Karburaator K-125 Г- kus kasutati?
#1

Nagu teada, karburaator K-125 paigaldati Zaz 965-le, 965A-le. K-125 Л
paigaldati mõnedele käivitusmootoritele. Millele aga paigaldati K-125 Г-d.
Välimuselt erineb ta K-125 -st selle poolest, et K-125 "võtab õhku" 90kraadise nurga alt, siis jutuks olev karburaator otse peale kinnitatud õhufiltri kaudu..

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#2

kas generaatoritel ja keevitusagregaatidel ei kasutatud?

ise enesest ZAZi mootor pidi olema JUMO reaktiivi käivitusmootorX2

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#3

K 123 zaz 965-e(23 hj) karbuss võttis ka pealt õhku, võimalik, et K 125 G oli ülemineku mudel. Näide:
[Pilt: P3100133.JPG]
Pilt päris muhuklubi.ee fotoalbumist, kasutaja ruus41 auto.

127G on näiteks 45 hj mootori karbuss(Alates 1977 mootor memz-968G), seega kõige töonäolisemalt on 125 G üleminek 23-lt võimasamale 27 hj mootorile, kus veel vana õhu filtrimissüsteem. See suur&ümar&tuntud õhfilter koos küljelt õhkuvõtva karbussiga K125, tuli tegelikult alles 1965 umbes, aga 27 hj memz mootorit toodeti juba 64-63.

EDIT: Samas nvaatasin just `65 aasta detaili kataloogi, kus 27 hj mootoril karbuss 123A antud ikka, võta sanüüd kinni...
Vasta
#4

Palju tänu! Jah, just selline nagu pildil see karburaator on.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne