Mõne näide autoesinduste lähenemisest.
#21

Info-autos asjad nii,et neil on aknapesuvedelik vist mingi eriline 60 eeku liiterToungue.Käin seal oma tööautoga(Pärnu esinduses) Ford Ranger,viimati tegin katset,panin aknapesupaagi silmini täis ja pärast kui autole järgi läksin ja paberitest teostatud tööde kohta lugesin,siis üllatuseks oli aknapesupaak 0,5L suuremaks läinud(tegelik maht on 2,5L),3L olid nad sissevalanudToungue Üks seik on veel,mis pole just isiklikult minuga juhtunud,lugesin seda mersu foorumist.Teema oli selline,et MB Vito-l oli mingil põhjusel eelsoojendus küünal minema lennanud ja muidugi plokikaane sellest kohast ära rikkunud.Hädaline pöördus Silberisse ja sealt öeldi,et oh see on köki-möki,taastame nii ära,et uut plokikaant vaja pole.Kui klient kaane "remondist" kätte sai,siis üllatus oli suur,uus eelsoojendusküünal oli oma pessa lihtsalt kinniliimitud ja seda lausa rõvedalt,kõik ümbrus oli paksult liimi täis pläkerdatud.Selle asja kohta ei oska isiklikult nagu midagi kosta,sest ise seda asja ei kogenud ja ei tea kas tõde või lihtsalt pläma.
Vasta
#22

endalt lisan, et ärge ülehinnake tootjafirmade valmidust vahetada sõlmed tervikuna.
kuna garantiiremont läheb nende taskust, siis kõik protseduurid on neil olemas.
isegi selline remondiliik nagu pidurikettaste treimine.
Järgmine küsimus, mis mind huvitab - väga levinud teenus, näiteks Toyota puhul.
Vahetus maksab näiteks 30 000 eek, aga vahetus koos vana detaili tehasele tagasi saatmisega 27 000 eek. Kuhu see detail läheb, mida ma tagasi saadan?
Kas parandatakse ning lastakse uuesti käibesse?

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#23

mossepower Kirjutas:Lisaks ei ole autoesindus remonditöökoda, vaid pigem autode müügi ja hoolduspunkt, põhirõhk ju ikka automüügil ja sealt ka sissetulek mille peal asja üleval hoitakse

Wrong. Uute autode müügi pealt ei teeni esindus praktiliselt midagi, kogu sissetulek tuleb ikka juppide ja järelteeninduse pealt.

Renault Laguna GT '06
Renault Twingo GT '08
Vasta
#24

Tfr, päris nii ikka ka pole. Vaata, ma lihtsalt TEAN autode sisseostuhindasid (ise ka sellega tegelenud) ja nende väljamüügihindasid. Aja jooksul on lihtsalt numbrid suurenenud aga vahed jäävad samaks. Põhimõtteliselt on minu käest läbi käinud absoluutselt kõigi markide tehasepaberid (arved, lepingud etc) peale Dacia. Seda marki lihtsalt eelmise sajandi lõpuni ei eksisteerinud Big Grin
Sedant küll, et tüki müügilt megakasumit ei teenita. Kuid koos erinevate teenuste ja lisavarustustega on kasuminumber peale kulude mahaarvamist ikkagi viiekohaline. On müügil käivet, tulevad ka kasumimiljonid. See situatsioon, kus Honda Civic reaalne müügikate oli suurusjärk 6000 krooni ja sellega jäi Veho ellu... lihtsalt turusituatsioon oli 90'te keskpaigas selline. Aga palju suudeti tänu sellele "suure tulega" siibikuid müüa? Terve Tallinn oli valgeid taksosid täis...
Vasta
#25

PlyVal64 Kirjutas:...on minu käest läbi käinud absoluutselt kõigi markide tehasepaberid (arved, lepingud etc) peale Dacia. Seda marki lihtsalt eelmise sajandi lõpuni ei eksisteerinud Big Grin

Dacia korral võid arvestada, et Dacia = (peaaegu) Renault ehk siis Renault viis osade oma lihtsamate sõidukite kooste veidi odavama tööjõuga riiki. Seda nii teeninduse, osade, hoolduse ja kõige muu osas. Ja ka tehase omanduse osas . Seepärast ma usun, et Daciate ja Renault'de soetamine esindustesse käib vast koos ja ühest kohast...).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#26

pean ka ütlema, et pikalt tegeletud uute autodega ja auto enda kasumimarginaal on suht olematu osade omaga, minuajal jagunes auto hinna suhe ca 15+15% hinnast diileri ja maaletooja vahel (näit. amsev diiler, baltic maaletooja), osade puhul ikka oli mingid 2x suuremad numbrid, aga see oli mudugi ammu. samal põhjusel tehti ka vanasti liba müüki ehk tehas andis arengu riiki masinaid odavamalt(meile) ja pärast pauh eurosse edasi (peale seda kui masin oli 5 min siis arvel olnud), kas see praegu ka nii on ei tea, aga oli veel sajandi alul.
Vasta
#27

Dacia oli ikka juba varemalt olemas.Ainult ,et Rumeenias.Siinmail nägin neid esmakordselt 86 aastal Zojus rallil.Naljakad autud olid aga näe,sõitsid.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta
#28

denis23 Kirjutas:endalt lisan, et ärge ülehinnake tootjafirmade valmidust vahetada sõlmed tervikuna.
kuna garantiiremont läheb nende taskust, siis kõik protseduurid on neil olemas.
isegi selline remondiliik nagu pidurikettaste treimine.
Järgmine küsimus, mis mind huvitab - väga levinud teenus, näiteks Toyota puhul.
Vahetus maksab näiteks 30 000 eek, aga vahetus koos vana detaili tehasele tagasi saatmisega 27 000 eek. Kuhu see detail läheb, mida ma tagasi saadan?
Kas parandatakse ning lastakse uuesti käibesse?

Vahetusfondi varuosad on väga levinud. Vanad vigased starterid, genekad, mootorid, käigukastid, sidurid ja paljud muud agregaadid lihtsalt remonditakse ja taastatakse tehases ära. Seetõttu, et vana detail tuleb taastamiseks loovutada, saadki remonditud jupi natuke odavamalt. Reeglina kehtib tehase poolt taastatud sõlmedele originaaliga võrdne garantii.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne