Postitused: 112
Teemad: 18
Liitus: Jun 2003
Maine:
0
Oskab keegi öelda, kas selline lahendus annaks märgatavaid tulemusi mootori võimsuse kasvus?(vähemalt ühest targast raamatust sai loetud seda) On keegi äkki sellise ettevõtmisega maha saanud? Tõenäoliselt tuleks lasta teha täitsa uus sisselaskekollektor, või 6igemini siis juba 2 tk. igale pütile erinevad.
Postitused: 1,237
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
1
asi tehtud.
otsisime õige läbimõõduga toru, mille üks ots sai lapikuks löödud (silindrisse). mõlemasse otsa sai 7 mm teraslehest kinnitused keevitatud (et kõveraks ei tõmbaks). romulast sai ühe vana jaapanlase gaasirutska koos hargneva trossiga äritud ja asi oli töös. tundub lihtne, aga nikerdamist hulgamoodi. detailidesse praegu ei laskunud, kui huvi on, küsi julgesti.
Postitused: 1,237
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
1
ja veel seda, et minek oli veidi parem. küttekulu läks suureks, aga seda annab veel regullida. kunagi sai sellest siin foorumis palju vaieldud, kuidas reguleerida ja mis düüse kasutada. jällegi kui huvi on, anna teada.
Postitused: 2,091
Teemad: 228
Liitus: Sep 2001
Maine:
0
Tuttaval oli planetsi 2 kollektorit Jupile külge kruvitud kahe Jikoviga. Ja Dnepri (vms.) gaasirutska. Ainus kala oli mäletamistmõõda, et vist (?) silindri ja kollektorite ääred ei kattunud päris täpselt vms. Isegi ostin omale nimetatud detailid kunagi valmis, aga jäi tegemata.
Postitused: 112
Teemad: 18
Liitus: Jun 2003
Maine:
0
to nasa13: kle kas need planeta kollektorid on sama läbimõõduga võrreldes jupatsi omaga(s.t selle üksiku haruga), et neid annax kasutada? Kui jah siis mis neil ümber tuleb teha, kas kinnitused?
130km/h @ Jupiter1 - serious s**t
Postitused: 2,091
Teemad: 228
Liitus: Sep 2001
Maine:
0
Mul vedeles kuskil üks planetsi kollektor. Vaatan varsti üle, kuidas ta istus Jupi silindrile. Vist poldikohad ei läinud ja kanalid ka päris ei kattunud. Muidu läks, aga see on küll praegu mälust võetud jutt.
Postitused: 1,237
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
1
planeta kollektor on jupiterile liiga robustne, arvan ma. selle uue tegemine pole tõesti mingi imetegu. raskeim asi selle juures on vast õige torujupi leidmine. silindripoolse otsa saad siis ise vastavalt avale täpselt vormida.
Postitused: 112
Teemad: 18
Liitus: Jun 2003
Maine:
0
OK oletame, et ma saan v6i valmistan need kollektorid ise. Üx kysimus veel: kui 2-trossiga gaasirutska on kättesaadav, aga kuidas lahendada nn. õhukorrektori synkroonne regullimine lenksu pealt? Nähtavasti tuleb vist ise mingi hoob ehitada või siis olemasolevat kuidagimoodi täiendada...:keersilm
130km/h @ Jupiter1 - serious s**t
Postitused: 5,779
Teemad: 734
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Ma arvan, et sellisel juhul oleks üldse mõtekas minna juba Jawa karburaatorite teed. Lollikindlamad ja kvaliteetsemad kui vene K-d.
Asp
Postitused: 1,237
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
1
minu teada tehti lenksult regullimine vaid käivituse jaoks. sõidu ajal selle kaudu on ikka keeruline (ohtlik) segu reguleerida. sõidu jaoks tuleb ikka karbussi ennast seadistada. kuid käivituse jaoks too ka teine taoline lenksule. tegelt saaks häda pärast hakkama ka ühega. aga eks ta poolik asi oleks. või lahendada nii, nagu vene neljataktilistel, neil ju lihtsalt ülestõstetav nippel karbussi küljes.
Postitused: 112
Teemad: 18
Liitus: Jun 2003
Maine:
0
130km/h @ Jupiter1 - serious s**t
a keegi kunagi sellist asja on mõelnud et jupile planeta spordi ogitud kollektor ja mikuni(plan spordi)karbussid.kuressares üks selline on,käib raibe iga kuradi hästi.omanik ise ytles et bensu võtab palju aga minek võtab kuse ka lahti
Postitused: 112
Teemad: 18
Liitus: Jun 2003
Maine:
0
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: nasa13
Öelge kas need on Jikovid?
130km/h @ Jupiter1 - serious s**t