Jupiter 2 karpaga
#1

Oskab keegi öelda, kas selline lahendus annaks märgatavaid tulemusi mootori võimsuse kasvus?(vähemalt ühest targast raamatust sai loetud seda) On keegi äkki sellise ettevõtmisega maha saanud? Tõenäoliselt tuleks lasta teha täitsa uus sisselaskekollektor, või 6igemini siis juba 2 tk. igale pütile erinevad.
Vasta
#2

asi tehtud.
otsisime õige läbimõõduga toru, mille üks ots sai lapikuks löödud (silindrisse). mõlemasse otsa sai 7 mm teraslehest kinnitused keevitatud (et kõveraks ei tõmbaks). romulast sai ühe vana jaapanlase gaasirutska koos hargneva trossiga äritud ja asi oli töös. tundub lihtne, aga nikerdamist hulgamoodi. detailidesse praegu ei laskunud, kui huvi on, küsi julgesti.
Vasta
#3

ja veel seda, et minek oli veidi parem. küttekulu läks suureks, aga seda annab veel regullida. kunagi sai sellest siin foorumis palju vaieldud, kuidas reguleerida ja mis düüse kasutada. jällegi kui huvi on, anna teada.
Vasta
#4

tänud. Lasen sel m6ttel nac peas seedidaBig Grin
Vasta
#5

Tuttaval oli planetsi 2 kollektorit Jupile külge kruvitud kahe Jikoviga. Ja Dnepri (vms.) gaasirutska. Ainus kala oli mäletamistmõõda, et vist (?) silindri ja kollektorite ääred ei kattunud päris täpselt vms. Isegi ostin omale nimetatud detailid kunagi valmis, aga jäi tegemata.
Vasta
#6

to nasa13: kle kas need planeta kollektorid on sama läbimõõduga võrreldes jupatsi omaga(s.t selle üksiku haruga), et neid annax kasutada? Kui jah siis mis neil ümber tuleb teha, kas kinnitused?

130km/h @ Jupiter1 - serious s**t
Vasta
#7

Mul vedeles kuskil üks planetsi kollektor. Vaatan varsti üle, kuidas ta istus Jupi silindrile. Vist poldikohad ei läinud ja kanalid ka päris ei kattunud. Muidu läks, aga see on küll praegu mälust võetud jutt.
Vasta
#8

planeta kollektor on jupiterile liiga robustne, arvan ma. selle uue tegemine pole tõesti mingi imetegu. raskeim asi selle juures on vast õige torujupi leidmine. silindripoolse otsa saad siis ise vastavalt avale täpselt vormida.
Vasta
#9

OK oletame, et ma saan v6i valmistan need kollektorid ise. Üx kysimus veel: kui 2-trossiga gaasirutska on kättesaadav, aga kuidas lahendada nn. õhukorrektori synkroonne regullimine lenksu pealt? Nähtavasti tuleb vist ise mingi hoob ehitada või siis olemasolevat kuidagimoodi täiendada...:keersilm

130km/h @ Jupiter1 - serious s**t
Vasta
#10

Ma arvan, et sellisel juhul oleks üldse mõtekas minna juba Jawa karburaatorite teed. Lollikindlamad ja kvaliteetsemad kui vene K-d.

Asp
Vasta
#11

minu teada tehti lenksult regullimine vaid käivituse jaoks. sõidu ajal selle kaudu on ikka keeruline (ohtlik) segu reguleerida. sõidu jaoks tuleb ikka karbussi ennast seadistada. kuid käivituse jaoks too ka teine taoline lenksule. tegelt saaks häda pärast hakkama ka ühega. aga eks ta poolik asi oleks. või lahendada nii, nagu vene neljataktilistel, neil ju lihtsalt ülestõstetav nippel karbussi küljes.
Vasta
#12

Uurisin planetsi kollektori ja Jup5 silindri ühendamise sobivust. Poldiauke tuleb Planetsi kollektoril veidi laiendada, siis läheb külge küll. Kanalid ikka ei klapi. Väga tõenäoliselt tuleb siiski kasutada mingi torujuppi ja siis jääv tühimik tinaga vms kinni mätsida. Planetsi kollektori ava (ülevool silindrisse) on ikka sitaks suurem ja suhteliselt tsentrist eemal võrreldes Jupi silindriga. Ühesõnaga: võimalik, aga aretamist on Smile

Kui on võimalik töökoda kasutada, siis vast saab ka koheselt sobivad kollektorid valmistada.
Vasta
#13

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Aspelund
Ma arvan, et sellisel juhul oleks üldse mõtekas minna juba Jawa karburaatorite teed. Lollikindlamad ja kvaliteetsemad kui vene K-d.

Asp

Mina arvan sama. Ka üks nähtud 2 karpaga isend oli Jikovitega, ilmselt siis segu suht lahjaks sätitud. Ma mõtlen siinjuures a´la Jawa 634 Jikoveid. Smile
Vasta
#14

[Pilt: Medium36.jpg]
Vasta
#15

kas sul sellest jupiterist rohkem pilte on ? sooviks näha,tundub küll kenaWink
Vasta
#16

to Raigo: vaata siia -
http://digilander.libero.it/cuoccimix

130km/h @ Jupiter1 - serious s**t
Vasta
#17

a keegi kunagi sellist asja on mõelnud et jupile planeta spordi ogitud kollektor ja mikuni(plan spordi)karbussid.kuressares üks selline on,käib raibe iga kuradi hästi.omanik ise ytles et bensu võtab palju aga minek võtab kuse ka lahti
Vasta
#18

minu siklil on mikuni düüsid Big Grin aga tsikkel on juba nii palju vatti saanud et ma enam ei saa aru tema tõmbest Smile NB vatti ei saand minu käes . Aga vanasti oli ta küll selline püss(vene kohta) et andis olla igale venekale tegi ära
Vasta
#19

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: nasa13
[Pilt: Medium36.jpg]

Öelge kas need on Jikovid?

130km/h @ Jupiter1 - serious s**t
Vasta
#20

Silmajärgi vaadates on need suured Jikovid, mida siis laialdaselt krossi- ja ringraja CZ võistlusratastel kasutati. Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne