Teema on suletud

Nali Lexus RX peegliga.
#1

Juhtus sõna otseses mõttes õnnetus. Auto küljepeegli klaas on katki.
Autoks on Lexus RX 2004 a.


ELKE Auto hinnaks on 5400 eek. (ainult klaas)
B-kat. osa pole saadaval.
Venemaa (www.japancars.ru) originaal klaas letihind 180 USD, püsikliendile kuni 30% ale.
USA E-bay kasutatud komplektne peegel (kere, klaas, mootorid, soojendus jne 99 USD)

Selline tore lugu.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
#2

Kui sa otsiks ja paneks kirja koha, kust Peterburist kiirelt ja sularahaga peegli saaks,
siis poleks võimatu, et keegi selle sulle ära toob.
Peterburi vahet ikka inimesi käib.

kisub Opeli poole
#3

Kui ikka väga originaali taga ei aja, siis soovitan osta veoautode varuosa poest kumeruselt sobiva panoraampeegli klaasi ja see sablooni järgi lasta klaastöökojas mõõtu lõigata. Vajadusel servad matiks lihvida ja liimida liimsilikooniga katkise peegli peale/asemele. Kokku läheks kaks-kolmsada krooni.
#4

Kardetavasti on Lexuse puhul tegemist soojendusega peeglitega
ja see väljalõikamise idee ei sobi hästi.

kisub Opeli poole
#5

metronome Kirjutas:Kardetavasti on Lexuse puhul tegemist soojendusega peeglitega
ja see väljalõikamise idee ei sobi hästi.

Siis lihtsalt lapitud peeglil soojenduse funktsioon ei tööta, muud ei midagi.

Nagunii on peeglisoojendusel praktiline mõte ainult ühel juhul - kui auto on jäänud (ööseks) välja vedelema niisuguse ilmaga, kus algul taevast alla tulnud vihm ja lörts on tasapisi ilma külmenemisest tingituna muutunud mahapühkimatuks jääkatteks. Omist kogemusist tean, et selliseid ilmu (öid) on Eesti kliimas umbes 3-5 tükki aastas, ei enamat.

Kõikidel muudel juhtudel ei ole probleemiks harjaga, kaltsuga vms peegli peegelpinda kattev lumi, vilhapiisad, pori, tolm vms lihtsalt ära pühkida.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
#6

Kui ikka sajab korralikult, siis soojendusega peeglid on pidevalt puhtad. Üsna tülikas on linnas sõita ja pidevalt käsi koos kaltsuga aknast väljas ukerdada.
#7

sass Kirjutas:Kui ikka sajab korralikult, siis soojendusega peeglid on pidevalt puhtad. Üsna tülikas on linnas sõita ja pidevalt käsi koos kaltsuga aknast väljas ukerdada.

Minu kogemus jälle näitab, et juhul, kui peegel on oma pesa sees teatud "sügavuses" (supermoodsatel autodel tavaliselt nii on), siis talle sajab sõidu ajal vihma peale ikka väga harva sellises mahus, et peegel enam tahapoole korralikku pilti ei näita. Peale selle on sõidu ajal sõidutuul ju pidevalt vastu, mis ei lase vihmal peeglilehele sadestuda.

Omist kogemusist tean, et hullu paduvihma ja/või maruga tuleva vihma ajal piisab enne sõitmahakkamist peeglileht harja/kaltsuga puhtaks lükata ja sellest üldjuhul piisab kuni sõidu lõpuni.

Veidi OT selle teema suhtes, aga pigem on küljepeeglite osas palju suuremaks probleemiks talvine soolasegu-lörtsine aeg, kus möödatuhisevad suured (veo)masinad Sind rataste alt väljapaiskuva halli soolasopaga (halliks teeb selle soga rehvinaastude poolt lahtijäratud ja tolmustunud teekate) pidevalt "üle valavad", sh ka küljepeegli. Halvemal juhul piisab sel korral ühe- või mõnepäevasest maanteesõidust, mil välispeeglist (ja ka küljeklaasidest) tänu sopaga kaetusele mitte midagi enam näha ei ole ning kalts tuleb appi võtta. Soojendus siin, muide, karvavõrdki ei aita...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
#8

valdo Kirjutas:Nagunii on peeglisoojendusel praktiline mõte ainult ühel juhul ...
On ka teine juhus, kus peeglisoojendust on vaja.
Sõitsin "hallil" vene ajal GAZ53ega pikka lainet. Jahedatel aegadel panin tähele, et mingil ajahetkel ei näe peeglist taha (peeglit kattis udu). See effekt oli vahelduv. Hakkasin jälgima. Tuvastasin, et metsa ja lageda vaheldumisega muutus peegli olukord. Enam ei mäleta millal läks uduseks. Vist metsavahel kiskus uduseks ja lagedal kadus udu jälle peegliklaasilt.
Koju jõudes võtsin peegli lahti ja asetasin peegli korpuse sisse (seal on kronsteini kinnituseks jäetud suur punn) 3-4 armatuuripirni. Juhtmed taha ja algeline peeglisoojendus oligi valmis. Töö kandis vilja. Vene ajal ja Lexuse peegel - uhke värk ju (53el oli ka kumerpeegel). Toungue
#9

Talvel ning vihmaste ilmadega ikka ilma peeglsoojenduseta suht kehva sõita.Eriti veoautoga kus palju tagupidi ajamist.Kõik mäng käibki siis vaid peeglite järgi.Ja kui õigel ajal soojendus välja lülitada ei tekki ka peeglitele suurt kuiwanud löga.Peeglit peab hoidma kergelt niiskena.See eeltoodu waid minu kogemuste põhjal ja pealgi jälle algteemast päris kõvasti mööda pandud.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
#10

Lexuse peegel on suhteliselt keeruline.

Esitleks, see on elektriajamiga, see tähendab, et selle tagumisel küljel on kinnitused (saab hoolikalt maha võtta ja uue peale panna)
Teiseks, sellel on mäluplokk - mis mäletab erinevad positsioonid, ning automaatika (kui paned tagumise käiku - laseb peegli allapoole, et näha tagumised rattad)
Kolmandaks, see on sfääriline, et oleks suurem vaateväli
Neljandaks, see on soojendusega
Viiendaks, see on isetumenev (mingi roheline vedelik taustal)
Kuuendaks, see on elektriliselt kokku klapitav (üsna asjalik lisa - linnas igasuguste kitsade kohtade ületamiseks)

Kui palju kogu seda jura igapäevases elus on tarvis...ei tea. Lihtsalt mõtlemisaineks, et kogu selle asja juures, näiteks, tehase karterikaitse autol puudub - ostsin seda Ravolarist oma raha eest.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
#11

denis23 Kirjutas:Lexuse peegel [...] on elektriajamiga, see tähendab, et selle tagumisel küljel on kinnitused (saab hoolikalt maha võtta ja uue peale panna)
Teiseks, sellel on mäluplokk - mis mäletab erinevad positsioonid, ning automaatika (kui paned tagumise käiku - laseb peegli allapoole, et näha tagumised rattad)
[...]
Kui palju kogu seda jura igapäevases elus on tarvis...ei tea.

Ega ei olegi vaja.

Oma praeguse igapäevaliikuri juures mõtlesin ka rumala peaga, et kui isend uuena tellida ja saab nimekirjast lisavarustust nagu Lego klotse juurde võtta, et võtan elektripeeglid, pole sellist luksust enne olnud.

Ja tulemus? Esimestel päevadel kruttisin-näppsin... ning kruttisin-näppisin peeglid enda jaoks paika. KÕIK. Edasi (nüüd juba pea pool aastat) on vastavad nupud tolmu kogunud ja peeglid endiselt paigas. Ja mõtlen endamisi - oli neid "mänguasju" siis sinna juurde vaja? Oleksin tavalised peeglid samamoodi paika kruttinud hoobadest ja jälle kõik...

