastus põhjustaks mootoris vigastusi.

Turvalisem kui enne Sikorsky S-76 C+
Vasta
#2

SarveMurdja Kirjutas:Lisavarustusena on helikopteris avariiujukite süsteem. Süsteemis on neli andurit, mis tagavad ujukite automaatse ja samaaegse täitumise. Ka pilootidel juhistel on manuaalne ujukite käivitusnupp.
Olid ka S-76 minule teadaolevalt olemas, lihtsalt Tallinna lahe õnnetusel x-põhjusel süsteem ei käivitunud.

Aga erinevatele lennundushuvilistele, keda pidi palju olema jätaks lingi www.estvacc.net/foorum , kus on igati asjakohast infot. Sealsete tegelaste hulgas pole ebapädevaid tegelasi näinud. Samuti ei sallita seal eriti ebapädevaid küsimusi ehk läbustama sinna mitte minna.
Vasta
#3

Ja merendushuvilistele http://foorum.kipper.ee/ Väga viisakas koht ja pädevad inimesed. Loodan, et seoses selle lingi panemisega siia ei lähe nüüd sealses foorumis samasugune paabel lahti nagu siin on.
Edit: Ärge seal bussidest ega trollidest ka rääkima hakake, ega kirjutama mis laeva/lennukit kuskil liinil nägite.
Vasta
#4

SarveMurdja Kirjutas:*EPNdB- efektiivselt tajutav müratase detsibellides, mis arvestab nii müra spektraalset koostist kui ka müra kestust. Näiteks, mootorilaagrites on andurid, mis annab märku enneaegsest kulumisest. HUMS jälgib normidest kõrvalekaldeid ja annab märku enne kui laagrite vigastus põhjustaks mootoris vigastusi.

Turvalisem kui enne Sikorsky S-76 C+

Arvata, ega väga vahet pole, kopter on kopter. Ses põhjaläind Sikorskis lennates tahtnud ka ikka kõrvad lukku lüüa. Esimene kord jätsin lahkelt jagatud tropid kõrva toppimata, teine kord pistsin juba vabatahtlikult.... Viliseb nigu vanasaadan, raip.

loll on loll olla.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne