11-04-2008, 14:49 PM
Jah, Jesper, üldjoontes, olen Sinuga nõus.
Lisaks võin öelda, et kui Euroopas sõidab keskklassi kuuluv inimene, kelle aasta sissetulek 500 000 kuni 1 000 000 eek n.n. rahvaautoga, siis Eestis on tubli osa sellest sissetulekust läheb luksusmaasturi liisimiseks. Samas, viimasel ajal olen avastanud et hobisõidukitega sõitmine ei ole üldse kallis, vähemalt suvel. Stiilne ja taskukohane. Sellised autod nagu M-21 või MB W116 on stiilsed, mugavad ning vastupidavad. Mõjuvad enesetunnele sama hästi kui kordades kallim luksusauto.
Lisaks võin öelda, et kui Euroopas sõidab keskklassi kuuluv inimene, kelle aasta sissetulek 500 000 kuni 1 000 000 eek n.n. rahvaautoga, siis Eestis on tubli osa sellest sissetulekust läheb luksusmaasturi liisimiseks. Samas, viimasel ajal olen avastanud et hobisõidukitega sõitmine ei ole üldse kallis, vähemalt suvel. Stiilne ja taskukohane. Sellised autod nagu M-21 või MB W116 on stiilsed, mugavad ning vastupidavad. Mõjuvad enesetunnele sama hästi kui kordades kallim luksusauto.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.