Tulevikus olen targem ja niisama tarbetut (loe: ekspluatatsiooniperioodil ilma reaalse kasutusfunktsioonita) koli ei muretse. Saan kokkuhoitava raha eest ehk midagi tehnikaajaloo jaoks reaalset väärtust omavate uunikumide juures ära teha...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
#12

Raadiomaja taga, Tallinnas, vist Tina tänaval saab lõigata peegli klaasi. Soojenduse kile ja/või musta plastkinntituse saab üldjuhul ringi tõsta.
#13

Nohh...Valdo, nii ja naa.

Kui võtta, et näiteks VW Touaregi või Lexuse mõni kahtlase väärtusega lisa (näiteks õhuvedrustus) maksab sama palju, kui korralik uunikum (50 000 eek) või korralik mootorratas.

Samas, soojendusega peegel on ikka üsna suur asi turvalisuse mõttes. Nii sama mina seda ei maha ei laidaks.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
#14

Soojendus soojenduseks, aga ilma elektrilise juhtimiseta peeglitega ma auto kasutamist eriti ette ei kujutaks. Nt mu tööauto, mida kasutab mitu täiesti erinevat kasvu inimest, mis on oma olemuselt tarbesõiduk, millega tuleb tihti täppismanööverdamist harrastada... No raske oleks ilma el. peegliteta.
#15

Ütleks lisaks (lihtsalt kadedusest, kuna mul nii uhket autot poleWink ) kas sellist Eestit tahtsime? Mõningase paralleelina sinna orjateemasse- maksad milli (uue auto puhul) ja saad selle eest miski õrna ebakindla ja keerulise vidina, mille pärast muretsema pead. Õudne piiiiix......! Samas Lexuse kohta miskit paha öelda ei julge, ainult kiidusõnu olen kuulnud, pidada tänapäe üks paremini tehtud masinaid olema ja peegliküttest tunnen "Transitil" isegi puudust.
Elektriga peeglikruttimist ikka vähestel masinatel ja kasutajatel päriselt "tarvis", soojendus aga tagab nähtavuse kõigile kasutajatele, sirutad end tiba enam või sätid peeglid käsitsi paika.

loll on loll olla.
#16

Lugupeetud vanatehnikahuvilised.


Ilmselt saan ma asjadest väga teistmoodi aru aga mina läheksin ülalnimetatud Elke Autosse, paneksin 6 000.- krooni lauale ja ütleksin, et tagasi pole vaja. Vahetage peegel ära, poisid! Seda muidugi juhul, kui ma saaksin endale nii kallist autot lubada. Andke mulle andeks aga seda teemat lugedes oli ikka kõvasti muigamist.


Lugupidamisega,


Ida Limusiin

Harjutamine teeb meistriks (hiljem tsehhi juhatajaks).
#17

Tundub, et seoses mõningase majanduslangusega on üle-oma-võimete-autode omanikud nii endast välja ajanud, et nad on vastavateemalised foorumid (BMW -, Lexus -) oma halamisega kallitest pidamiskuludest nii ära ummistanud, et pressivad juba siia, automotossegi....Big Grin

Denis, kui sa ei jäksa enam seda autot pidada, siis, väga lihtne, müü ta maha. See esinduste/kindlustuste kirumine ei aita ju kuidagi. Ja ära jaapanlast rohkem osta.

Plaanin endale just uut disco 3 (Land Rover Discovery III) osta, huvitav, kas peaks ka peegliklaaside hinnad enne üle küsima, äkki ei jõuagi pärast.....ToungueToungue
#18

Äkki ei iniseks?
#19

Sellega võib vist antud teema ammendunuks lugeda.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne